Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
754.060-2 + 471.073-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Pardubice závodiště - Staré Jesenčany - Datum: 14.10.2018 - Autor: malard - Zobrazeno: 2712x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
V tom pripade by to bylo 1:0 pro NIcKONa, opravdu jsem si nebyl jist :)
Vsadím se, že si Nickon všiml velmi dobře a jde o humor tak suchý, až skřípe mezi zuby.
Tak nevim, zda je posledni komentar myslen jako rozvinuti vtipu v odkazovanem clanku, nebo si nekdo nevsimnul, ze jde o vtip...
Moc zajímavé čtení, díky. Zaujaly mě ty údajně "vynikající zkušenosti" s jednotkami 471 a také ten silový kabel, který měl zřejmě propojit motorgenerátor brejlovce s trakčními motory ešusu. Moc věrohodně nezní ani jedno, ani druhé, nicméně je to rozhodně zajímavá myšlenka, i když nechápu, proč by někdo vůbec hnací mašinu s jednotkou takto propojoval.
Dávnejšie som čítal článok práve o tom čo tu píšete - nasadenie 471 mimo troleja:
http://spz.logout.cz/april/april02/471na240.html
http://spz.logout.cz/april/april02/471na240.html
kdyby to tak takhle jezdilo treba praha - tanvald a praha - vrane cercany pres vikend. konecne by to chtelo klimatizovane patrove soupravy na dalkove neelektrifikovane trate
To je nejake nove weekendove vyuziti jednotek 471? Zajímavé nasazeni,snad se 471 podivaji cez weekendy i na jine neelektrifik.trate :-)
Návoz lidí na Velkou pardubickou? Ešus se umí celý (kromě pohonu, samozřejmě) napájet skrz 3000V topnou spojku? Tipl bych si že topit, dobíjet baterky a klimatizovat by mohl zvládnout.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko