..: Fotogalerie - detaily fotografie 754.057-8 :..
 

754.057-8


754.057-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Třísov - Holubov
 - Datum: 29.8.2017
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3698x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

14.10.2017 (17:21)  
Především, Savík by si měl zamést před vlastním prahem, protože brečí na nesprávném hrobě, neboť opak je pravdou!!! a to zdůrazňuji! Vedení DKV PLZ bylo to, kterým následně 063 a 066 vyhovovala, neboť na své pekáče 754 z vysoka ... a když dostala výše uvedené brněnské, tak se zjistilo, že díky připojení k vnějšímu zdroji se ušetří za protáčení v Domažlicích. A světe div se, ani Brno nebylo nadšené z 019, neboť při nocování v Okříškách loko nemohla být na zásuvce, takže se dodatečně dodělávalo napájení z vnějšího zdroje. Takže chyba není ani tak na straně vedení ČD, jako na straně depa, viz známá plzeňská neúdržba některých 754 ať už přímo v PLZ nebo v ČB.

A k těm nátěrům. Blesk byl v Brně už dávno před r 89, nicméně později si Brno začalo natírat ten svůj cirkus vč 023,41,42,75,76. Plzeň v době dávno minulé v tom měla celkem jasný systém: 753 červené, 750 zelené vč rámu, 754 modré vč rámu, vše samo blesk, vyjma 059, ta se schématem lišila. Takže nátěr Brno vs Plzeň byl hodně odlišný, resp. shodný jen v tom žlutém blesku.
13.10.2017 (18:23)  
Jen doplním, že modrá s bleskem byla v Plzni kromě níže uvedených ještě 051. První byla asi 059 foto květen 94 dílny ŽOS ČT ta ale měla šedý rám. Plzeňská klasika modro modrá co jsem našel nejstarší foto 027 prosinec 94 a 019 z dubna 95
13.10.2017 (16:28)  
Milan Svoboda 2: Máte pravdu, sice ty odstíny asi nebyly úplně stejné jako pozdější plzeňské schéma, ale jinak to vlastně předchůdce tohoto nátěru je. Ovšem nejvíce takto natřených strojů vzniklo právě v Plzni, asi proto je ten nátěr dodnes titulován jako "plzeňský". Tímto se omlouvám za ne zcela přesnou formulaci.

savik: Ach jo, to jsou zase ty vaše "dráhy v prdeli" a podobné - když už jste s tím začal na káčku, proč nepokračovat v šíření i zde... Slovenskou anabázi také beru jako nezdařilou, ale k čemu by třeba dnes bylo těch X mašin v Plzni, když to jezdí jen dvoudenní oběh v kladiva na Domažlice + nehoďák, to mi příliš jasné není. To samé Budějovice, kde je pořádná potřeba akorát v sezoně. I když pravda je, že při současném stavu, kdy několik strojů opravdu dlouhodobě stojí, je asi potřeba mít ty obří zálohy jako kdysi, "co kdyby"...

Musíte se zkrátka smířit s tím, že ani kdekoli jinde není příliš zvykem, že by nějaká mašina "patřila" vždy jen jednomu depu a žádnému jinému. Když přijde potřeba stroj předat jinam kvůli novým výkonům, nikdy jsem si nevšiml, že by z toho třeba v Německu nebo Rakousku dělali takový blázinec. Je sice fajn, že si zaměstnanci různě upravují své stroje dle libosti, ale existuje na to staré známé přísloví, totiž Pro dobrotu na žebrotu. On to ten brejloveček určitě zvládne i jinde, pokud o něj bude dobře postaráno...
13.10.2017 (10:01)  
Pravda, 754 042 byla asi před plzeňskou flotilou. V Plzni byly pak skoro všechny místní stroje unifikovány do modré s bleskem... 006, 019, 020, 024, 027, 028, 029, 057, 058, 059, 060.
No jo, pak holt šla dráha do prdele a lokomotivy s ní - rozbuškou bylo pro Plzeň (i Brno) geniální akce "Zachraňme Slovensko", po níž se ovšem už lokomotivy nevrátily na původní místa. Dalším hřebíčkem byla i sezónní vozba k Volarům, přičemž ale nebylo nikdy vytvořeno odpovídající zázemí v ČB, natož pevná redislokace strojů. Pak tu máme Prahu, že... a dodnes jezdící 749.
Ale samozřejmě, že to je můj zpátečnický názor, že má být v podniku pořádek. Manažeři u ČD nám již několik let jasně ukazují, že pro zisk je důležité mít ve firmě bordel, chaos a nedostatek... to přece snižuje provozní náklady :-)
12.10.2017 (18:20)  
to Martin Chýle: Zdravím. Co se týče tohoto barevného schématu, začátkem 90. let byla takto nalakována brněnská 754 042. Myslím, že tato byla takto první, ještě před plzeňskými.
12.10.2017 (16:16)  
Děkuji. Ta změna depa mne patrně zmátla, ale na druhou stranu v Brně ještě před rokem 1990 byla nebo byly lokomotivy stejného stylu nátěru, ale na čb-snímku to už nepoznám a paměť moje také už má určitá děravá místa.
12.10.2017 (13:52)  
Pane Farkači, dané barevné schéma přišlo na svět v Plzni a v Brně se nepoužívalo, pouze tam byly později takto zbarvené stroje redislokovány.
registrovaný uživatel land 
Počet komentářů uživatele178 »fotek 0
12.10.2017 (13:12)  
Změňte barvy (ten najbrtBalkan je skutečně zkrušující) či pár nepodstatných detailů na střeše loko a tu foto můžete umístit do kterékoliv uplynulé dekády od výroby stroje, ale jedno se nedá změnit - ten obrázek je místní a nedá se umístit nikam jinam. Snad proto je ta malba tak důvěrně vlídná - a krásná. 5*
12.10.2017 (13:11)  
Snímek je to nádherný. Za 5*. Je až podivuhodné, že je stroj v barvách používaných v Brně a v Plzni a nebyl ještě uveden do fujnajbrtu. Kéž by mu to vydrželo co nejdéle !!!

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko