..: Galerie - Daten des Bildes 754.061-0 :..
 

754.061-0


754.061-0Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Novina - Křižany
 - Datum: 29.10.2016
 - Autor: Petr Holub  Neues Email senden
 - Zobrazeno: 5249x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer PROST  mail  
Anzahl der geschriebenen Kommentare1220 »fotek 0
06.11.2016 (15:40)  
Nádherný podzim, celková kompozice i vlak.
05.11.2016 (6:44)  
Jen bych ještě mohl dodat, že údajně nespolehlivá PESA vozila nedávno výlukové soupravy R do UL, a dokonce dvojmo!!!
Další výlukové nasazení, především 754 je na krp v patřičné ds. A veřte, že to píše zaměstnanec ČD, nikoliv sledovač internetu.
04.11.2016 (22:39)  
NIcKON: Jestli není lepší, když raději stojí v depu a zůstanou v celku viz http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=3630213
04.11.2016 (17:57)  
Nickon: Vidiš, přitom by to byly zrovna docela přínosné informace, věcnější než Tvůj původní komentář. Nasazení 754 asi nějakou dobu vydrží.

Dnes opět 754.051 na 1999/6606/6611/6614.
04.11.2016 (17:54)  
Ano, to bez milosti vymaž, ať zde zůstane jen ta tvoje myšlenka, která nemá s realitou nic společného.
Že jsi tím bezdůvodně "napadl" dopravce nebo vůbec PESU, to Tě asi nezajímá? Když bys alespoň byl u zdroje dění nebo měl pramálo s dráhou co do činění, tak OK, ale tohle sem psát?

Především 844 je momentálně jediné vozidlo, které splňuje nejen standardy kvality dnešní doby, ale dokáže využít profil tratě a jezdit dle rychlostníků. Nebo víš o jiném vozidle, které by zde bylo vhodnější?

Každé vozidlo potřebuje servis, takže holt někdy stojí i dva dny. Nadto viz výše, kde píšu o výlukách a o záškolu na 754.

Proč nesmí na DB nemá se spolehlivostí vůbec nic společného, zde bych Tě odkázal na požadavky DB. Bohužel jsme v ČR a neználci (něco jako ty) měli potřebu se ukázat a zároveň ušetřit podniku peníze, takže se tak stalo a bohužel díky této sortě škodičů je vozidlo pro provoz na DB k nepoužití. Hlavní je, že se ušetřilo a bohužel i na bezpečnosti cestujících, cože je průser.
04.11.2016 (15:54)  
Pecka
04.11.2016 (15:24)  
Nemáš zač, Toníku, Tebe totiž určitě poslouchat nebudu :)

Kdybys je podal jinak, poděkoval bych ti za relevantní doplňující informace. Takto tě po x-té varuji, že pokud budeš i nadále komunikovat podobně konfrontačním způsobem, budeš opět bez milosti mazán.
04.11.2016 (11:42)  
Nickon: pokud neznáš souvislosti, nepouštěj se do vlastních úvah a závěrů, děkuji!
Nasazení 754 posledních týdnech bylo jednak díky výlukové činnosti a pak kvůli zácviku nových strojvedoucích.

A proč nemůžou na DB nemá opět se spolehlivostí nic společného, ale jde o výbavu vozidla.
04.11.2016 (10:32)  
Jj, "spolehlivost" žraloků je pověstná. Začínám tušit, proč je DB Netz nechce pouštět k sobě.
04.11.2016 (9:16)  
Nádherný podzim.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko