..: Fotogalerie - detaily fotografie 754.012-3 :..
 

754.012-3


754.012-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Kralice nad Oslavou - Rapotice
 - Datum: 29.4.2015
 - Autor: JirkaŠ 
 - Zobrazeno: 5221x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

04.05.2015 (20:37)  
Láďa Mlynařík: jestli můžu vstoupit do debaty...najezdil jsem se dost na obou řadách (na T 478.4 naštěstí mnohem víc). Můj subjektivní názor: Pohodlí na vozidlech obou řad je opravdu nesrovnatelné...a nezachrání to ani sedačky, které na kundálech (naštěstí) nejsou pevné a dají se posouvat po podlaze. Bohužel snížením schůdku pod pultem na stanoviši strojvedoucího na 750.7 došlo k tomu, že nohy poněkud "visí" bez možnosti si je někde opřít, což při delších jízdách je dosti nepříjemné. Naproti tomu má kundál mnohem vyšší pulty než 754, což v návaznosti na to, co zde bylo řečeno, vylučuje opřít si nohy o pult jako na klasické 754...což opět při delších jízdách s méně častými zastávkami bylo velmi příjemnmé a pohodlné.
Abych nebyl kritický jen ke kundálům...ona ta ergonometrie na většině nových vozidel je poněku nedotažená...Jak na motorech, tak na elektrikách. Aspoň s čím já jsem se osobně setkal-samozřejmě jsou vozidla, která tu nemáme nebo se kterými člověk nepřijde do styku.
04.05.2015 (20:00)  
Láďo, už taková absence pořádného schůdku pod pultem jak na straně strojvůdce, tak "závozníka", je celkem o ničem. Nejblíž u okna, kterým strojvůdce hlídá výpravu vlaku, je zcela nelogicky volič směru, zatímco přímočinná brzda je o kus dál. O Mirelu a jeho debilitě by se asi slušelo napsat samostatný článek, navíc nemá nic moc společného s ergonomií - a dá se vypnout :)

Nicméně nepokrytě přiznám, že dunění K12V je pro mě o několik řádů příjemnější, než vysavač od katru. K tomu upšoukávací kompresor a vrzající žaluzie, které znají jen dvě polohy... Kundál je prostě takový polotovar.
04.05.2015 (12:56)  
Ergonomický průser 750.7 snad ani nelze nominovat

Martine, v jakém smyslu myslíš ten pojem ergonomický průser?
Já bych nerozporoval pojem ekonomický průser, ale rád se nechám poučit z provozu i o ergonomii daného stoje:)
04.05.2015 (8:30)  
MirKo, možná právě proto ;-)
04.05.2015 (8:22)  
Jugy: Jo? Určitě? To ta lokomotiva ještě nebyla na světě.
03.05.2015 (17:27)  
No neříkejte, že by se vám to se zelenými vozy líbilo víc.. ;)
03.05.2015 (14:12)  
Jugy: Ano, tyto stroje jsou z pohledu toho, čím si za provozu prošly, skutečně dokonalé. Co do výkonu a spolehlivosti nejezdí u ČD nic, čím by se daly nahradit. Ergonomický průser 750.7 snad ani nelze nominovat.
registrovaný uživatel Jugy  mail  
Počet komentářů uživatele232 »fotek 0
03.05.2015 (13:38)  
Dokonalá lokomotiva? Možná tak v roce 1978 :-)
03.05.2015 (8:48)  
Dokonalá lokomotiva, celkem sladěná souprava, ideálně vybarvená krajina. Co víc si přát. Kéž by takových vlaků byla většina.

Jen mi to tu přijde zbytečně syté, nevím já bych asi ubral, hlavně na té mašině...
03.05.2015 (11:01)  


Nevím, přijde mi, že ta sytost není nijak přehnaná, i když to porovnávám s jinými fotkami 012 v galerii. Možná by to mohlo být nastavením monitoru, nebo prostě jen věc názorů ;-)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko