Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.012-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Kralice nad Oslavou - Rapotice - Datum: 29.4.2015 - Autor: JirkaŠ - Zobrazeno: 5221x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
04.05.2015 (20:37)
Láďa Mlynařík: jestli můžu vstoupit do debaty...najezdil jsem se dost na obou řadách (na T 478.4 naštěstí mnohem víc). Můj subjektivní názor: Pohodlí na vozidlech obou řad je opravdu nesrovnatelné...a nezachrání to ani sedačky, které na kundálech (naštěstí) nejsou pevné a dají se posouvat po podlaze. Bohužel snížením schůdku pod pultem na stanoviši strojvedoucího na 750.7 došlo k tomu, že nohy poněkud "visí" bez možnosti si je někde opřít, což při delších jízdách je dosti nepříjemné. Naproti tomu má kundál mnohem vyšší pulty než 754, což v návaznosti na to, co zde bylo řečeno, vylučuje opřít si nohy o pult jako na klasické 754...což opět při delších jízdách s méně častými zastávkami bylo velmi příjemnmé a pohodlné.
Abych nebyl kritický jen ke kundálům...ona ta ergonometrie na většině nových vozidel je poněku nedotažená...Jak na motorech, tak na elektrikách. Aspoň s čím já jsem se osobně setkal-samozřejmě jsou vozidla, která tu nemáme nebo se kterými člověk nepřijde do styku.
Abych nebyl kritický jen ke kundálům...ona ta ergonometrie na většině nových vozidel je poněku nedotažená...Jak na motorech, tak na elektrikách. Aspoň s čím já jsem se osobně setkal-samozřejmě jsou vozidla, která tu nemáme nebo se kterými člověk nepřijde do styku.
04.05.2015 (20:00)
Láďo, už taková absence pořádného schůdku pod pultem jak na straně strojvůdce, tak "závozníka", je celkem o ničem. Nejblíž u okna, kterým strojvůdce hlídá výpravu vlaku, je zcela nelogicky volič směru, zatímco přímočinná brzda je o kus dál. O Mirelu a jeho debilitě by se asi slušelo napsat samostatný článek, navíc nemá nic moc společného s ergonomií - a dá se vypnout :)
Nicméně nepokrytě přiznám, že dunění K12V je pro mě o několik řádů příjemnější, než vysavač od katru. K tomu upšoukávací kompresor a vrzající žaluzie, které znají jen dvě polohy... Kundál je prostě takový polotovar.
Nicméně nepokrytě přiznám, že dunění K12V je pro mě o několik řádů příjemnější, než vysavač od katru. K tomu upšoukávací kompresor a vrzající žaluzie, které znají jen dvě polohy... Kundál je prostě takový polotovar.
04.05.2015 (12:56)
Ergonomický průser 750.7 snad ani nelze nominovat
Martine, v jakém smyslu myslíš ten pojem ergonomický průser?
Já bych nerozporoval pojem ekonomický průser, ale rád se nechám poučit z provozu i o ergonomii daného stoje:)
Martine, v jakém smyslu myslíš ten pojem ergonomický průser?
Já bych nerozporoval pojem ekonomický průser, ale rád se nechám poučit z provozu i o ergonomii daného stoje:)
03.05.2015 (14:12)
Jugy: Ano, tyto stroje jsou z pohledu toho, čím si za provozu prošly, skutečně dokonalé. Co do výkonu a spolehlivosti nejezdí u ČD nic, čím by se daly nahradit. Ergonomický průser 750.7 snad ani nelze nominovat.
03.05.2015 (8:48)
Dokonalá lokomotiva, celkem sladěná souprava, ideálně vybarvená krajina. Co víc si přát. Kéž by takových vlaků byla většina.
Jen mi to tu přijde zbytečně syté, nevím já bych asi ubral, hlavně na té mašině...
Jen mi to tu přijde zbytečně syté, nevím já bych asi ubral, hlavně na té mašině...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko