Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
753.601-4 + 774.702-5 + 744.001-9 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Malý zkušební okruh VUZ - Datum: 4.8.2012 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 8367x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Více foto z testování o několik dní dřívě najdete zde: http://www.vladanfoto.cz/753.6.html
Firma, co má hezká vozidla dostane určitě víc nových zakázek, než s omlácenýma rezavýma vozíkama.. To je jasné. Každý se ve výběrku chce blísknout. Brejle jsou super - rád bych takové stroje viděl i na R nebo Sp vlacích..
21.05.2013 (21:13)
Martin Hanzal: Kupodivu zajímá. A dokonce to zajímá i zákazníka, čím mu to uhlí přivezli. Když se podíváte na lokomotivy soukromníků, tak se snaží, aby to trochu vypadalo. http://www.zelpage.cz/zpravy/5219 a nejen na železnici. Hned to silo na cement vypadá líp, ne? http://www.panoramio.com/photo/23815982
21.05.2013 (19:35)
Pikehead: Schéma SD-KD je dle reakcí zahraničních přátel železnice jedno z nejlépe hodnocených schémat v rámci ČR. Osobně si také myslím, že jakožto první a zatím jediný nátěr aplikovaný na této řadě dělá výrobci lepší vizitku, než by dělal v barvách třeba ČD nebo AWT (nic proti, samozřejmě).
Martin Hanzal: Těžko říct. Rozhodně bych ale netvrdil, že se vnější vzhled u cestujícího nijak neprojeví. Vzhledem k tomu, že přijíždějící vlak je to jediné, na co cestující na peroně upírají zrak, nějakou roli to určitě hraje minimálně na psychologické úrovni. O vlivu designu na potencionální zájemce o nákup daného kolejového vozidla (veletrhy apod.) ani nemluvě.
Martin Hanzal: Těžko říct. Rozhodně bych ale netvrdil, že se vnější vzhled u cestujícího nijak neprojeví. Vzhledem k tomu, že přijíždějící vlak je to jediné, na co cestující na peroně upírají zrak, nějakou roli to určitě hraje minimálně na psychologické úrovni. O vlivu designu na potencionální zájemce o nákup daného kolejového vozidla (veletrhy apod.) ani nemluvě.
21.05.2013 (17:08)
Pochybuji, že třeba uhlí zajímá, co je táhne...
A já zase pochybuji, že to zajímá 90% platících cestujících. Ať si to vypadá třeba jako lochnesská příšera, hlavně, že to pojede spolehlivě...
A já zase pochybuji, že to zajímá 90% platících cestujících. Ať si to vypadá třeba jako lochnesská příšera, hlavně, že to pojede spolehlivě...
21.05.2013 (16:14)
Ani bych neřekl že nátěr navrhoval nějaký zfetovaný šotouš. Je to originální a hezký nátěr. A ten brejlovec po rekonstrukci vypadá též moc hezky. Škoda jen, že aspoň některé 750.7 nedostaly tento design též. Vždyť je to absurdní: lokomotivy pro nákladní vlaky mají modernější design než lokotky pro osobní dopravu. Pochybuji, že třeba uhlí zajímá, co je táhne...
Ty rekobrejle by mohly vypadat hodně zajímavě, pokud by u SD nenavrhoval to barevné schéma nějaký zfetovaný šotouš.
to se fakt povedlo - chce to štěstí potkat něco takového najednou.. Super.
Jednalo se o 774.702
Wawro: Ano, je to rekonstrukce Brejlovce v podání CZLoko. Druhá lokomotiva je řada 774, rekonstrukce ze 770, a poslední je 744, novostavba. Obě dvě také z Třebové.
20.05.2013 (21:17)
Diky, doplnil jsem do popisu, akorat netusim presne cislo te 774, nevi nekdo?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko