..: Fotogalerie - detaily fotografie 753.601-4 + 774.702-5 + 744.001-9 :..
 

753.601-4 + 774.702-5 + 744.001-9


753.601-4 + 774.702-5 + 744.001-9Informace o fotografii:
 - Místo focení: Malý zkušební okruh VUZ
 - Datum: 4.8.2012
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 8355x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
22.05.2013 (21:57)  
Více foto z testování o několik dní dřívě najdete zde: http://www.vladanfoto.cz/753.6.html
22.05.2013 (13:02)  
Firma, co má hezká vozidla dostane určitě víc nových zakázek, než s omlácenýma rezavýma vozíkama.. To je jasné. Každý se ve výběrku chce blísknout. Brejle jsou super - rád bych takové stroje viděl i na R nebo Sp vlacích..
21.05.2013 (21:13)  
Martin Hanzal: Kupodivu zajímá. A dokonce to zajímá i zákazníka, čím mu to uhlí přivezli. Když se podíváte na lokomotivy soukromníků, tak se snaží, aby to trochu vypadalo. http://www.zelpage.cz/zpravy/5219 a nejen na železnici. Hned to silo na cement vypadá líp, ne? http://www.panoramio.com/photo/23815982
21.05.2013 (19:35)  
Pikehead: Schéma SD-KD je dle reakcí zahraničních přátel železnice jedno z nejlépe hodnocených schémat v rámci ČR. Osobně si také myslím, že jakožto první a zatím jediný nátěr aplikovaný na této řadě dělá výrobci lepší vizitku, než by dělal v barvách třeba ČD nebo AWT (nic proti, samozřejmě).

Martin Hanzal: Těžko říct. Rozhodně bych ale netvrdil, že se vnější vzhled u cestujícího nijak neprojeví. Vzhledem k tomu, že přijíždějící vlak je to jediné, na co cestující na peroně upírají zrak, nějakou roli to určitě hraje minimálně na psychologické úrovni. O vlivu designu na potencionální zájemce o nákup daného kolejového vozidla (veletrhy apod.) ani nemluvě.
21.05.2013 (17:08)  
Pochybuji, že třeba uhlí zajímá, co je táhne...

A já zase pochybuji, že to zajímá 90% platících cestujících. Ať si to vypadá třeba jako lochnesská příšera, hlavně, že to pojede spolehlivě...
21.05.2013 (16:14)  
Ani bych neřekl že nátěr navrhoval nějaký zfetovaný šotouš. Je to originální a hezký nátěr. A ten brejlovec po rekonstrukci vypadá též moc hezky. Škoda jen, že aspoň některé 750.7 nedostaly tento design též. Vždyť je to absurdní: lokomotivy pro nákladní vlaky mají modernější design než lokotky pro osobní dopravu. Pochybuji, že třeba uhlí zajímá, co je táhne...
21.05.2013 (9:00)  
Ty rekobrejle by mohly vypadat hodně zajímavě, pokud by u SD nenavrhoval to barevné schéma nějaký zfetovaný šotouš.
21.05.2013 (7:48)  
to se fakt povedlo - chce to štěstí potkat něco takového najednou.. Super.
20.05.2013 (22:39)  
Jednalo se o 774.702
20.05.2013 (23:44)  


Fajn, tak uz to mame kompletni, diky.
registrovaný uživatel Atanono  mail  
Počet komentářů uživatele4 »fotek 0
20.05.2013 (19:42)  
Wawro: Ano, je to rekonstrukce Brejlovce v podání CZLoko. Druhá lokomotiva je řada 774, rekonstrukce ze 770, a poslední je 744, novostavba. Obě dvě také z Třebové.
20.05.2013 (21:17)  


Diky, doplnil jsem do popisu, akorat netusim presne cislo te 774, nevi nekdo?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko