Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 478.3101 + 534.0432 + T 435.040 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Velim - Nová Ves u Kolína - Datum: 8.9.2009 - Autor: Chary - Zobrazeno: 3940x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
10.11.2009 (20:34)
savik: neměli by ho zatopit, když je prošlej. To je to samý, jako kdybys sežral jídlo cca 2 roky starý! A novej kotel mu dát taky nemohou - to je jako kdybys měnil motor v autě! Je po něm, bude jenom stát, lidi po něm budou lézt, když se o něj nebudou starat, tak bude jen chátrat a rezavět a chátrat a rezavět a chátrat a rezavět a chátrat a rezavět ...
Chlapi, tak jak to je s klatovským kremákem? Provozní, z ničehož nic?
Nebo jen výjimečně zatopen na přepravu...
Nebo jen výjimečně zatopen na přepravu...
Nevšední kombinace. Přiznávám, že jsem ještě nic podobného neviděl.
31.10.2009 (16:04)
Sefik: Jak to myslíš mazací lis na kompresoru? To je trošku hloupost.
Parní lokomotivy se přepravují zatopené přesně jak říkáš kvůli mazání, neboť válcový olej má hustou konzistenci a teprve při zahřátí parou je více tekutý. Další možností je shodit ojnice a tím pádem se píst ve válci nepohybuje a není potřeba mazat a mažou se leda tak ložiška na nápravách a spojniční ložiska. Ale u takto velkých strojů je jednodušší zatopit mašinku, než shazovat ojnice.
Parní lokomotivy se přepravují zatopené přesně jak říkáš kvůli mazání, neboť válcový olej má hustou konzistenci a teprve při zahřátí parou je více tekutý. Další možností je shodit ojnice a tím pádem se píst ve válci nepohybuje a není potřeba mazat a mažou se leda tak ložiška na nápravách a spojniční ložiska. Ale u takto velkých strojů je jednodušší zatopit mašinku, než shazovat ojnice.
NIcKON:
Páry se povětšinou musí transportovat zatopené z důvodu mazání.
Nevím jestli to platí u všech, ale většina má mazací lis na kompresoru.
Páry se povětšinou musí transportovat zatopené z důvodu mazání.
Nevím jestli to platí u všech, ale většina má mazací lis na kompresoru.
31.10.2009 (14:05)
pokud vim, 0432 byla nejprv v Klatovech (vim to, nedaloko od tamtud pochazim), pak ji kvuli prošlému kotli foukli do DHV Lužná jako neprovozní exponát
Odpusťte laickou otázku, ale proč se ten kremák transportuje zatopený?
30.10.2009 (22:36)
topič: V Olomouci jsou obě, jen Rosnička nevypadá "nejčertvěji"
ludek71: To tedy správné informace nemáš. Je v Olomouci, kde také byla rosnička.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko