..: Fotogalerie - detaily fotografie 751.073-8 + 752.021-6 :..
 

751.073-8 + 752.021-6


751.073-8 + 752.021-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Monastyr - Sukov
 - Datum: 14.8.2010
 - Autor: Petr Holub  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5325x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
27.08.2011 (19:49)  
Letos jsme sli z Medzilaborcu az na Kremenec, samozrejme kolem Lupkowskeho tunelu. Jelikoz Slovaci maji v techto koncinach katastrofalni znaceni, tak jsem hledal hranicni cervenou nad tunelem a narazil jsem tam na jeden zetlely prazec, ktery by mohl byt od nekdejsi uvrate, ktera je mimochodem zaznacena v mape.
15.11.2010 (14:39)  
NÁDHERA! 5*
23.08.2010 (11:34)  
S@fino: 8912 ide az od Humenneho dole do Michalian, ja som ten naklad fotil severne nad Humennym...tak ci tak aj keby 8912 isla, nakladny do HE alebo do Strazskeho by zisiel z Medzilaboriec ako mnohkrat predtym bez problemov.
registrovaný uživatel S@fino  mail  
Počet komentářů uživatele374 »fotek 0
22.08.2010 (23:42)  
milloss: Mno, neviem, Ty si domáci, ale ja si myslím, že to dnes tak išlo preto, že je nedeľa a z Humenného to šlo v podstate v trase Os 8912, ktorý dnes nechodí.
22.08.2010 (16:01)  
Nieje to vynimka, ze ide poobede nakladny z Polska dole do HE za svetla...predchvilou ,ako aj dost casto, tomu tak bolo

vid dnesny priklad cca 15:40, Hrabovec nad Laborcom:
http://www.vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?id=230185&najdi=480986&n#480986
registrovaný uživatel S@fino  mail  
Počet komentářů uživatele374 »fotek 0
22.08.2010 (11:35)  
Veľmi pekné, Petře! Predpokladám, že to je tiež zo stromu... ;-)

No, v tú sobotu to bolo dobré, hlavne bolo šťastie (a skôr výnimka), že to šlo dole do HE ešte za svetla. Ale to už sa tu písalo.
22.08.2010 (15:33)  


Ďakujem :) No původně jsem chtěl, ale nebyl tam žádný optimální, takže zvítězil dřevěný sloup...
22.08.2010 (0:32)  
Paradicka, som viacmenej domaci ale tam sa mi este nepodarilo dostat. Konecne aj na ZP pribudla foto z tejto zeleznicnej udalosti roku 2010. Od 14.6.2010 do neurcita(predpokladam minimalne do konca roku 2010) su pravidelne odklonove vlaky vedene medzi Slovenskom a Polskom cez PPS Medzilaborce/Lupkow. Osobna doprava cez PPS Medzilaborce/Lupkow je iba sezonna(leto) a to piatok, sobota, nedela 2 pary vlakov.

Niejake foto budem pridavat postupne sem: http://www.panoramio.com/user/4816921 pripadne videa http://www.youtube.com/user/milossefcik ak by mal niekto zaujem o info z tejto oblasti, fotky na ZP mi nepresli :)

V zavese sa vezuca 752 je z toho dovodu(vlak ide dole kopcom), ze vacsinou sa zataz vozi opacnym smerom cize do Polska, spat z Polska je to casto Rv, alebo iba nieco kratke. Kedze PLK obmedzili na ich strane napravovy tlak 196kN/os prechadzaju tadial vacsinou kontajnerove vlaky prazdne smerom z Polska(vid foto)/plne smerom do Polska(od Medzilaboriec 2x751/2+postrk 751/2), prazdne supravy(vacsinou ucelenky Eas) ale aj rozne ine druhy voznov/komodit, niesu vylucene ani lozene vozne. Uhlie z Polska sa tadial nevozi, zrejme uhlim lozene vozne prekracuju 196kN/os.

Bodaj by takych zaberov (podla mojho gusta) bolo na ZP viac.
22.08.2010 (10:03)  


Díky za doplnění. Z Polska opravdu bylo zátěže poskromnu, nehledě na to jí chytnout za světla, když se nepodařilo popř.vozy přidat k polednímu Mn. Uhláky (Eas) tvořili velkou část vozby, nehledě na to, že se kvuli normě na 3 mašiny, protože jich víc není k dispozici, odpřáhlo v Medzilaborcích od 40ti dovežených vozů 6-7 vozů, po nashromáždění určitého počtu pak jela další ucelenka jen z Medzilaborců do Lupkowa. Ještě jen doplním k té 752.021 v závěsu, jednalo se o její neshopnost, aby vlak mohl i dále pokračovat z Humenného, byla zde odvěšena, ten den bylo štěstí, že od Humenného do Medzilaborců přijela 751.073 asi 30 minut před možným časovým oknem pro tyto kontejnery (kvůli své délce 560 metrů se toho prostoru nenabízí moc) hned jí přepřáhli do čela a vlak tak nemusel jet až za tmy, jako tomu bylo jindy...
21.08.2010 (23:06)  
Ano, kdesi jsem četl, že ona smyčka byla úvratí... V původním terénu již ale není vystopovatelná a pochybuji, že byla kdy i zmapována.
Zkoušeli jste si tunel projít durch?

Edit: možná by se dalo něco najít na jaře, když není rozbujelá vegetace...
21.08.2010 (23:09)  


Dost to zarostlo, ale myslím si, že by místama bylo možné aspoň něco rozpoznat. Tunel jsme prošli...
registrovaný uživatel Zalho  mail  
Počet komentářů uživatele363 »fotek 0
21.08.2010 (22:48)  
Nádhera,bez komentu a jen dotaz.Měl sem za to,že trať je po loňském pádu výkonů už bez nákladů a jezdí jen os v sezóně a ono tohle.Prosím o info,to je pravidlo či jen kvůli nějaké výluce na jihu.Díky moc.
21.08.2010 (23:02)  


Pravidelné nákladní vlaky zde již opravdu nebrázdí, jedná se o odklony, které vykrystalizovali především do podoby vozby prázdných uhláků do Polska a kontejnerů v obou směrech, stalo se tak z důvodů podemletí tratě u Plavče, kde probíhá vozba "za hranice" standartně.
21.08.2010 (22:32)  
Nebo jak to vyjede z tunelu, to by mohlo vypadat zajímavě... Ale jak jsem si všiml, provoz v tunelu je celkem mizivý; snad jen náklady. Jde ovšem o místo, kudy doslova a do písmene kráčely dějiny -> http://www.paladix.cz/clanky/karpaty-1-dukla-laborecka-vrchovina.html *)

_______________________
*) vlastní článek, kde je tunelu věnován též odstavec; ale nepředpokládám, že někdo ze čtenářů ŽP neví co a kde je Lupkowský tunel...
21.08.2010 (22:55)  


No hlavně je zajímavá ta historie, především ta přeložka - "Čertova smyčka", kterou jsme probírali i na místě, u tunelu, docela by mě zajímalo, jak byla vybudovaná, údajně se překonávalo prostřednictvím úvratí za nemalého stoupání...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko