..: Fotogalerie - detaily fotografie 751.219-7 + 753.754-1 + pk753.752-5 :..
 

751.219-7 + 753.754-1 + pk753.752-5


751.219-7 + 753.754-1 + pk753.752-5Informace o fotografii:
 - Místo focení: Kralupy nad Vltavou předměstí
 - Datum: 25.6.2009
 - Autor: Balwan 
 - Zobrazeno: 13661x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
09.07.2009 (12:18)  
Vladimír: podle mě tam výpal není ani omylem a to si to nemusím kontrolovat v APS. A i kdyby na bílém logu byly hodnoty 255, mně osobně by to tolik nevadilo. Ta bílá pokud je čistá, tak je skutečně velmi bílá a svítivá a v plném násvitu na ní pomalu neudržíš oči. Edit považuju za zdařilý, i kresba je také daleko lepší oproti Tvé fotce. Tvá fotka se mi též líbí, takže považuji za bezpředmětné vytýkat takové "drobnosti" a říkat proč někomu fotka projde a někomu ne. Obě jsou hezké.
08.07.2009 (19:21)  
Horatio: Minimálně Adobe šotošop to umí bez problémů, jestli to umí volně šiřitelný věci jako gimp, nebo irfanview, to ti nepovim.
08.07.2009 (17:05)  
Hoši, Pánové, nechci se do ničeho mísit jen když jsem u těch výpalů, jaký program to dokáže zjistit jak jsi zde Topiči popisoval?
Mých fotek taky bylo dost nepřijato.. abych byl přesnější tak všechny :D neříkám že, byli pěkné... ale tahle co je na odkaze je docela dobrá (dle mě) až na kresbu stromů vpravo.
09.07.2009 (14:54)  


ja pracuji s ZPS 10(Zoner photo studio 10) a tam klikneš jednoduše na "zobrazit přepaly" tuším a ukáže ti to ;-)
08.07.2009 (15:59)  
Vladimír: Tak vypadá nebo je tam výpal? To je totiž dost rozdíl. Já si troufnu tvrdit od oka, že tam není a když použiji exaktní metodu zjištění, tak mi to jenom potvrzuje, že hodnoty 255,255,255 tam nejsou ani omylem.
Když se podíváme na Tvoji fotku:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/730056.jpg
tak bych řekl, že kresba a nejen vpravo dole je slabší než na této a obloha do tyrkysova na Tvé fotce mi přijde daleko méně věrohodnější než zde. Nemluvě o několika vypálených místech na vlaku. Řekl bych, že Balwanova fotka je kvalitou zpracování o viditelný kus lepší než Tvoje, která je s třemi vadami v galerii také. Jak to, že jsi tehdy neprotestoval, že jsme takovou "hrůzu" schválili? Co mi k tomu povíš?
08.07.2009 (14:42)  
Topič: na výpal vypadá (je) ta bílá polovina loga, obruč brýle brejlovce (č. 754) a první kotel. Vpravo dole kresba nic moc. A v té zelené stěně vlevo má podpaly.
A k té "65". Chvíli trvá než člověk příde (pochopí) žp styl a to ještě není výhra. Pak tu máme barevné nádechy a další specialitky viditelné (jen) cvičeným okem. Dalším proměnou je foťák (typ, vady). A pokud fotka nemá fátální neopravitelnou chybu, tak se zkouší vícekrát (stejnak neprojde :-)). A také né všechno se líbí všem - mě se třeba urč. úhel pohledu může líbit, ale u Vás neprojde.
Jaký poměr jste měl Vy ze začátku? To jste od prvního uchopení Zenitu "sekal" jednu parádní fotku za druhou? Nikdo učený z nebe nespadl a některým to trvá déle.
A když nakonec vidíte fotku, která má pár chyb, za které ta Vaše neprošla (chápu, že záleží na okolnostech), tak Vás to pochopitelně nepotěší a když se ozvete, tak Vás ostatní za odměnu označí za zapšklého nepřejícího závistivce. Z čehož vyplývá, že zde je nejlépe buď šoupat nohama, nebo lésti do sedinky. Asi tak jako všude jinde. Kdo si nechce ústa spálit...

Jáchym: nápodobně
08.07.2009 (15:20)  


asi jste trochu pohoršen tím že vidíte prijatou fotku s chybami, za které nebyla prijata Vase fotka. Ale ty chyby které zde líčíte jsem zde nejak nezaregistroval a jak vidíte, tak spusta dalsich take ne. Nehledě na to, že jsem rikal že se teprva ucite a ne kazdý ucený z nebe spadl, tak jak si muzete být tak jist ze máte pravdu pri urcování tech chyb??
08.07.2009 (12:49)  
Když tak čtu ty názory některých chytrolínů tak nechápu jak může být republika s takovým množstvím géniů tam kde je. Jinak jenom dodám, že teď si tady chladí žáhu kde kterej chudák ale za pár let bude rád když to znovu uvidí alespoň na fotce, protože jiná možnost již nebude. A to si myslím, že je záměr a účel fotografií - připomenout neopakovatelnou atmosféru té které doby. Díky za každou, i třeba nepovedenou fotku jakékoli připomínky na dění na kolejích.
08.07.2009 (11:11)  
Mě se to teda líbí. Takže tohle je palivo do letadel ?
08.07.2009 (10:59)  
Vladimír: Mě by zajímalo, kde je logo ČD Cargo vypálené. Nějak to nemohu najít. Šlo by to nějak konkrétně bez těch obligátních blafů o tom, co se zde objevuje za hrůzy.
Jinak bych doporučil, ostatně jako vždy, raději makat na sobě. 2 přijaté fotky a 65 zamítnutých hovoří dosti výmluvně.
08.07.2009 (10:36)  
J.P.: řešení je prosté - nebrat do galerie. Proto to je výběrová fotogalerie. Nemusí tu být vše - jen pro "něčí modré oči"...
Tšsk: Já zase nevěřícně koukám jaké hrůzy jsou někteří "admini" schopni pustit!
registrovaný uživatel Toušisko  mail  
Počet komentářů uživatele1768 »fotek 0
08.07.2009 (0:21)  
Nevím, ale obloha se u mě jeví mírně narůžovělá, ale jinak slušné.
RE Vladimír: Já zase nevěřím jaké bláboly jsou někteří "hodnotitelé" schopni napsat!
08.07.2009 (15:22)  


mozna mate pravdu, ja jsem na ty nádechy docela slepon :-)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko