Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
751.316-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Mezipotočí - Hořice na Šumavě - Datum: 18.3.2017 - Autor: Baguvix - Pozn.: vl. 749.019-6 a pk. 749.018-8 - Zobrazeno: 6252x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Baguvix: Nejsou tohle všechno tajné informace??? :-) :-) :-) Jako ne že by mě to překvapovalo, pan otec při vozbě podobné techniky citlivé informace, které obdržel v depu potřebné k jízdě vlaku, komentoval maximálně 5 minut před odchodem na směnu (typicky slovy: Jiříku nevíš kam jsem založil tu blbost? Jakou blbost? Ale list sešiťáku a depeši k tomu transportu, amíci kočujou z Jinců někam do zadele, tak je mám vodvízt ze Zdic do Třebový....Na seťák s..u ale ta depeše abych něco nepro...l, a kdyby t chtěl někdo vidět. :-) :-)
Jinak co se týče vojenské techniky, první díl přepravoval transportéry typu BVP-2 (vychází z BMP-2 RU), druhý díl se skládal z nákladních vozidel typu Tatra a vozidel Uaz.
Pn 52096 (Hlubočky-Mariánské Údolí - Polečnice).
Ve stanici Kájov byl vlak rozdělen na 2 díly, první díl je zachycen na fotce kde zdolává stoupání za obloukem u Šebanova, pro druhý díl se strojově vrátily obě přední barči a následně dovezly zbytek vozů po rozdělení soupravy do stanice Polečnice.
Ve stanici Kájov byl vlak rozdělen na 2 díly, první díl je zachycen na fotce kde zdolává stoupání za obloukem u Šebanova, pro druhý díl se strojově vrátily obě přední barči a následně dovezly zbytek vozů po rozdělení soupravy do stanice Polečnice.
19.03.2017 (14:12)
zirecek: průměrný rok výroby to myslíte jen u obou Barun nebo i s tanky a vagony dohromady? Já si myslim že vše je vyrobeno ještě před rokem 89.
19.03.2017 (14:06)
Stroje slouží k plné spokojenosti.
Tak důvod nutně není, ale jestli nové vozidlo má nižší spotřebu pohonných hmot, tak to by důvod být mohl, ne? Ale nevím, nerozumím tomu.
Tak důvod nutně není, ale jestli nové vozidlo má nižší spotřebu pohonných hmot, tak to by důvod být mohl, ne? Ale nevím, nerozumím tomu.
extra pro zirecka:
Je to smutné, neb prumer stroju je sice vysoký, ale asi jsou mladsí, nezli já. :-)
Je to smutné, neb prumer stroju je sice vysoký, ale asi jsou mladsí, nezli já. :-)
Stroje slouží k plné spokojenosti. Je nějaký rozumný důvod je nahrazovat technikou prolezlou poruchovou a náladovou výpočetní technikou?
Vojenská preprava v tomto tisíciletí? I na zacátku "plysáku" se nemely fotit jen dve veci: vojenská preprava a preprava jaderného materiálu. (ze to ty furtáky porád jeste baví...) :-)
Nicméne - i já jsem (nedobrovolne) vojákoval na Sumave, takze z piety 5* :-)
Nicméne - i já jsem (nedobrovolne) vojákoval na Sumave, takze z piety 5* :-)
Říkám si, jaký je průměrný rok výroby všech zachycených strojů na snímku.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko