..: Fotogalerie - detaily fotografie 750.061-4 + 750.252-9 :..
 

750.061-4 + 750.252-9


750.061-4 + 750.252-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Zákupy-Božíkov - Mimoň
 - Datum: 7.7.2018
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4310x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
17.07.2018 (11:05)  
Díky za pregnantní odpověď. Čili efekt rekonstrukce byl značný a kdyby měl příslušný stroj ještě 20 let jezdit, mohla by taková akce mít smysl i dnes.
17.07.2018 (10:04)  
K rekonstrukci uložení skříně na podvozku se přikročilo pro snížení opotřebení okolků obručí dvojkolí a snížení výskytu trhlin kotoučů dvojkolí (k čemuž opravdu došlo!) podstatným snížením síly mezi okolkem a kolejnicí v oblouku. Podvozek se závěskami (navíc bídně ošetřovanými) je k natáčení málo ochotný...
ZSS 5439 - Úprava uložení skříně na podvozku u lokomotiv řady 749 až 754, č.j. 88/94-12/2-Sk ze dne 23. 12. 1994
16.07.2018 (23:06)  
Díky, zajímavé čtení.
16.07.2018 (16:49)  
Méně železa, menší váha, ale hlavně menší setrvačné hmoty, je snaha nacpat vše doprostředka k ose otáčení podvozku. Tady jsou nějaké rozumy, ale víc bude vědět Ythomas na K-repu.
https://www.networkrail.co.uk/industry-commercial-partners/information-operating-companies/cp5-access-charges/
16.07.2018 (12:07)  
Zlámalík: A jak velký je rozdíl ve vlivu vnitřního a vnějšího rámu podvozku na svršek? Nějak si nedovedu představit, že by podvozek měl být lehčí jen proto, že má vnitřní rám. Nebo to souvisí s něčím jiným?
16.07.2018 (0:07)  
(gp) A ten někdo jiný to zatím neumí nebo nechce vyjádřit v poplatku za dopravní cestu. V Anglii už nové vlaky mají podvozky skoro výhradně s vnitřním rámem kvůli omezení vlivu hmot, viz třeba Siemens řada 700 pro Thameslink a nově Nova 3 od CAFu pro TransPenine (jezdila teď ve Velimi)
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele629 »fotek 0
12.07.2018 (23:33)  
Nickon: rozdíl je v tom, že teď mají závěsky nepříznivé účinky na koleje někoho jiného, krom toho, že ty mašiny mají blíž do penze.
12.07.2018 (6:24)  
N: ale ano, to máš pravdu, jenže to bylo před 25 lety. Copak ty bys dnes dělal masivní investice do staré š120?
Dnes se do této řady investuje pouze na udržení v provozu, tč se nedělají ani MH. Je otázka, jaké bude mít ř 750 reálné využití do budoucna, až skončí kůrovcová kalamita a jaká bude nutnost držet HV s el.vytápěním pro MZ.
Prostě tč se dělají investice do M trakce u řad 742, 731.
11.07.2018 (20:37)  
V době rekonstrukcí na sloupky nějaký důvod byl, údajně lepší chodové vlastnosti. To už tedy neplatí? A jaký důvod tedy skutečně byl?
11.07.2018 (19:28)  
Nickon:
NE, to na to vliv nemá. Reko uchycení se nedělá už mnoho let, 750 chodí jen na vyvazovačky, některé jsou po MH. Co je na závěskách už na závěskách zůstane, není důvod to předělávat. Je vůbec otázka budoucnosti 750.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko