Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
750.308-9 + 434.2315 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Dřetovice - Zákolany - GPS: 50°11'36.744"N, 14°14'28.415"E » - Datum: 5.11.2017 - Autor: Martin Švancar - Pozn.: Os 11772 (Kněževes - Turnov) - Zobrazeno: 4733x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
U kluzných ložisek strašně záleží na materiálové kombinaci z jakých jsou vyrobena. Existují materiály co se ani při zátěži( pohybu) mazat nemusí ( teflon, nebo např. bronzová pouzdra s grafitovými hnízdy ) U kluzných ložisek u parní lokomotivy toto provedení opravdu nehrozí takže je potřeba mazat a mazat...
Já bych si tipl, že dokonce vždy při pohybu, nikoliv nutně při zátěži.
Kluzná loziska (pri zatízení) treba mazat vzdy. U lokomotivy i TG.
(gp): Nevím jaká ložiska používá pára, ale třeba průmyslová se mazat nemusejí. Kdybych to věděl, neptám se. U auta taky nemažeš za jízdy kola.
16.11.2017 (22:09)
Já tedy osobně bych do ložisek strojní olej nelil (pokud nejsou přidřená).
Ta mašina se má opravit do stavu vystavovatelného nebo provozního?
Ta mašina se má opravit do stavu vystavovatelného nebo provozního?
NIcKON: mysli, mazat musíš tam, kde zůstalo zatížení, i když je studená a suchá.
16.11.2017 (12:10)
NicKon: Os se to jmenuje patrně kvůli nižším poplatkům za dopravní cestu.
A potřebuje studená pára za jízdy mazat i pokud má sundané ojnice?
Potřebuje, nápravový ložiska nasucho nejsou pro jízdu příliš vhodný. Stačí řádně doplnit ložiskové "domky" strojním olejem a může se jechat. :-)
Potřebuje, nápravový ložiska nasucho nejsou pro jízdu příliš vhodný. Stačí řádně doplnit ložiskové "domky" strojním olejem a může se jechat. :-)
Fotka moc pěkná.
Proč se tahle bizarní souprava jmenuje Os? A chápu správně, že se tenhle čtyřkolák bude zprovozňovat? A potřebuje studená pára za jízdy mazat i pokud má sundané ojnice?
stoupa: Tohle je rudý kraj dodnes, táhne se to až po Louny. Na fárání na Nejedlém a směny v poldovce a hlavně na tamější platy plus výhody se zapomíná těžko. Některé věci se mezi místními zkrátka neříkají, hlavně když jsou v přesile.
Proč se tahle bizarní souprava jmenuje Os? A chápu správně, že se tenhle čtyřkolák bude zprovozňovat? A potřebuje studená pára za jízdy mazat i pokud má sundané ojnice?
stoupa: Tohle je rudý kraj dodnes, táhne se to až po Louny. Na fárání na Nejedlém a směny v poldovce a hlavně na tamější platy plus výhody se zapomíná těžko. Některé věci se mezi místními zkrátka neříkají, hlavně když jsou v přesile.
pro Keprt:
To musí být nejaká mejlka. Zápotonda sice nadzivotní je, ale jen kopie, ne z bronzu ale umelohmotová (nabarvený laminát).
To musí být nejaká mejlka. Zápotonda sice nadzivotní je, ale jen kopie, ne z bronzu ale umelohmotová (nabarvený laminát).
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko