..: Fotogalerie - detaily fotografie 750.308-9 :..
 

750.308-9


750.308-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Hleďsebe - Mělnická Vrutice
 - Datum: 13.12.2015
 - Autor: Petr Holub  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Protokolární vlak ke
znovuotevření úseku trati
Mělník - Mšeno
 - Zobrazeno: 8161x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
18.12.2015 (9:33)  
Pikehead: Generální rekonstrukce leta zavřené trati...
Tahle trať ale nebyla zavřená léta. K vyhlášení výluky kvůli technickému stavu došlo vloni na podzim. Aspoň si zjistěte fakta, než napíšete takový nesmysl.
18.12.2015 (9:23)  
Beethovenovo dílo? Tedy ne že by bruseloviny nehanobily cokoliv, co kdy bylo v Evropě dobrého...
18.12.2015 (8:55)  
Ok, tím zajímavější je, že SŽDC "nemá peníze" na spoustu významných nekoridorových tratí, ale na toto jsou...
17.12.2015 (22:17)  
Když tak sleduji, jaké pitomosti a nesmyslné podmínky z Bruselu proudí, dovoluji si říct, že je zneužíváno a hanobeno Beethovenovo dílo...
17.12.2015 (18:30)  
Aha... hm. Tak dobrá, beru zpět.
A připojuji se k dotazu :-)

Ale proč se tu tedy píše o miliardách z ROPů, což jsou europeníze?
17.12.2015 (18:29)  
Mšenka nebyly "europeníze".
17.12.2015 (18:26)  
Předpokládám, že tam byly nějaký obligátní bruseliny, totiž, např. že se to musí dočerpat do konce tohoto roku. Na to musí bejt hotovej projekt, aby se to hned mohlo dělat. A taky to nesmí bejt nic velkýho, víme jak se ve zdejší kotlině vlečou velký stavby. Takže jestli ten projekt byl hotovej někde v šupleti a je to jen 24 kilometrů, tak je to prakticky ideální projekt, jak utop.., chci říci, vyčerpat, že, europeníze, a vlastně co nejvíc snížit ten dekomitment.
17.12.2015 (18:14)  
Je opravdu škoda, že za ROPy nemohli radši opravit pravobřežku, když už ne nakoupit vozidla. Generální rekonstrukce leta zavřené trati v původních parametrech mi přijde jako poměrně zvrácený nápad.
18.12.2015 (8:39)  


Už jsem to psal níž, ale znovu - tohle nebylo za evropské peníze, pokud je mi známo.
17.12.2015 (14:15)  
Nepotřebná patra stávala především u Chotětova na zbytcích tratí do Katusic a Benátek.
17.12.2015 (13:32)  
PH: ještě jsem si vzpomněl, že v minulosti sem škodovka odkládala nepotřebná patra, to mohl být asi začátek 90let. Tehdy byl Mn malovaný až do Mšena s obsluhou nz Živonín? Do Mělníka se už nejezdilo a do toho Mšena asi taky sporadicky. Možná Mn byl využíván na tu přepravu patráků. K podobnýmu účelu tehdy sloužila i trat 132, kde zas deponovalo vozy Ryko (dříve žos Děčín).
A proč současné zátěže přes MB do Katusic. Jednak jedou na směsce do Nbk, takže by je v Mělníce někdo musel vyřadit a v případě hnojiv by to jedna 742 nepobrala. Takže pro ČDC je schůdnější trasa přes Nbk a MB, přičemž samotný kmit do Katusic je v rámci zálohy a zabere cca 1-2h času.
Ot. co říká PMD3 o nákl. vlacích, dle mého jsou dlouhé soupravy zakázány, byť na výjimku by je šlo protáhnout v noci (jeden podobný pokus učiněn před lety přes Libochovice). Jenže i na prázdná patra by bylo nutné dvojče a to by se nějak muselo dostat do Mělníka. A neposlední řadě svršek např. v Bukovně nevypadá moc dobře a takový provoz by asi nedal. Možná buďme rádi, že to ještě v pohodě projedou současné Mn vlaky jen do těch Katusic...
Tolik v rychlosti nadatlováno k předchozímu příspěvku a dotazu.
17.12.2015 (15:42)  


Díky, rozhodně mě to zajímá více než jestli to byla lukrativní investice.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko