Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
750.308-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Hleďsebe - Mělnická Vrutice - Datum: 13.12.2015 - Autor: Petr Holub - Pozn.: Protokolární vlak ke znovuotevření úseku trati Mělník - Mšeno - Zobrazeno: 8161x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pikehead: Generální rekonstrukce leta zavřené trati...
Tahle trať ale nebyla zavřená léta. K vyhlášení výluky kvůli technickému stavu došlo vloni na podzim. Aspoň si zjistěte fakta, než napíšete takový nesmysl.
Tahle trať ale nebyla zavřená léta. K vyhlášení výluky kvůli technickému stavu došlo vloni na podzim. Aspoň si zjistěte fakta, než napíšete takový nesmysl.
Beethovenovo dílo? Tedy ne že by bruseloviny nehanobily cokoliv, co kdy bylo v Evropě dobrého...
Ok, tím zajímavější je, že SŽDC "nemá peníze" na spoustu významných nekoridorových tratí, ale na toto jsou...
Když tak sleduji, jaké pitomosti a nesmyslné podmínky z Bruselu proudí, dovoluji si říct, že je zneužíváno a hanobeno Beethovenovo dílo...
Aha... hm. Tak dobrá, beru zpět.
A připojuji se k dotazu :-)
Ale proč se tu tedy píše o miliardách z ROPů, což jsou europeníze?
A připojuji se k dotazu :-)
Ale proč se tu tedy píše o miliardách z ROPů, což jsou europeníze?
Předpokládám, že tam byly nějaký obligátní bruseliny, totiž, např. že se to musí dočerpat do konce tohoto roku. Na to musí bejt hotovej projekt, aby se to hned mohlo dělat. A taky to nesmí bejt nic velkýho, víme jak se ve zdejší kotlině vlečou velký stavby. Takže jestli ten projekt byl hotovej někde v šupleti a je to jen 24 kilometrů, tak je to prakticky ideální projekt, jak utop.., chci říci, vyčerpat, že, europeníze, a vlastně co nejvíc snížit ten dekomitment.
Je opravdu škoda, že za ROPy nemohli radši opravit pravobřežku, když už ne nakoupit vozidla. Generální rekonstrukce leta zavřené trati v původních parametrech mi přijde jako poměrně zvrácený nápad.
Nepotřebná patra stávala především u Chotětova na zbytcích tratí do Katusic a Benátek.
PH: ještě jsem si vzpomněl, že v minulosti sem škodovka odkládala nepotřebná patra, to mohl být asi začátek 90let. Tehdy byl Mn malovaný až do Mšena s obsluhou nz Živonín? Do Mělníka se už nejezdilo a do toho Mšena asi taky sporadicky. Možná Mn byl využíván na tu přepravu patráků. K podobnýmu účelu tehdy sloužila i trat 132, kde zas deponovalo vozy Ryko (dříve žos Děčín).
A proč současné zátěže přes MB do Katusic. Jednak jedou na směsce do Nbk, takže by je v Mělníce někdo musel vyřadit a v případě hnojiv by to jedna 742 nepobrala. Takže pro ČDC je schůdnější trasa přes Nbk a MB, přičemž samotný kmit do Katusic je v rámci zálohy a zabere cca 1-2h času.
Ot. co říká PMD3 o nákl. vlacích, dle mého jsou dlouhé soupravy zakázány, byť na výjimku by je šlo protáhnout v noci (jeden podobný pokus učiněn před lety přes Libochovice). Jenže i na prázdná patra by bylo nutné dvojče a to by se nějak muselo dostat do Mělníka. A neposlední řadě svršek např. v Bukovně nevypadá moc dobře a takový provoz by asi nedal. Možná buďme rádi, že to ještě v pohodě projedou současné Mn vlaky jen do těch Katusic...
Tolik v rychlosti nadatlováno k předchozímu příspěvku a dotazu.
A proč současné zátěže přes MB do Katusic. Jednak jedou na směsce do Nbk, takže by je v Mělníce někdo musel vyřadit a v případě hnojiv by to jedna 742 nepobrala. Takže pro ČDC je schůdnější trasa přes Nbk a MB, přičemž samotný kmit do Katusic je v rámci zálohy a zabere cca 1-2h času.
Ot. co říká PMD3 o nákl. vlacích, dle mého jsou dlouhé soupravy zakázány, byť na výjimku by je šlo protáhnout v noci (jeden podobný pokus učiněn před lety přes Libochovice). Jenže i na prázdná patra by bylo nutné dvojče a to by se nějak muselo dostat do Mělníka. A neposlední řadě svršek např. v Bukovně nevypadá moc dobře a takový provoz by asi nedal. Možná buďme rádi, že to ještě v pohodě projedou současné Mn vlaky jen do těch Katusic...
Tolik v rychlosti nadatlováno k předchozímu příspěvku a dotazu.
17.12.2015 (15:42)
Díky, rozhodně mě to zajímá více než jestli to byla lukrativní investice.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko