..: Fotogalerie - detaily fotografie 750.163-8 :..
 

750.163-8


750.163-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Rožná - Věžná
 - Datum: 14.4.2015
 - Autor: Miloš  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5601x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
20.04.2015 (15:54)  
pikehead: cerstve palivo je jen velmi slabe aktivni. Zdravotne skodlivym - radioaktivnim se stava az po dosazeni prvni kriticnosti. Jinymi slovy: silne radioaktivnimi jsou produkty stepne retezove reakce, nikoliv samotny stepny material Uran 235. Cili v obyvatelum Turan muze byt v tomto jedno, co jim tam pristava nad hlavami.
18.04.2015 (21:12)  
Lapil: Funguje to úplně normálně a "legálně". Ve smlouvě máš základ mzdy plus odměny a prémie. Teoreticky, když neodjedeš ani kilometr, měl bys dostat minimální mzdu. Odměny se odvíjejí od fakturace, kterou auto vyjezdí. Dejme tomu, že 20% z fakturace mi jde do hrubé mzdy. Jenže šéf je filuta a začne z této fakturace odečítat. Odečte z ní projeté mýto. Proč? Protože mu v tom nic nebrání. Tím se logicky já podílím 20% na placení mýta. Sice proti tomu dává prémie za nízkou spotřebu nafty, ale má to tak blbě nastavené, že se mi prostě s prázdnou soupravou nevyplatí po dálnici jezdit. Může se mi to líbit nebo ne, ale to je tak všechno, co s tím mohu dělat. Na vnitrostátní přepravě je to u ostatních firem podobné nebo spíše ještě horší. Já mám aspoň jistotu, že veškerou mzdu dostávám oficiálně na výplatní pásku a nemusím se bát, že přidu na buben, kdybych onemocněl nebo něco. Neříkej, že bys jen tak ze svojí výplaty zahodil 1000 - 2000 Kč? Dokud ze státních institucí nezačne nikdo kontrolovat, jak a za co jsou řidiči placeni, tak to lepší nebude. Třeba v Rakousku je striktně dána hodinová mzda a žádná firma si nedovolí v tom kličkovat.
17.04.2015 (23:06)  
Lehce upřesním. Přímo ruda v tom není, to by bylo zbytečné převáženi málo koncentrovaného materiálu; je v tom koncentrát jménem žlutý koláč, který se vyrábí louženim vytezene rudy v úpravně v Dolní Rožínce. V sudech se odveze do Ruska, tam ho obohatí, udělají z něj oxidove pelety, ty se dají do zirkoniovych trubiček a zbytek už napsal vasekpetr. Temelín to má stejne; zpočátku se tam sice používalo americke palivo Westinghouse, ale články praskaly, tak přešli na ruské (firma Tvel).
17.04.2015 (19:37)  
Aha, ona je to jen ruda, já zapomněl, že je tam ten poslední uranový důl.

Zajímavé informace o tom leteckém transportu palivových tyčí, zdravím do Tuřan a okolí. :)
registrovaný uživatel vasekpetr1  mail  
Počet komentářů uživatele177 »fotek 0
17.04.2015 (14:53)  
To, co je za brejlovcem na plošiňákách, jsou kontejnery s uranovou rudou, která se převáží do zpracovatelského závodu (měl by být v Rusku), v němž udělají z rudy uranové tablety. Ty se vloží do palivových proutků, proutky se poskládají do palivových kazet, ty se vloží do kontejneru pro čerstvé jaderné palivo (kontejner je pro čtyři palivové kazety, přepážkami oddělené od sebe) a tyto kontejnery cestují letecky zpět k nám třeba do Brna, kde jak jsem už uváděl se naloží na kamion (s vybranou speciální dopravní společností) a po silnici s klasickým doprovodem jedou na jaderku do Dukovan. Myslím si, že Temelín to má obdobně. Transport vyhořelého paliva probíhá zásadně po železnici, protože transportní kontejner Castor váží kvůli stínění podstatně víc, jako kontejner čerstvého paliva. Přeprava jaderného odpadu v sudech s bitumenem probíhá obdobně.
17.04.2015 (14:16)  
Co to je za materiál? Za bolševika se něco vozilo ve Wapkách, byly na rozdíl od uhelných šedivé a měly nápis Uranové doly Příbram, a říkali jsme, že jede drahé kamení.
17.04.2015 (8:54)  
gp:
na obrazku ovsem neni stepny material. K stepnemu materialu to ma jeste sakra daleko. Spis jde o prevoz velmi slabeho zarice.
17.04.2015 (8:07)  
Jack Jag: "Mzdovou politikou naší firmy jsem motivován mýto objíždět." Jak to funguje?
Dovedu si představit bonus za rychlost a za spotřebu (a tresty za nedodržení), ale to je asi tak všechno. Naftu snad probůh jako zaměstnanec neplatíte a mýto už vůbec ne. Samozřejmě můžete dostat pokyn "času je dost, vemte to po okreskách", naopak dokonce i v silničně vzorném Dánsku jsem viděl kamión,jak to střihá 90kou zkratkou přes zebru (bylo za pět minut celá a ukazatel do přístavu s trajektem 6km), ale "bude mýto, nebudou prémie"?
17.04.2015 (4:39)  
Jestli silniční doprava zabije méně lidí než železniční,tak pak už nemám co dodat...asi sleduji špatné zprávy, z jiného světa...
16.04.2015 (23:14)  
Pánové, jen si dovolím doplnit, že na přepravu radioaktivního materiálu kamionem vám ADR papíry na přepravu hořlavin rozhodně nestačí. Je na to speciální školení, asi buď přímo v elektrárně nebo v nějaké instituci s příslušným know-how a posvěcené mezinárodní jadernou komisí pro bezpečnost (omlouvám se, že se nevyjadřuju přesně). A prosil bych neházet vše na řidiče;-). To, že veze něco jiného, on těžko pozná. Já sebou laboratoř také nevozím;-). A ještě mě zarazilo, že se to vozí za plného provozu. Vážně? A ještě k tomu v cisterně? Chápal bych, kdyby se to vezlo v nějakých kisnách nebo v sudech v kontejnerovém návěsu v době, kdy je malý provoz, ale třeba jste viděli něco jiného. Osobně jsem tu čest ještě neměl. Ale jinak se vším souhlasím, praxe by měla být na přepravu ADR jako kdysi, tranzitní cisterny by se měly vozit jen po železnici a po silnici je přibližovat jen z nádraží (terminálu) do fabrik. Mýto na dálnici je také blbost, mělo být zavedeno plošně a nikdo by neměl snahu dálnici objíždět. Přiznám se, že mzdovou politikou naší firmy jsem také motivován dálnici objíždět, pokud nemám kamion plně vytížený.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko