Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
749.011-3 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Libomyšl - Zdice (u zelináře) - Datum: 2.4.2011 - Autor: bazala68 ![]() - Pozn.: R 1253 vedený dnes již neexistující Barunou 749.011-3 - Zobrazeno: 3243x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Rabín: kapacita soupravy s brejlovcem se dá řešit dalším Bdtn, brejlovec to uveze stejným způsobem. Nicméně nějak si nevzpomínám, že bych ten Bifx někdy viděl přetékat lidmi, tak snad ten malý pokles papírové kapacity nebude tragický. Taky bych vzal v úvahu kapacitu soupravy papírovou a reálnou.
Keprt: ...odpadne šaškování s posilovým lachtanem a Bifx. Kapacita soupravy "ABflmpsvz+2 Btn" je podle mne srovnatelná (možná o něco málo větší, pravda) s dosavadní soupravou "854+Btn+ABflmpsvz". Takže, sečteno a podtrženo, se kapacita dvou párů vlaků bez posilového Bifx+lachtana "poněkud" sníží. Nebo je to jinak?
Bazala68: nasazení 750+2Bdtn+ABflmpsvz oproti stávajícím soupravám na 120 má několik výhod: odpadá šaškování s posilovým lachtanem+Bifx, ABflmpsvz umožňuje přiměřenou kapacitu 1. třídy - že jsou zde vratné soupravy výhodou je snad mimo veškeré pochyby - a jiným řidičákem (obecně vozem) s první třídou této kapacity ČD nedisponují. Nebo byste tam chtěl nasadit sysla a 2 Bymee? Pokud tedy sysel a 854 jsou vůbec kompatibilní - v tom se nevyznám. Kromě toho z Dejvic do Ruzyně (snad jsem ten úsek nepopletl, ale tak nějak to je) se nesmí elektricky topit - sice tam v minulosti 754 turnusově jezdily, ale je to zase komplikace. A nakonec 750.7 má lepší dynamiku jízdy, což se hodí (ačkoliv jízdní doby se myslím moc nezkrátily - jednokolejka).
Moc pěkná fotka z místa, které se tu neobjevuje každodenně.
Ohledně redislokace hnacích vozidel, neviděl bych to jako úplný nesmysl, když vezmu v úvahu obsazenost rychlíků na uvedených tratích, komfort 854+Bdtn oproti koženkovému moru, sklonové poměry na těchto tratích a výkon, resp. max. rychlosti, na které budou soupravy v novém GVD sestaveny. Jinak návrat brejlovců na 120 jakožto železniční fanda taky vítám, i když chápu, že běžnému cestujícímu to nic neříká ;-)
Ohledně redislokace hnacích vozidel, neviděl bych to jako úplný nesmysl, když vezmu v úvahu obsazenost rychlíků na uvedených tratích, komfort 854+Bdtn oproti koženkovému moru, sklonové poměry na těchto tratích a výkon, resp. max. rychlosti, na které budou soupravy v novém GVD sestaveny. Jinak návrat brejlovců na 120 jakožto železniční fanda taky vítám, i když chápu, že běžnému cestujícímu to nic neříká ;-)
Dovolím so pod touto fotografií malou OT úvahu nad redislokací HV na tratích 120 vs. 200: smysl tohoto mi trochu uniká. Na 200 budou 854 + Btn a v oběhu 1A 754 + Btn, dobře je to změna daná snad snahou o úsporu či něčím jiným. Raději nekomentuji. Nechápu však smysl vozby vozů Btn lokomotivami ř. 750.7 resp. 754. Na co mají topný agergát, ktyž ho nepoužijí? Ona vůbec redukce rychlíků na 200 od GVD 2011 byla šlápnutím do ho...Na 120 budou soupravy u rychlíků v řazení 750.7 + 2x Btn + řidičák. Totál blbost. Proč má mašina tahat vozy s naftovým topením? Navíc pokud mám info, tak pražské 750.701 - 4 mají jít úplně jinam a do PJ Rakovník mají přijít 750.7 odněkud z Moravy. Na mě to působí dojmem, jako by si nějaký šotouš z ČD chtěl prostě jenom vyfotit na daných tratích jiné soupravy. Ověřování provozu 750.7 s řidičáky tímto způsobem asi není důvod. Tak byly 750.7 rekonstruovány, aby takto fungovaly. Ekonomika provozu? To asi není ten důvod. No a 854 vs. kočárek, to je úplně jiná kapitola...... Prostě železnice pro lidi, trochu jinak, nejspíše.
05.12.2012 (19:16)
To jsme se to dopracovali, rychlík o dvou vozech :D
05.12.2012 (17:58)
Jiří Maroušek: taky se mi náhrada za 854 moc nelíbí, ale nemyslím si,že by našel smysluplnější uplatnění. Brejlovec s el. topením, který tahá vozy s naftovým topením...:(( Jinak fotka moc pěkná. :)
Jiři Maroušek: Dojezdila 13.7.2011 (strom), likvidace letos v říjnu v depu Vršovice.
05.12.2012 (11:55)
Moc hezký snímek.
Moje srdeční záležitost, protože bydlím nedaleko této tratě.
Bert je škoda, chápu výměnu za Reko-Brejlovce, ale nynější (od GVD 2013) degradaci na 854 nějak nemohu zkousnout. Nicméně rozumím, že tyto brejlovci najdou smysluplnější uplatnění jinde.
Neví někdo, jak skončila tato Barča?
Moje srdeční záležitost, protože bydlím nedaleko této tratě.
Bert je škoda, chápu výměnu za Reko-Brejlovce, ale nynější (od GVD 2013) degradaci na 854 nějak nemohu zkousnout. Nicméně rozumím, že tyto brejlovci najdou smysluplnější uplatnění jinde.
Neví někdo, jak skončila tato Barča?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info

informacni okenko