..: Fotogalerie - detaily fotografie 749.244-0 :..
 

749.244-0


749.244-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Návarov - Plavy
 - Datum: 14.2.2009
 - Autor: Petr Lux  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Sbohem krásko...
 - Zobrazeno: 4010x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
29.10.2009 (21:48)  
Nádherná zimní fotka. Až mne při pohledu zamrazilo.
registrovaný uživatel T435 
Počet komentářů uživatele316 »fotek 0
28.10.2009 (11:33)  
b68: omluovat se za rozbor asi není nutné,když v tom máte praxi z provozu.Rád se poučim.
registrovaný uživatel peršink  mail  
Počet komentářů uživatele45 »fotek 0
28.10.2009 (10:05)  
bazala68 souhlasím s tebou ČD nemají lokomotivy na vozbu těchto rychlíkůjediná možnost by byla nahradit 842, které jezdí na lokálkách poloprázdné nahradit 810 nebo 814.
27.10.2009 (22:36)  
Fotka je to hezká. 244 byl hezký stroj.Ani nevím, kdy a kde jí zahoření odsoudilo do věčných lovišť
A nyní jedna zajímavá úvaha - srovnání:
Ono je něco jiného pro 749 popojíždění s rekreáky po pacifiku a rychlík do ČB, přestože jeho hmotnost je pouze 100 tun. Nabízí se zde ve vozbě rychlíků Praha - ČB oběma rameny zajímavé srovnání jízdních dob a hodinového průměru. Rychlík do ČB přes Tábor je veden lokomotivou 363, má průměrně 7 vozů a cca 280 tun. Jeho jízdní doba je 2h 42min na trase 169 km, tedy hodinový průměr 62,6 km/h a zastavuje tuším pětkrát. Jinak jede vpodstatě v ustáleném režimu výkonu. Rychlík přes Protivín, to je 192 km s jízdní dobou 3h 9m, tedy průměrem 61,6 km/h a staví na každé mezi. Tedy jízdní průměry v motorové i elektrické trakci jsou totožné ovšem v rozdílných režimech daných i charakteristikou tratí. Pro motorovou trakci tato vozba je mnohem náročnější. 749 má svá léta, je jim přes 40 let a na toto nebyly asi stavěny, protože obraty jsou opravdu na krev. Pak se stává, že bardota jezdí "na krev", to je pochopitelné, ale stíhá. Pokud si pamatuji, tak i 008 jezdila v létě jako pětiválec. Že jí to nepomůže je nasnadě. Navíc pro turnusovou potřebu v Praze je 749 jen tak tak. Stahují se z Olomouce a asi i od jinud. Jezdí, co je provozní. Potom se musí zákonitě stát, že nastávají problémy při denním proběhu cca 800 km. Na vozbu rychlíku Praha - ČB přes Protivín, nemá dráha odpovídající vozidla. 842 je málo a jsou sólo na osobácích. 854 jakbysmet, mají výkony jinde. Co tam tedy nasadit? Brejle v Praze nejsou a asi ani Desira by to moc nevytrhly. Prostě v parku vozidel je zde mezera, protože takto náročné výkony dříve nebyly a proto je bohužel nutné brát za to, co to dá, protože zpoždění se netolerují a jsou drahé. Bardotka má sice regulaci motoru tzv. "polykač kuliček", ale něco jiného je to tam nasypat, aby další stupeň následoval ihned po poklesu špičkového proudu a nebo pozvolný rozjezd a přidávání postupné po poklesu proudu TM na úroveň nižší. Kolegové s praxí za kniplem jistě vědí, jak to myslím.
Omlouvám se za obsáhlý rozbor situace, ale komenty níže mě přivedly na tuto myšlenku.
27.10.2009 (20:13)  
Ať se má dobře naše bardotka v křemíkovém nebi :)
registrovaný uživatel peršink  mail  
Počet komentářů uživatele45 »fotek 0
27.10.2009 (17:58)  
U těch "bardotek" jde o to, že v Praze měli volné výkony zatímco na Budějice jezdí pořád zpoždění. Přijede objede vlak udělá brzdu a jede. Žádný vystávání a navíc Budějovičtí fírové jezdí způsobem z místa 8 a potom dolu.
27.10.2009 (17:15)  
Jako vždy parádní fotka! Děkuji za krásnou vzpomínku na jednu z nejlépe udržovaných a nejspolehlivějších pražských bardotek. A není poslední, hlavy z Vršek nechali jezdit 749.102 s poruchou jednoho válce pouze na pět válců a jezdit, jezdit... až jim zdechla u Budějovic. Asi mají příkaz shora neudržovat a oddělat je do šrotu. Jinak fotka za 5*
27.10.2009 (16:24)  
Chudinka/y .....
27.10.2009 (13:27)  
JTB: To bylo tuším při srážce s autem na přejezdu mezi Čížovou a Pískem že? Jinak omluva za OT.
27.10.2009 (13:13)  
180 si už ale taky jeden karambol letos odbyla, přišla při něm ale "jen" o trikolórový pluh; poslední relikvii z 749.135.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko