..: Fotogalerie - detaily fotografie 749.162-4 :..
 

749.162-4


749.162-4Informace o fotografii:
 - Úsek: Dobrovíz - Středokluky
 - Datum: 9.3.2015
 - Autor: Richardisko 
 - Zobrazeno: 6528x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
06.01.2017 (18:47)  
Aha, tak kvůli stínům to bylo. Aby stíny nenarušovaly vzezření snímku, tak jej namísto toho zdobí pahýly a ledabyle odstavená auta. Jako fotograf povím, že bych to nechal, jak to je a… A zvolil si jiné místo focení. Nemyslím si, že by byla přidaná hodnota taková, aby to stálo za ten nájezd pilou. A to retušování aut? Stejně tak jsi mohl vyretušovat případné stíny na vlaku. Ale je to zajímavý přístup k fotografování - při komponování snímku a priori přemýšlet, co půjde snadno vyretušovat. Nevím, asi jsem zaspal dobu.
06.01.2017 (8:51)  
doktor: To myslíte jako vážně? Tak tedy dobrá, i když to podle průměru kmene nevypadá ,tak ty pařezy měli stromky zhruba do výšky 2,5 metrů. Což by znamenalo značné množství stínů v lokomotivě. Navíc i úplný lajk musí uznat že to vypadá takhle lépe než kdyby byla souprava v absolutním sevření zeleně a stromy těsně lízali soupravu. Ještě dokážu pochopit ,když mi tady vytýkáte ty pahýly ,které se dali setnout níže ale že od fotografa uslyším názor to nechat jak to je a spokojit se s tím fakt nechápu.

K těm autům: Původně se počítalo že se bude fotit od přejezdu ze země , tím pádem by auta v záběru nebyli , následně po zhlédnutí stromu za námi a zjištění že když to do zhruba skoro nemožných 15 minut stihneme vysekat tak budeme mít o dost lepší záběr, jsme už neměli ani sebemenší čas auta přeparkovat, popravdě ani nebyl důvod ,když se dají z pole jedním tahem vyretušovat.
05.01.2017 (20:57)  
(gp): Do Lipska i Drážďan to mám daleko, tak to nemohu zkusit, proto se ptám - co by se tedy stalo, kdybych to zkusil? Jinak to jsou, s prominutím, neskutečný žvásty.

Škoda, že mi nedokázal nikdo odpovědět, proč je nutné vyřezat dřeviny nezasahující do fotografovaného objektu. Možná zapracoval efekt neurčitosti, kdy není reakce, není-li osloven někdo konkrétní.

Tak tedy, TAURUSI, Richardisko, jaký má význam likvidovat dřeviny nezasahující do fotografovaného objektu? A když už je taková snaha o vyčištění fotografovaného místa, co ta ledabyle odstavená vozidla?
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
05.01.2017 (0:08)  
Jenže zákon vstup na otevřený cizí pozemek nezakazuje a zákon o ochraně přírody a krajiny právo volně hučet po lučinách chrání, stejně jako nezakazuje v malém kácet dřeviny rostoucí mimo les.
Není pravidlo, ani v silničním zákoně, ani v přepravním řádu, jak nezablácené má být kolo. Cestující zkrátka nesmí znečisťovat vozidlo a ostatní cestující. To stačí. Že Tě obtěžuje představa zasychajícího bahýnka, Tvůj problém. Taky existuje pravidlo zdravýho rozumu: když je bláto, necpu se do tramvaje, kde jsou kola, malý děti a kočárky, v čistým kvádru. Zato existuje zákon, kterej mluví o podněcování nenávisti vůči skupině osob. Němci ho mají ještě promakanější, zkus veřejně prohlásit něco o nazipumpičkách v kolama nacpaným S-bahnu v Lipsku nebo v Drážďanech.
04.01.2017 (22:30)  
Pro bezohledne cyklisty, jezdici po chodnicich, v jednosmerkach protismerem, obtezujici zablacenyma kolama v MHD, se uziva nazev nacipumpicka - ridi se heslem ja sem cyklista a kdo je vic, pro me zakony a pravidla neplati. Obdobne bych tohle nazval praci nacisotouse.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
02.01.2017 (23:54)  
Porta Bohemica: uříznout vršek vzrostlýho stromu JE na pokutu. Víš komu ten strom patří, víš kdo to byl, tak proč ještě pokutu nedostal? Protože by se vlastník, v zájmu ochrany svého majetku, musel bavit s úředníkama a převzít asi tak pět obálek s pruhem a dostavit se na úřad, za což by Ti děsně poděkoval?
02.01.2017 (23:25)  
TAURUS: Takhle nevypadá zahradnický zásah. Takhle to umí upicnout stavební dělník ! (jo a taky šotouš línej se vohnout).
02.01.2017 (21:13)  
TAURUS: Bez zahradnického zásahu to jde samozřejmě také. Pro mne pilka není rovnocenná jako fotoaparát. Chce to trochu přemýšlet a hledat nové pohledy. Také záleží, co a jak fotíš a v jaké skupině "fotografů" se pohybuješ. Jestli dojedeš k trati, vyhlídneš použitelný, lezitelný strom a vše ve výhledu zplanýruješ, tak asi nemá cenu řešit, že to jde cvaknout jinak... Je to také neduh davových akcí, kdy se podobní jedinci, pacienti chovají společně jinak, než by se chovali samostatně.
02.01.2017 (21:09)  
Asi tomu prd rozumím, ale mohl by mi někdo objasnit, jaký má význam likvidovat dřeviny nezasahující do fotografovaného objektu? A když už je taková snaha o vyčištění fotografovaného místa, co ta ledabyle odstavená vozidla? Předpokládám, že jde o vozidla fotografů. Ta vám nevadila, že jste je neuklidili mimo záběr, nebo nepostavili tak, aby imitovala vozidla stojící před přejezdem?
02.01.2017 (21:01)  
podobní exoti mi "řádili v revíru" před dvouma rokama, zůstalo tu po jejich nájezdů několik metrových pahýlů po břízkách a to nebylo jen přímo u kolejí ale třeba i 10 metrů daleko jen proto že jim vadila v záběru.
Vrchol debility bylo vlezení na oplocený soukromý pozemek, vyšplhání na smrk a uříznutí jeho špičky jen aby byla fotka dokonalá, podobně se zachoval jiný exot ( nedá se nazvat fotograf ani šotouš) který uřezal vršek lípy opět jen aby měl co nejlepší fotku

tyto akce se samozřejmě s naším místním obyvatelstvem nesetkalo s pochopením, spíš naopak a já jakožto místní známý železniční fanda si vyslechl pěkné věci, možná někdo namítne že ti exoti mohl být kdokoliv ale mohu ty namítače ujistit že z těch návštěvníků cca 90% vím o koho jde a všichni jsou členové zdejší komunity kterou čím dál častěji nemám rád už jen pro to jak se chovají
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko