Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
753.187-4 + 743.009-3 + 743.010-1 + 743.002-8 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Liberec - Datum: 9.5.2009 - Autor: Honza Beránek / JTB - Zobrazeno: 7096x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
16.05.2009 (0:17)
JTB:Ta fotka je opravdu mimořádně zajímavá,asi na tom velkou roli sehrál i ten měsíční svit,ale pane kolego,já jsem tu svoji poznámku mínil ve smyslu"vyfotit to tenkrát,ale s dnešní technikou",takže by to vypadalo technicky stejně,ale defilovaly by tam úplně jiný stroje,dokážeš si představit,co by to bylo za parádu?
15.05.2009 (22:37)
Tohle je opravdu neskutečná fotografie! myslím, že to byl velice příjemný májový večer s mimořádným úlovkem! gratuluji:)
15.05.2009 (20:56)
Martine,jako vtip to nebylo špatný,ale potom z toho vznikají různé mýty a nesmysly.Já osobně jsem v depu v Liberci fotil kdykoliv se mi zachtělo,stejně tak i v Rumburku,Děčíně nebo v Č.Lípě ve stanici-v depu to bohužel nešlo,byl tam neoblomnej přednosta,což je velká škoda,to by byly záběry panečku...
15.05.2009 (16:31)
No já jsem dřívější dobu tolik nezažil, ale z několika výpovědí starších šoto kolegů (většinou otců oněch mladších) vím, že to bylo docela ostré. Pro jednoho si i přijeli drezínou přímo na trati. No nevím jak moc to bylo podobné, teď nikoho za focení železnice u nás neobviní ze špionáže že jo. :-)
Co si pamatuju, tak jsem v depu či ve stanici v CL vídával fotografy běžně. Většinou to bylo o víkendech, kdy byla "ostražitost" slabší. Většinou stačilo zajít za strojmistrem nebo za výpravčím a pokud to nebyl nějaký komisní ouřada, který byl ze zásady proti, nestálo nic v cestě. Tedy kromě osožáků, kteří byli dost velký prudiči (byli jen ve stanici a ne v depu), ale někteří se dali zkorumpovat cigaretami nebo ukecat. Občas některý z fotografů zašel i k mašině na vlaku ve stanici s požadavkem pořádného "baga" na určitém místě na trati. Občas se také nějaký fotograf svezl na mašině, občas si nějaký zatahal za "střevo". Bylo to podobný jako teď, akorát těch lidí s foťáky bylo mnohonásobně méně.
Asi největším příznivcem fotografů býval pan strojmistr Mikeš (snad si pamatuji jméno správně) v Rumburku. To bylo opravdové eldorádo železničních fotičů.
Asi největším příznivcem fotografů býval pan strojmistr Mikeš (snad si pamatuji jméno správně) v Rumburku. To bylo opravdové eldorádo železničních fotičů.
15.05.2009 (10:53)
Drahos Svestka: Tak tě vyvedou v klepetech, s výkolejkou v zádech...
15.05.2009 (12:07)
Člověče, já myslím, že pan kolega Drahoš o tom ví asi krapet víc, než my bažanti...:)
Drahos Svestka: Tak by ten brejlovec měl ještě neopadanou barvu a byl bez loga ČD CARGO :D
14.05.2009 (23:42)
Skvělá práce.A já si nemůžu odpustit přestavu-takhle to zmáčknout třeba řekněme...před 35 lety?
Moc fajn, hlavně kompozičně, fotografie je svým způsobem perfektně vyvážená, přitom není vůbec symetrická. I ten různý násvit dělá svoje. Perfektní. Jen bych možná tolik neostřil, když už se bavíme o lidském oku, to by asi nikdy takhle výrazné hrany nevidělo.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko