Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
742.397-3 + 742.347-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Staňkov - Osvračín - Datum: 1.11.2014 - Autor: Pavel Martoch - Zobrazeno: 3487x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Klasická 742 má ve dvojčlenným řízení prímočinnou brzdu ovládanou pneumaticky a vzduchový spojky jsou jen na krátkých čelech. U reko jsou elektricky ovládané brzdy a tak je potom jedno, já jsou otočený.
No, jelikož klasická 742 má zásuvky na dvoučlen jen na krátkejch čumákách, tak to problém jaksi je.
To je tak složitý je vypřáhnout, přejet na vedlejší kolej a jednim kocourem objet druhýho? (chápu, někdy to časově nejde)
Stejně to bylo (možná ještě je?) v Č.Budějovicích. Baťohy se rekonstruovaly proto, aby z nich bylo lépe vidět. Jenže jaksi se to nepovedlo spojit a jezdilo to nízkými čumáky k sobě...
01.03.2015 (14:36)
Jenom ty mašiny nejsou úplně ideální pro traťovou službu, navíc v tomto řazení kabinama k sobě :)
Nákladní vlak dlouhý jak má být, svršek taky nevypadá špatně. A ještě je to pěkně vyfocený, 5* ;).
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko