Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
731.007-1 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Brno-Maloměřice (Brno-Maloměřice) - GPS: 49°13'14.076"N, 16°39'2.513"E » - Datum: 6.11.2009 - Autor: Martin Grill - Pozn.: Šibovačka na Majlontě. - Zobrazeno: 6322x - Detailní EXIF informace » | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Fotka super. Ještě teď se mně klepou nohy když si na to vzpomenu.
to Balwan: Právě se čeká na povolení k posunu do výtažné. Do brzd to nasunuli 1. zálohou a na 3. (4. pozemní) se to mělo rozřadit.
to Drahos Svestka: Mělo to něco kolem 1700 t a z brzdy to utáhnout nešlo. Muselo se odvěsit 10 vozů a i tak jsem mašinku vytrápil až hanba. Není tam místo na rozjezd a konec byl někde v Židenicích :-) (odhad 650 m.před odvěšením). O normativu bych ani nemluvil.
to Balwan: Právě se čeká na povolení k posunu do výtažné. Do brzd to nasunuli 1. zálohou a na 3. (4. pozemní) se to mělo rozřadit.
to Drahos Svestka: Mělo to něco kolem 1700 t a z brzdy to utáhnout nešlo. Muselo se odvěsit 10 vozů a i tak jsem mašinku vytrápil až hanba. Není tam místo na rozjezd a konec byl někde v Židenicích :-) (odhad 650 m.před odvěšením). O normativu bych ani nemluvil.
10.11.2009 (20:06)
Kráááása - ale co je to za toho "přerostlého trpajzlika" na koleji vlevo? Na normální na stojanu se mi to zdá nízké, na trpajzlíka zas moc vysoké...
09.11.2009 (7:55)
Díky všem. Dlužno podotknout, že jsem na tu fotku nebyl sám, ale s výsledným efektem mi pomohl jeden známý - déšť. Díky jemu za všechny ty odlesky a zvýraznění toho, co by jinak nejspíš mizelo v šedi.
08.11.2009 (23:37)
Martine,to je paráda,člověče,koukám na to,jak takový místo,kolem kterýho chodím takřka denodenně,vypadá na správně zmáknutý fotce,až je to k nevíře.
Miškin:ta kolejová brzda mu samozřejmě pomáhá,to není čmelák,který ubrzdil v pohodě 2000 tun těžkej "pakl",to by jinak špatně dopadlo.
Miškin:ta kolejová brzda mu samozřejmě pomáhá,to není čmelák,který ubrzdil v pohodě 2000 tun těžkej "pakl",to by jinak špatně dopadlo.
Perfektní noční snímek drážního provozu. Krásně jdou vidět detaily, je dost možné, že by za denního světla tolik nevynikly. U mne virtuálních 5*.
To MorrisoN: ty halogenové výbojky možná svítí tak do zelena proto, že už mají docela vyčerpaný plyn, v takovém případě dochází k posunu vyzařovaného spektra od modrofialové k zelené (nebudu se hádat :-)
Jinak by mě zajímalo, jaký normativ při sestavování na tomto místě má Favorit, těch 9 ložených Eas-u mi přijde už jako docela velká zátěž. Nebo to má co do činění i s kolejovou brzdou?
To MorrisoN: ty halogenové výbojky možná svítí tak do zelena proto, že už mají docela vyčerpaný plyn, v takovém případě dochází k posunu vyzařovaného spektra od modrofialové k zelené (nebudu se hádat :-)
Jinak by mě zajímalo, jaký normativ při sestavování na tomto místě má Favorit, těch 9 ložených Eas-u mi přijde už jako docela velká zátěž. Nebo to má co do činění i s kolejovou brzdou?
Krásná noční fotka, jen mě udivuje jak jsou některá ta světla zbarvena do zelena (to samo není kritika fotky jen údiv nad tím, že se tak zabarví) a mám dotaz: K čemu slouží to "něco" co obepíná kolejnici pod lokotkou a je i u té koleje napravo od té, co je na ní vlak?
08.11.2009 (22:02)
To je kolejová brzda, sloužící ke zpomalení vozu, který nabere rychlost posunem ze svážného pahrbku či spádoviště.
http://bit.ly/S03kf
http://bit.ly/S03kf
08.11.2009 (20:50)
No je vidět, že na hrbu je víc práce přes noc, jak ve dne. S mladým jsem na té lávce v létě vystál důlek, ale přes neděli se tam toho moc nepohne. Spíš ve všední den tam je živo - posun v depu, šibování zálohy přes pahrbek, člověk tu zkysne na celý den. Fotka parádní, dávám pět za nostalgii(teda dal bych pět).
aha a ja uz myslel ze sem vic dementni nez myslim, ze sem to nikde nenasel ;)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko