..: Fotogalerie - detaily fotografie 730.005-6 :..
 

730.005-6


730.005-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Svor - Nová Huť v Lužických horách
 - Datum: 20.8.2009
 - Autor: topič  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5546x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
19.05.2010 (17:24)  
čelo na středu.těsné vpravo je to tmavé
26.09.2009 (20:55)  
Pěkně zachycené.
01.09.2009 (12:56)  
Tak tohle je super povedené a vychytané
27.08.2009 (13:01)  
Nechtěl jsem i tady vyvolat další zuřivou debatu, tak jsem se radši neptal, ale když už se tu flame stejně přehnala ;o) Tak se zeptám. Proč to není foceno na výšku?

Ta temná stěna smrků mi tam dost vadí (připadá mi to kompozičně nevyvážené, skoro jakoby tam ta pravá část ani nepatřila a dostala se tam nějakým omylem) a asi bych měl tendenci ji oříznout alespoň dodatečně (pochopitelně ne celou, část bych nechal), i když by to pak mělo nestandardní formát (ono ho to má stejně) a i když by to pak byla tady tak nepopulární "středovka" (občas je to nejlepší způsob, jak některé věci vyfotit).
27.08.2009 (7:44)  
Topič: jsme na veřejným netu,takže se rozepisovat moc nemůžu. Každopádně bych rád viděl další fotky. Když tak se můžeš ozvat přes mejl. (na Krp asi víš kdo jsem?) Já Ti pak napíšu víc. Každopádně klobouk dolů za tu Tvojí reakci na tuhle mašinku,protože jí tam asi už nikdo nevyfotí.
26.08.2009 (22:56)  
Á konečně vidím o čem byla v pondělí řeč. Mě se to líbí. Na dané podmínky se to vydařilo. Navíc pokud to byla premiéra a derniéra zároveň pak je to fotografie, kterou nebude možné opakovat. Tedy mimořádnost. Přízvisko prašivka sedí, lokomotiva si nese nátěr asi ještě z výroby. Ale na druhé straně, je to předposlední typ dodaný z ČKD pro ČSD. Pak už byly jen 731 a ty jsou ve větší míře na Slovensku. Ze 730 šlo pouze 18 k ČSD ostatní z 60 vyrobených skončily u armády a traťovek.V souběhu s těmito lokomotivami probíhala ještě výroba kocourů 742 a tím to v ČKD skončilo. Dnes již probíhají pouze rekonstrukce. Vlastní česká produkce motorových lokomotiv je již minulostí. Bohužel.....
P.S. na vojně jsem s tímto typem něco pojezdil a byla to lokomotiva v pohodě. Na rozdíl od čmeláka a kocoura po motoru z ní alespoň bylo vidět, což se o již zmiňovaných lokomotivách říci nedalo. S takovým čmelákem po motoru v oblouku to bylo vysloveně naslepo.
26.08.2009 (22:43)  
Co znamená medvědí služba? A fotka z druhého fleku není? Popř. nějaké další.
26.08.2009 (22:49)  


Medvědí služba třeba zde:
http://www.zbynekmlcoch.cz/info/co_znamena/co_to_znamena_medvedi_sluzba_nebo_prokazat_nekomu_medvedi_sluzbu_co_je_to_medvedi_sluzb.html
Mám ještě několik fotek z jízdy tam i zpátky. Snad na ně někdy dojde. Docela mě překvapilo, že jsem nikoho dalšího s foťákem nepotkal. Ještě jsem si zajel do Stružnice, ale to už jela jako nečinná s banglí na přípřeži.
26.08.2009 (22:31)  
Jinak vás můžu ubezpečit,že to byla premiéra 730 na Pn. Zároveň také naposledy...
Takže kdo nepofotil,už nepofotí. Víc nemůžu komentovat.
26.08.2009 (22:40)  


Ty jsi strojmistr, který ji tam poslal? Jen jestli to nebyla medvědí služba, protože ta prašivka dobývala kopec na Jedlovou z posledních sil s tímhle "velkým" nákladem. Já k tomu přišel náhodou. Byl na návštěvě u rodičů a sháněl jsem něco v Novém Boru a zajel jsem se přeptat do stanice zda, kdy a s čím pojede náklad a bylo mi řečeno, že je ještě ve Svoru, protože jede tenhle tahoun a tak jsem skočil do auta a za 5 minut jsem byl nad Svorem u Rousínova.
26.08.2009 (22:29)  
neexistovala by ona fotka....
26.08.2009 (22:14)  
ááá pan Topič osobně,konečně vím s kým mám tu čest,takže mám u vás pivo...
S pozdravem strojmistr
26.08.2009 (22:24)  


O čem je řeč? Nějak se nechytám.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko