..: Fotogalerie - detaily fotografie 714.801-8 :..
 

714.801-8


714.801-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Dolní Benešov-Zábřeh - Kravaře-Kouty
 - GPS: 49°55'38.743"N, 18°3'38.897"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 18.5.2015
 - Autor: David Maier  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os 13420
 - Zobrazeno: 4671x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

08.06.2015 (14:54)  
Lapile, já nemyslel překlep u tebe, ale právě v nějakým tom textu ;-)
Kubo, to zní celkem reálně.
registrovaný uživatel Kuba 
Počet komentářů uživatele25 »fotek 0
08.06.2015 (14:49)  
V reále bude ta reálná spotřeba opravdu na zhruba těch 510km. Vychází to asi na 3 turnusové dny, což je 9x jízda Opava - Hlučín = 48km (9x48=432km), plus nějaký posun v Opavě a taky se nejezdí až úplně do prázdná, odstavuje se to už s určitou rezervou.
08.06.2015 (12:57)  
Právě že můj překlep to není. Těch 510km jsem viděl ve dvou článcích, ale jelikož to byly dva doslovně stejné odstavce...
Smysl možná dává - viz Keprt - 510 km v plynu a 1500 km v naftě. Přesná hodnota mohla vzniknout nějakým převodním součinitelem (energie plyn/energie nafta*účinnost bůhví čeho = 508,426, zaokrouhleno 510).
Podobně legrační hodnoty občas dávají meteorologové, když rychlost větru 10 - 15 m/s převádějí matematicky naprosto korektně na 36 až 54 km/h.
08.06.2015 (10:54)  
A nebude to jen nějakej překlep? Obzvláště u vozidla, jakým je "DE" lokomotiva, a při všech opravách typu "záleží na vlaku a na trati" mi to číslo 510 přijde až nezvykle přesné.
08.06.2015 (9:48)  
Lapil: vyzbrojená 714CNG si v nádrži veze 20,6 GJ energie, naftová 79,2 GJ. Dojezd tedy, na srovnatelných výkonech, bude u CNG cca čtvrtinový oproti naftě. Doplní někdo z provozu o reálná data, naftová či plynová?
08.06.2015 (9:11)  
Tož, nějaké veselé spolehlivostní historky?
A k tomu jeden poctivý dotaz: co dojezdová vzdálenost - dočetl jsem se 510km (http://spz.logout.cz/novinky/novinky.php?poradi=1567) a 1500km (http://byznys.ihned.cz/c1-63387180-v-cesku-poprve-vyjel-osobni-vlak-tazeny-lokomotivou-na-zemni-plyn). I při všech opravách typu "záleží na vlaku a na trati" - je to šotek, nebo je opravdu rozdíl mezi "jmenovitým" (existuje vůbec něco takového? Jak je to definované?) a reálným dojezdem až takový?
07.06.2015 (21:35)  
Ten stroj není žádný zázrak na naftu, ne to bože na plyn...
07.06.2015 (21:27)  
Jak je velká spolehlivost tohoto stroje? Slyšel jsem, že to není v tomto ohledu zrovna velký zázrak.
07.06.2015 (21:25)  
Ha, plynova obluda.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko