..: Fotogalerie - detaily fotografie 714.228-4 :..
 

714.228-4


714.228-4Informace o fotografii:
 - Místo focení: Praha-Veleslavín
 - Datum: 21.4.2015
 - Autor: Láďa Mlynařík  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5966x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
30.04.2015 (18:14)  
L. M.: já mám přesně opačnej pocit. V podstatě není týdne, aby na SŽDC nebyla stížnost, že v krajině dělá, co nemá, což znamená, bez ohledu na právní relevanci takové stížnosti, že se děje něco, co je dost vidět, když to někdo bonzuje. Naopak v krajinně "nudných" místech vlivem sukcese mizí jak místa, kam se postavit, tak místa, před kterými a přes která se lze na vlaky dívat.
Lapil: Politici a sportovci jsou mnohem chytřejší, než jak vypadají v televizi. Ono po půlhodině lítání po hřišti ze sebe nic moudrýho nevypravíš a sedět zticha u jednoho stolu s co-to-ten-trouba-mele několik hodin vyčerpává duševně podobně. A zrovna teda na Kladně mají politiky docela schopné.
30.04.2015 (0:04)  
Nerad kazím radost, ale opuštěná důlní díla se zavážejí, že aby se moc nepropadala krajina.
Což bohužel neznamená, že by to nějaký zvolený mudrc nemohl vzít vážně.
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
29.04.2015 (22:41)  
Jsem moc rád, že existuje někdo, kdo se nebojí udělat fotku na nádraží... a navíc hodně pohlednou, jako již mnohokrát.
30.04.2015 (8:30)  


A proč by neměl? Já myslím, že pohledných "stanicovek" tady dělá spousta autorů dost. Ale díky za pochvalu;)

Já teda mám záběry ze stanic rád hlavně proto, že tam není "jen" vlak v krajině (samozřejmě u dlouhých vlaků, nebo povedených nadhledů je krajinka nenahraditelná), ale i něco kolem toho provozu. A hlavně, tratě (zvlášť tam, kde už teď nejsou telegrafky) nám vydrží snad v nezměněné podobě další léta. Ale stanice se mění k nepoznání, často neuvěřitelným tempem;(.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
29.04.2015 (21:16)  
M474: za ta stará důlní díla pět plusů, to jsem se fakt zasmál.
29.04.2015 (18:22)  
Než tohle všechno bude, tak bude metro dávno jezdit až do Kladna, v Kladně s využitím opuštěných důlních děl.
29.04.2015 (17:38)  
Woky: Na Veleslavín už bude jezdit každé metro. I tak by ale jezdilo častěji, než kdejaké eSko, takže to není taková tragédie :)
29.04.2015 (16:24)  
Motorový R Kladno Rakovník mohou po případný eletrifikaci tratě do Kladna klidně dál jezdit celou trasu stejně jako Švejci jejichž část trasy z Prahy do Č. Budějovic je pod drátama. Vtom bych problém neviděl.
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
29.04.2015 (16:19)  
Dále Cooper: Ale naprostá většina tím směrem pokračuje. Ale předmětem OT diskuze byla modernizace ano nebo ne: Předpokládám, že pokud by se ta "rychlodráha" dotáhla až na Ostrovec, tak by tam snad ty spoje jezdily. Jaký by byl osud rychlíků do Rakovníka a zda tou dobou ještě budou jezdit (na Kladně by pro ně byla změna trakce) bych nespekuloval.
29.04.2015 (14:30)  
Woky: Jenže do zastávek Kladno město a Ostrovec nejezdí všechny spoje, o rychlících nemluvě.
Ropid se po bouřlivé odezvě chytil za nos a nyní budou přes Veleslavín na Petřiny jezdit všechna metra, pásmový provoz bude jen v úseku Petřiny - Motol. Proč to tak neudělali rovnou, kdo ví.
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
29.04.2015 (12:49)  
Lapil, Dale Cooper: Nádraží Kladno opravdu nestojí půl km od sídliště. K prvnímu domu (Americká 2544) je to 200m. Pak je samozřejmě otázka, jak daleko přes sídliště to konkrétní cestující má, ale rozhodně velká část sídliště to má do 10 minut (minimálně ta část, kde mají ulice názvy po západních státech). A ano, když jsem jezdil do Prahy, chodil jsem to každý den (a to dokonce z té části s východoevropskými názvy).

Pokud jde o centrum, tam je zase nejvíce obyvatel na sídlištích směrem k Rozdělovu a u nemocnice a přesně mezi nimi stojí zastávka Kladno město. Čtvrtě rodinných domů na severu centra jsou zase pokryty ze stanice Kladno-Ostrovec. Takže já bych polohu stanic nezatracoval. Ze sídliště u gymnázia a z úplného centra kolem pěší zóny to samozřejmě na vlak daleko je. Ale to je vcelku normální, že síť železničních zastávek nemůže být tak hustá jako u těch autobusových. Vlak vás zase doveze až do centra Prahy, bus skončí ve Veleslavíně, kde budete čekat x minut na metro, když tam jede jen každé druhé.

Myslím, že životaschopnost tratě je zjevná díky množství cestujících, kteří jí využívají. Problém je, že vlivem jednokolejnosti prostě nelze navýšit počet spojů. Lapilův argument, že tam jezdí "překvapivě hodně lidí", přesto se modernizace nevyplatí, je naprosto nelogický. Co jiného, než počet cestujících by mělo určovat, co se vyplatí a co ne?! A to by počet cestujících samozřejmě stoupl, pokud se cesta zrychlí a díky dvěma kolejím přibyde spojů.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko