..: Fotogalerie - detaily fotografie 714.004-9 :..
 

714.004-9


714.004-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Vladislav - Třebíč
 - GPS: 49°12'52.592"N, 15°56'22.338"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 4.10.2011
 - Autor: Martin Grill  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os 4832
 - Zobrazeno: 4640x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
13.10.2011 (7:38)  
Ivan_B: díky, takže přecejen ty Bixy tam taky byly.
12.10.2011 (18:11)  
Martin Keppert: kvatra tam jezdila do konce jízdního řádu 1997/98. Čtu to teď v jednom sborníku k výročí trati a píše se zde také, že první rok jejich provozu na Tišnovce jezdily tyto motoráky s přívěsnými vozy řady 020 a od dalšího roku pak s vozy 010 (012).
12.10.2011 (17:05)  
Ivan_B: kdy vlastně dojezdila na tišnovce ta - pro tuhle trať původně dodaná - brněnská kvatra 018-020? Já si je pak pamatuju spíš z rychlíků na Ostravu a "prolýnání se" s krokodýlama, 018 navíc 98-02 stála po nehodě u Stříteže.
12.10.2011 (16:29)  
Martin Keppert: já si tím taky denně nelistuju, ale trať 251 mám nedaleko a trochu tam ten provoz sleduju :)
No a pokud tam Petr Stříteský jel někdy v 90. letech a nebyl to Btax v čem seděl, tak to mohlo být kvatro. Ale to už jsme trochu OT :-)
12.10.2011 (13:56)  
Ivan_B: díky, to už jsem zapomněl. Oběhy si taky schovávám, ale že bych si tím denně listoval se říct nedá a hlava to vše neudrží :o)

Na 021 (ani 020) na tišnovce si taky nevzpomínám, ale při nějaké mimořádnosti se to asi mohlo stát..
12.10.2011 (13:28)  
Martin Keppert: zrovna na té zmiňované trati 251 to tak nějak fungovalo (do oddělení carga): v jednom oběhu pro 714 byly jak osobní vlaky, tak jeden manipulák z Tišnova do Rožné a zpět v mezeře mezi osobáky. Ještě ten oběh mám někde možná uložený. No a zrovna konkrétně tuhle 714.004 jsem někdy v roce 2005 na tom manipuláku fotil :)

Petr Stříteský: Btx (021) přes Nedvědici snad nikdy nejezdily, pokud vím.
12.10.2011 (7:51)  
tominek: 714 byla původně zamýšlená jako univerzální vozidlo pro místní dráhy; měly vozit jak vytíženější osobáky, kde by motorák s vlekem nestačil - proto měly už "z výroby" zásuvky a napájení pro přívěsné vozy (jiné mašiny v té době to neměly - jen pár 735 a 742 jako rekonstrukci). Dál měly být (v sedle, v noci, když nevozí osobáky) používané na manipulační vlaky. Jak tak přemýšlím, tak tenhle model nasazení se asi nikde výrazněji nerozvinul, možná v oblasti dnešního KV kraje?? V praxi jezdily buď v osobní dopravě, nebo na posunu, často jezdily jako náhrady "velkých motoráků".
11.10.2011 (18:54)  
714 je dobrá na traťovou službu tam, kde se nevyskytují výraznější stoupání, protože se celkem snadno přehřeje - ano, i s těmi dvěmi Bmx. Nejednou se stalo, že vyjela do Rapotic a dál už se jí nechtělo. Ten den se na 240 objevila i 742, kvůli nedostatku kvater, které podstupují "modernizaci" v Prasu.
11.10.2011 (17:22)  
Doslova problém se dvěma vozy samozřejmě nemá, třeba u nás v HK posunuje soupravy o cca 10ti vozech Y/B. Je primárně určená pro posun, takže je možné že na traťové službě takové výkony nepodává, ale z osobní zkušenosti na trati 041 musím říct, že z hlediska jízdních dob je na tom lépe než 854 nebo Regína, které tam jezdí na stejných výkonech.

Ivan_B: Je možné, že přes Nedvědici jezdily 714 i s Btx? Jel jsem tam dávno ale matně si vzpomínám, že to nebyl Btax, v čem jsem seděl.
11.10.2011 (16:57)  
No a kdyby podle řazení jela 842 + 2x Bmx nebylo by to ještě pomalejší? A k čemu teda při výrobě byla určena Veselá kráva, když má problém se dvěma vozy? Děkuji za odpověď
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko