Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
714.004-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Vladislav - Třebíč - GPS: 49°12'52.592"N, 15°56'22.338"E » - Datum: 4.10.2011 - Autor: Martin Grill - Pozn.: Os 4832 - Zobrazeno: 4640x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Martin Keppert: kvatra tam jezdila do konce jízdního řádu 1997/98. Čtu to teď v jednom sborníku k výročí trati a píše se zde také, že první rok jejich provozu na Tišnovce jezdily tyto motoráky s přívěsnými vozy řady 020 a od dalšího roku pak s vozy 010 (012).
Ivan_B: kdy vlastně dojezdila na tišnovce ta - pro tuhle trať původně dodaná - brněnská kvatra 018-020? Já si je pak pamatuju spíš z rychlíků na Ostravu a "prolýnání se" s krokodýlama, 018 navíc 98-02 stála po nehodě u Stříteže.
Martin Keppert: já si tím taky denně nelistuju, ale trať 251 mám nedaleko a trochu tam ten provoz sleduju :)
No a pokud tam Petr Stříteský jel někdy v 90. letech a nebyl to Btax v čem seděl, tak to mohlo být kvatro. Ale to už jsme trochu OT :-)
No a pokud tam Petr Stříteský jel někdy v 90. letech a nebyl to Btax v čem seděl, tak to mohlo být kvatro. Ale to už jsme trochu OT :-)
Ivan_B: díky, to už jsem zapomněl. Oběhy si taky schovávám, ale že bych si tím denně listoval se říct nedá a hlava to vše neudrží :o)
Na 021 (ani 020) na tišnovce si taky nevzpomínám, ale při nějaké mimořádnosti se to asi mohlo stát..
Na 021 (ani 020) na tišnovce si taky nevzpomínám, ale při nějaké mimořádnosti se to asi mohlo stát..
Martin Keppert: zrovna na té zmiňované trati 251 to tak nějak fungovalo (do oddělení carga): v jednom oběhu pro 714 byly jak osobní vlaky, tak jeden manipulák z Tišnova do Rožné a zpět v mezeře mezi osobáky. Ještě ten oběh mám někde možná uložený. No a zrovna konkrétně tuhle 714.004 jsem někdy v roce 2005 na tom manipuláku fotil :)
Petr Stříteský: Btx (021) přes Nedvědici snad nikdy nejezdily, pokud vím.
Petr Stříteský: Btx (021) přes Nedvědici snad nikdy nejezdily, pokud vím.
tominek: 714 byla původně zamýšlená jako univerzální vozidlo pro místní dráhy; měly vozit jak vytíženější osobáky, kde by motorák s vlekem nestačil - proto měly už "z výroby" zásuvky a napájení pro přívěsné vozy (jiné mašiny v té době to neměly - jen pár 735 a 742 jako rekonstrukci). Dál měly být (v sedle, v noci, když nevozí osobáky) používané na manipulační vlaky. Jak tak přemýšlím, tak tenhle model nasazení se asi nikde výrazněji nerozvinul, možná v oblasti dnešního KV kraje?? V praxi jezdily buď v osobní dopravě, nebo na posunu, často jezdily jako náhrady "velkých motoráků".
11.10.2011 (18:54)
714 je dobrá na traťovou službu tam, kde se nevyskytují výraznější stoupání, protože se celkem snadno přehřeje - ano, i s těmi dvěmi Bmx. Nejednou se stalo, že vyjela do Rapotic a dál už se jí nechtělo. Ten den se na 240 objevila i 742, kvůli nedostatku kvater, které podstupují "modernizaci" v Prasu.
11.10.2011 (17:22)
Doslova problém se dvěma vozy samozřejmě nemá, třeba u nás v HK posunuje soupravy o cca 10ti vozech Y/B. Je primárně určená pro posun, takže je možné že na traťové službě takové výkony nepodává, ale z osobní zkušenosti na trati 041 musím říct, že z hlediska jízdních dob je na tom lépe než 854 nebo Regína, které tam jezdí na stejných výkonech.
Ivan_B: Je možné, že přes Nedvědici jezdily 714 i s Btx? Jel jsem tam dávno ale matně si vzpomínám, že to nebyl Btax, v čem jsem seděl.
Ivan_B: Je možné, že přes Nedvědici jezdily 714 i s Btx? Jel jsem tam dávno ale matně si vzpomínám, že to nebyl Btax, v čem jsem seděl.
No a kdyby podle řazení jela 842 + 2x Bmx nebylo by to ještě pomalejší? A k čemu teda při výrobě byla určena Veselá kráva, když má problém se dvěma vozy? Děkuji za odpověď
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko