..: Fotogalerie - detaily fotografie 710.452-4 :..
 

710.452-4


710.452-4Informace o fotografii:
 - Místo focení: Zábřeh na Moravě (Vlečka Vápenky Vitošov)
 - Datum: 20.11.2009
 - Autor: David Maier  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Vápenec pro Arcelor Mittal
Ostrava.
 - Zobrazeno: 9691x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
27.01.2010 (13:41)  
Vážení přátelé shora - děkuji za projevený zájem a dodávám, že předmětný vlak měl váhu 1170 t, ale rozjížděl se na spádu 10 promile, poté oblouk 500 m a foto je v úseku mezi mostem přes řeku Moravu (vzadu) a před mostem přes Moravskou Sázavu. Tyto přetahy vozí běžně T 448.0, když ale není, musí to zmáknout rosnička ve věku 37 let, měniče se přitom řadí ručně a před ní jsou sklonové poměry nahoru nebo dolů do 6 promile s obloukem 180 m. Horší to bývá při jízdě nahoru i s prázdnou soupravou pro POV o váze 500-600 t, to musí potlačit druhá, popřípadě přijede na výpomoc V 60 od sousedů. Na vlečce se běžně přetahovaly soupravy o váze 2500 t.
26.01.2010 (16:32)  
No,možná mi to někteří nebudou věřit,ale rosňa utáhne opravdu hodně,ona ta hydraulika má své jisté výhody.Kdysi dávno byly nasazovány na nákladní posun v Brně na dolním nádraží(než přišly T 435.0,T 458.1),kda se běžně přestavovaly "kalouny" o hmotnosti až 2 000 tun,ale bylo to samozřejmě po rovině a jízda takového posunujícího dílu netrvala příliš dlouho.
26.01.2010 (1:20)  
Myslím si, že co do kontrastu a provedení pozadí je to reálné. Možná to působí vyšisle, ale zaprášené z lomu to ani jinak vypadat nemůže. Jediná věc mě však trochu zaráží: pokud jsou sypáky plné a je jich 25, pak je to na rosňu přeci jen přílišný normativ. 25x60t to je nějakých 1500 tun. Na 334.0 opravdu nálož. Z kopce možná, neznám sklonové poměry této vlečky, ale po rovině, nebo pár promilích stoupání je to opravdu moc. Když jsem na rosňe jezdil na vojně, "urval" jsem s ní jednou ze ŽZO na montážku v Libni při rekonstrukci v roce 1990 12 Easů plných betonových pražců, nikdo to nikdy nesepisoval, na vojně se toto neřešilo, ale mohlo to mít tak 800 tun a hydraulický olej v převodovce měl přes teplotu a jel jsem nax.15 Km/h a v každé stanici stavěl a chladil. Takže mě tato zátěž opravdu udivuje.Na 740 (T 448.0) v poho, ale toto je na rosňu opravdu moc.
registrovaný uživatel jenik  mail  
Počet komentářů uživatele257 »fotek 0
25.01.2010 (23:06)  
je to tak , babička se snaží.Já ji fotil 26.12,tlačila zátěž k lomu a svítila dozadu bíle.Jinak na seřadišti je rozebraná 710 101-7 co stála leta letoucí na šrotišti v České Třebové.Že by lifting pro tuhle babičku?
25.01.2010 (23:10)  


Ano 710 101-7 slouží jako zdroj náhradních dílu pro 710 452 a 710 649
25.01.2010 (22:55)  
Tak rosnička to táhne opravdu sama,normálně tam jezdí 740 (toho času podstupovala MH opravu v CZ LOKU).Kontrast se mě zdá v pořádku, jak mašina tak celá souprava je silně zaprášená od vápence,co se týče rozostřeného pozadí je to spůsobeno silným oparem a nato jaké byli ten den světelné podmínky tak jsu rád že to takhle vyšlo.
25.01.2010 (19:29)  
Já plně souhlasím s Honzou - krajina se zdá ok, jen souprava je "mírně" vybělená. Mě se to líbí opravdu hodně a pokud to rosnička táhne opravdu sama tak před ní smekám, stejně jako před autorem. :-)
25.01.2010 (19:05)  
Tomu nevěřím, že by toho rosnička tolik zmákla...Fotka super, hlavně ta "patina" soupravy. Mazec
25.01.2010 (18:22)  
Krása. To snad není možné, aby 710 uvezla tokovou soupravu, poádně za ten strom nevidím, opravdu nebyla tlačená?
25.01.2010 (18:14)  
Tak si říkám, že na ŽP už se nelze zavděčit ani parádníma a přitom cennýma fotkama, pokud nepatříte k těm několika autorům, kterým by k vysokým bodům stačil snad i černý obdélník o rozlišení 1024x680. Docela zajímavé téma na přemýšlení pro nás všechny, řekl bych.

Na notebooku mi to přijde malinko ovlivněné podzimním oparem, ale jinak je to mazec, který tiše závidím:)
25.01.2010 (17:23)  
Fotka nemá problém s kontrastem. To oči některých nejsou zvyklé na podobně zaneřáděné soupravy, protože lomy nevyhledávají jako cíl svého focení...když se odmyslí vlak, je to naprosto OK, poplatno době focení a rozptylovým podmínkám. Plus možná tipuju lehký závoj před sluníčkem.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko