Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
710.452-4 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Zábřeh na Moravě (Vlečka Vápenky Vitošov) - Datum: 20.11.2009 - Autor: David Maier - Pozn.: Vápenec pro Arcelor Mittal Ostrava. - Zobrazeno: 9691x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
27.01.2010 (13:41)
Vážení přátelé shora - děkuji za projevený zájem a dodávám, že předmětný vlak měl váhu 1170 t, ale rozjížděl se na spádu 10 promile, poté oblouk 500 m a foto je v úseku mezi mostem přes řeku Moravu (vzadu) a před mostem přes Moravskou Sázavu. Tyto přetahy vozí běžně T 448.0, když ale není, musí to zmáknout rosnička ve věku 37 let, měniče se přitom řadí ručně a před ní jsou sklonové poměry nahoru nebo dolů do 6 promile s obloukem 180 m. Horší to bývá při jízdě nahoru i s prázdnou soupravou pro POV o váze 500-600 t, to musí potlačit druhá, popřípadě přijede na výpomoc V 60 od sousedů. Na vlečce se běžně přetahovaly soupravy o váze 2500 t.
26.01.2010 (16:32)
No,možná mi to někteří nebudou věřit,ale rosňa utáhne opravdu hodně,ona ta hydraulika má své jisté výhody.Kdysi dávno byly nasazovány na nákladní posun v Brně na dolním nádraží(než přišly T 435.0,T 458.1),kda se běžně přestavovaly "kalouny" o hmotnosti až 2 000 tun,ale bylo to samozřejmě po rovině a jízda takového posunujícího dílu netrvala příliš dlouho.
Myslím si, že co do kontrastu a provedení pozadí je to reálné. Možná to působí vyšisle, ale zaprášené z lomu to ani jinak vypadat nemůže. Jediná věc mě však trochu zaráží: pokud jsou sypáky plné a je jich 25, pak je to na rosňu přeci jen přílišný normativ. 25x60t to je nějakých 1500 tun. Na 334.0 opravdu nálož. Z kopce možná, neznám sklonové poměry této vlečky, ale po rovině, nebo pár promilích stoupání je to opravdu moc. Když jsem na rosňe jezdil na vojně, "urval" jsem s ní jednou ze ŽZO na montážku v Libni při rekonstrukci v roce 1990 12 Easů plných betonových pražců, nikdo to nikdy nesepisoval, na vojně se toto neřešilo, ale mohlo to mít tak 800 tun a hydraulický olej v převodovce měl přes teplotu a jel jsem nax.15 Km/h a v každé stanici stavěl a chladil. Takže mě tato zátěž opravdu udivuje.Na 740 (T 448.0) v poho, ale toto je na rosňu opravdu moc.
je to tak , babička se snaží.Já ji fotil 26.12,tlačila zátěž k lomu a svítila dozadu bíle.Jinak na seřadišti je rozebraná 710 101-7 co stála leta letoucí na šrotišti v České Třebové.Že by lifting pro tuhle babičku?
25.01.2010 (23:10)
Ano 710 101-7 slouží jako zdroj náhradních dílu pro 710 452 a 710 649
25.01.2010 (22:55)
Tak rosnička to táhne opravdu sama,normálně tam jezdí 740 (toho času podstupovala MH opravu v CZ LOKU).Kontrast se mě zdá v pořádku, jak mašina tak celá souprava je silně zaprášená od vápence,co se týče rozostřeného pozadí je to spůsobeno silným oparem a nato jaké byli ten den světelné podmínky tak jsu rád že to takhle vyšlo.
25.01.2010 (19:29)
Já plně souhlasím s Honzou - krajina se zdá ok, jen souprava je "mírně" vybělená. Mě se to líbí opravdu hodně a pokud to rosnička táhne opravdu sama tak před ní smekám, stejně jako před autorem. :-)
Tomu nevěřím, že by toho rosnička tolik zmákla...Fotka super, hlavně ta "patina" soupravy. Mazec
Krása. To snad není možné, aby 710 uvezla tokovou soupravu, poádně za ten strom nevidím, opravdu nebyla tlačená?
25.01.2010 (18:14)
Tak si říkám, že na ŽP už se nelze zavděčit ani parádníma a přitom cennýma fotkama, pokud nepatříte k těm několika autorům, kterým by k vysokým bodům stačil snad i černý obdélník o rozlišení 1024x680. Docela zajímavé téma na přemýšlení pro nás všechny, řekl bych.
Na notebooku mi to přijde malinko ovlivněné podzimním oparem, ale jinak je to mazec, který tiše závidím:)
Na notebooku mi to přijde malinko ovlivněné podzimním oparem, ale jinak je to mazec, který tiše závidím:)
25.01.2010 (17:23)
Fotka nemá problém s kontrastem. To oči některých nejsou zvyklé na podobně zaneřáděné soupravy, protože lomy nevyhledávají jako cíl svého focení...když se odmyslí vlak, je to naprosto OK, poplatno době focení a rozptylovým podmínkám. Plus možná tipuju lehký závoj před sluníčkem.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko