Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 47.006 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Kaproun - Senotín - Datum: 3.10.2015 - Autor: Raven - Zobrazeno: 2033x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
24.06.2016 (14:19)
Proč by to měly řešit kraje? Ty uzavřely určité smlouvy, které by JHMD chtěly ve svůj prospěch měnit. Kdyby nenacpaly peníze do zbytečností, tak by neměly problémy. Dřívější vedení JHMD problémy nemělo a nyní-škoda mluvit.
24.06.2016 (13:14)
Tak doufejme že provoz na téhle technické památce nikdy nekončí a oba kraje (Vysočina a Jihočeský) to s JHMD zdárně vyřeší.
A ještě by musel platit za používání dopravní cesty, což by v konečném důsledku bylo mnohem dražší.
Také doufám, že se vše podaří zdárně vyřešit a provoz tady nikdy neskončí.
Také doufám, že se vše podaří zdárně vyřešit a provoz tady nikdy neskončí.
Já teda nechci vypadat jako bojovník za unitární dráhu, ale to si představuješ jak, když drtivou většinu provozuschopných úzkých vozidel ve státě vlastní právě JHMD? Že si Zimola založí akciovku, odkoupí vozidla a peníze, které nechtěl za provoz platit JHMD, bude ochotně platit své akciovce?
??
??
Této akce jsem se také zúčastnil, ovšem s kamerou, takže se také pochlubím :-) https://goo.gl/E9w226
Bylo to parádní...
Jinak k problémům, ono kdyby to současné JHMD zabalilo, bylo bylo pro tratě asi to nejlepší. Ať si nechají infrastrukturu, ale dopravce ať dělá někdo schopný. Po odchodu Šatavy od 10 k 5...
Bylo to parádní...
Jinak k problémům, ono kdyby to současné JHMD zabalilo, bylo bylo pro tratě asi to nejlepší. Ať si nechají infrastrukturu, ale dopravce ať dělá někdo schopný. Po odchodu Šatavy od 10 k 5...
MirKo: To, že zanikne vlastník trati neznamená, že zanikne i trať. :-) Aniž bych chtěl předjímat budoucí vývoj, třeba společnost tu situaci ještě ustojí, tak kdyby ne: Pokud bude insolvenční či konkurzní správce rozumný, bude se snažit tratě udržet při životě, protože to je z majetku společnosti to nejzajímavější.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko