..: Fotogalerie - detaily fotografie 705.911-6 :..
 

705.911-6


705.911-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Hůrky - Albeř
 - Datum: 24.2.2014
 - Autor: metys  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5052x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
06.03.2014 (22:27)  
Mad_Noodle, tak mně to zrovna moc jasné není...

Volně cituji z toho rozhovoru na konci dokumentu:

odpověď 3) "trať vede krásnou krajinou"

odpověď 6) "při plné obsazennosti vozidla má každý cestující výhled z vlastního okna"

strana 4 toho dokumentu, záběry z interiéru, vlevo 4,2,4 v uspořádání stoleček, letadlo, stoleček, vpravo 8 v řadě zády k oknu. Jak mají lidé zády k oknu z toho okna výhled? Mají si ukroutit krky nebo koukat přes ty na druhé straně?

zirecku, taky bych to viděl na nutnou vlastní zkušenost. Už to jezdí?
06.03.2014 (21:41)  
Výhled do krajiny musí být opravdu vskutku ponorkový, protože ven neuvidíte skoro nic a v interiéru se bude muset pořád svítit, jaká tam bude tma...
06.03.2014 (21:03)  
Když jsem viděl prvně "Nautilus", připadlo mi to strašné. Pak jsem si přečetl zde odkazovaný článek (http://jhmd.cz/storage/files/126/Clanek-ZM-2-2014.pdf), především jeho poslední část (orámečkovaný rozhovor s tvůrci vzhledu), a změnil jsem názor a chci se tím svézt. Především fotka interiéru a odpovědi architektů mě lákají vyzkoušet to, co je psáno v závěru: "Jeďte si to zkusit". Přinejmenším má to vozidlo alespoň "ksicht" a není to "eurovlak". Těším se na svezení, posezení na sedačkách s ponorkovým výhledem do krajiny, :-).
06.03.2014 (15:06)  
Koukám, že JHMD padá hluboko z mých priorit, kam na výlet vlakem. Být zavřenej v ponorce, to ani děcka nebude bavit.
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
06.03.2014 (10:06)  
Mad Noodle: A ještě 3) jejich rekonstrukci spolufinancoval ROP Jihovýchod (Jihomoravský kraj + Kraj Vysočina), takže po dobu udržitelnosti musí jezdit po trati, co vede přes Vysočinu
Zdeněk Štěpánek: Nikoliv maďarské, ale rumunské.
06.03.2014 (10:04)  
Docela by mě u M27 zajímalo, jak se jeho skříň bude chovat po pevnostní stránce - ty velké dveře uprostřed budí dojem, že se vozidlo musí časem zlomit v půlce...
Názory na provedení designu (viz odkazovaný článek) ve mně asociují "podnikatelské velikášství" raných 90. let... Prostě originalita a nabubřelost za každou cenu. Podepsalo se to na mnoha příkladech maloměstské architektury té doby...
Dlouho jsem si nemohl vzpomenout, co mi to připomíná, ale už to vím: řadu TU2 bývalých Sovětských železnic, zvanou též "dlabaný ingot"...
06.03.2014 (8:35)  
Zdeněk Štěpánek: Doporučuji si přečíst toto http://jhmd.cz/aktuality/modernizace-m27-v-zeleznicnim-magazinu , hlavně uplný konec, kde kladou pár otázek právě ,,designérům". Po jeho přečtení Vám bude vše jasné...
registrovaný uživatel Rambo  mail  
Počet komentářů uživatele438 »fotek 0
06.03.2014 (0:44)  
Ony by ty "ponorky" měli jezdit spíše na Obrataňské větvi a nebude jich naštěstí tolik, aby vytlačily tyto obrázky.
05.03.2014 (23:46)  
Ježiši, vždyť je ten Nautilus ještě hnusnější než na fotkách z fabriky. To byl ten designér zfetovanej nebo co???

Mě se ty původní maďarský docela líbily, stačila by jen důkladná modernizace, ale bez zásadních změn skříně.
05.03.2014 (16:43)  
Rybízek: Minimálně v létě se určitě na trati budou TUčka objevovat nadále, i když povětšinou reko, protože 1) v létě je turnusová potřeba strojů větší, než počet motoráků 2)na bystřičce nebude M27 v létě stačit kapacitně (do jednoho motoru nenacpeš tolik lidí a kol, jako do dvou balm/u a ,,cyklovozu")... A to nezmiňuju fakt, že poněkud nevěřím ve spolehlivost těch ,,nautilusů"...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko