..: Fotogalerie - detaily fotografie 193.295-3 :..
 

193.295-3


193.295-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Barrandov odbočka - Praha-Velká Chuchle
 - Datum: 22.11.2017
 - Autor: Dalibor Palko  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5641x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
25.11.2017 (1:31)  
Mimochodem Škodu nechtělo koupit CEFC ale CRRC, ale ve výsledku je to jedno. Prodat českou průmyslovou ikonu Číňanům bych skoro přirovnal ke svatokrádeži. Podobě jako když jim Němci prodali Kuku. Taky do teď nad tím mnozí nechápavě kroutí hlavou.
25.11.2017 (0:40)  
Tak ode mě se opravdu nekritického hýkání nad 109 E nedočkáte. Naopak dle mě je to docela velký průšvih. V prvém slova smyslu.
Ad Kellner - nemyslím si, že je to tak jedno. Kellner je hlavně investor a obchodník. Klidně Škodu za pár let prodá těm Číňanům. Navíc v portfoliu PPF je to první průmyslový podnik a nedává v podstatě žádnou logiku s kontextu ostatních. Naopak Křetínský a jeho EPH už vlastí SOR (od kterého škoda kupuje karoserie pro trolejbusy), EP Cargo, půjčovnu lokomotiv LokoTrain a Škodovka by tak dávala velký smysl v rámci EPH a není tudíž podezření, že ji za pár let zase prodá (i když vyloučené to samozřejmě není). A navíc to není primárně obchodník, ale buduje průmyslově-energetický konglomerát.
24.11.2017 (23:38)  
Luxian: Ani s, ani proti :) Tak nějak obecně. Jasný, nějak to zavrhovat jen proto že ten či onen byl odsouzen asi na místě není (i když ke cti jim to rozhodně neslouží), stejně tak není na místě nekritické hýkání, když loko E109 projede nebo uvidím obrázek. Stejně tak jako hnusení se Vectrona, že není český.
Kellner? Hele, ono je to nakonec jedno. Snad radši Kellner nebo ten Křetínský, než čínské CEFC s LuftJardou v nejužším vedení. Ti by ho tam byli schopni posadit a to by myslím nedopadlo úplně nejlíp. Takže, proč ne Kellner. Má O2 a nevybočuje ze standardu ostatních operátorů, má AirBank, má kdeco a spíš o něm neslyšíš.
24.11.2017 (23:14)  
Nadsázku jsem samozřejmě pochopil, ale o tu mi nešlo. Šlo mi o to, jestli ta vaše ironie šla proti mě, nebo se mnou ;)
Primárně brojím proti neustálím nesmyslům, že Škoda je kyperskou firmou, když ty Kyperské firmy, co jsou jen prázdnou obálkou bez obsahu, vlastní Češi a jiné kyperské firmy v celém tom propletenci vlastní pro změnu jiné české firmy, opět jen papírové, fyzicky neexistující.
Nejsem nutný zastánce toho, že co je české je dobré bez ohledu na majitele. Na druhou stranu neházejme všechny současné majitele Škody do stejného pytle. To, že jsou dva z nich odsouzení neznamená, že jsou to všichni gauneři. A teď je to všechno stejně jedno, protože nakonec Škodu kupuje Kellner, což dle mě není zrovna nejlepší zpráva...
http://byznys.ihned.cz/c1-65968180-dalsi-zvrat-v-obchodu-roku-plzenskou-skodu-transportation-ma-koupit-nejbohatsi-cech-kellner
24.11.2017 (15:10)  
Reakci jsem mínil ironicky; jako odpověď na to, že největší zlo na našich kolejích je německá lokomotiva a také na to, že "české" neznamená vždy dobré. Takové "sice to (asi) vlastní pěkní lumpové, ale je to naše".
Myslím, že nadsázka byla více než zjevná. Pokud ji někdo nepochopil, tak se omlouvám, ale za to již nemohu.
23.11.2017 (22:05)  
To Dale Cooper: Tak teď moc nerouzmím , jaký vlastně ten váš komentář má podtext - jestli výsměšný, nebo souhlasný. Nicméně já rozhodně neříkám, že všichni tihle majitelé Škody jsou nějací čistí lidé. Čmejla a Diviš jsou odsouzení za praní špinavých peněz a prý to byla jedna z překážek, která bránila Číňanům koupit Škodu. Což je nakonec jedině dobře. Dnes ji už dost pravděpodobně vlastní Křetínský.
23.11.2017 (21:51)  
Luxian: Díky! Otevřel jsi mi oči. Tak křišťálová struktura podniku a vedení lidmi čistými jak padlý sníh...:-)
To by se mělo podporovat, ne nějaký prašivý zápaďácký Siemens! Aby pod našimi dráty jezdily německé a rakouské lokomotivy!
Naše nedáme a cizí necheme!
:-)
rail_man: Siemens zaměstnává v ČR cca. 10 000 zaměstnanců
Poopravím. Je to "jen" necelých 7000. Zdroj: Výroční zpráva společnosti za rok 2016.
23.11.2017 (21:39)  
To Dale Cooper: Celý majetkový propletence škody je přeci dobře známý a dávno rozkrytý. Za všemi těmi nastrčenými firmami na Kypru, Geurnsey a Marshallových ostrovech stojí samí Češi: Krsek, Korecký, Čmejla, Diviš, Bernard, Ignačák a další. A je tedy dost pravděpodobné, že zisk nakonec tekl jim.
viz: http://hlidacipes.org/kyperska-pavucina-vlastnici-strojirenskeho-gigantu-skoda-transportation-skryti-ve-spleti-zahranicnich-firem/
23.11.2017 (21:31)  
To NIcKON: Koukám, že vy si tu nesmyslnou tezi o Kypru nenecháte rozmluvit. Na Kypr možná tak tekly daně ze zisku, ale rozhodně ne zisk samotný. O tom, kam tekl, nikdo pořádně nic neví. A těžko to můžete vědět Vy, leda že by tekly přímo k vám ;)
23.11.2017 (20:14)  
NIcKON: To je sporné, zda na Kypr či jinam... Tu firmu registrovanou na Kypru klidně může vlastnit někdo někde úplně jinde; zjistit skutečného vlastníka téměř nejde. Může to být klidně nějaký politik, někdo kdo to v divokých devadesátých letech "uměl" a podobně.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko