..: Fotogalerie - detaily fotografie 169.001-5 :..
 

169.001-5


169.001-5Informace o fotografii:
 - Místo focení: Mělník
 - GPS: 50°21'9.148"N, 14°29'35.07"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 9.2.1992
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Ze zkušebního provozního
nasazení v LD Nymburk, zde na
R 919
 - Zobrazeno: 13140x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honnzok  mail  
Počet komentářů uživatele565 »fotek 0
12.10.2010 (16:35)  
Tomáš Palíšek: Mám doknce tušení že 380 má být její nadchůdce.
12.10.2010 (14:29)  
Škoda, že ČSD neodjednaly další takové lokomotivy. Mám zvláštní pocit, že ta lokomotiva vypadá skoro tak dobře jako 380.
12.10.2010 (12:35)  
Nádhera, škoda že se nedočkala tato řada série, mouchy by se vychytaly. Myslím, že jsem jej viděl v Brně v roce 1989, při příležitosti 150. let železnice u nás- byl tam nebo se mýlím?
Snímek má perfektní ponurou atmosféru .-)
12.10.2010 (12:20)  
Gratulace, takova rarita ... Pro me kalendarovka ... :-)
12.10.2010 (11:17)  
Po delší době opět hvězdičkuji, samozřejmě 5* PetrP
12.10.2010 (0:48)  
Děčín - Nymburk, ale možná až do Jihlavy, to nevím přesně, jestli už tento GVD, další určitě.

Není to R 919, ale Sp 919 skutečně z Děčína (5.13) do Nymburka (7.24) a za tím služebákem by se měly nacházet tři celozené Bymáky ;-)
11.10.2010 (23:17)  
Tak to je faktyš unikát. Jak tím vzácným strojem, a ještě zachyceným v provozu, tak atmosférou. Připojuju se ke gratulantům.
11.10.2010 (22:35)  
Tak tuto se mi hodně líbí! Autentický fotky z provozu (původního) takových nedostatkových strojů mam fakt rád :)
Jinak že nešla do výroby bych zas tak na odbyt neházel, i když v tu dobu už to taky mělo vliv. Horší to bylo spíš s tim, že ta mašina prostě na trati nechodila tak, jak měla. Na zkušebně šlapala v pohodě, ba až optimisticky. Elektrika v opravdovej (ne zkušební škodováckej) troleji ale vykazovala horší parametry, zvlnění a další jevy. Použitý proudový střídače v mašině prostě nebyly ta správná volba, jako už v tej době běžně používaný napěťový střídače (ale v rámci socialistickýho Československa technologicky eště nezvládnutý v potřebnej výkonovej verzi). Unikátní mašina to teda rozhodně byla, na naše poměry právě až moc, což lokomotivam zrovna nesvědčí (viď A219.0, TA436.0, ba i třeba T449.0 či T499.0 a další...), minimálně použitím proudovýho střídače a zpočátku i pomaluběžnýma (přímýma) asynchroňákama.
11.10.2010 (21:51)  
Opravdu hodně cenný dokument!

Anowis - BDbm(r)see
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko