Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
193.205 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Považská Bystrica - Milochov - GPS: 49°8'10.849"N, 18°22'56.761"E » - Datum: 19.3.2015 - Autor: Martin Mačanga - Zobrazeno: 7558x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
19.04.2015 (22:01)
Ďakujem všetkým za ohlasy. Cením si najmä pripomienky od Rabína a Zlámalíka, ktorí sa nebáli a prišli aj s konštruktívnou kritikou. Bodaj by takýchto komentárov bolo čo najviac :) Uznávam, že ten kábel je vyriešený nešťastne a na fotke bije do očí. Problém bol aj v tom, že som mal nasadený pevný 50 mm objektív a nepomohlo ani posunutie nižšie. Možno stálo za pokus vybrať inú bránu, ale možností tiež nebolo veľa.
Louis: ad může vozit víc jak 10 vozů. To sice ano, ale myslím,že pokud by jich vezl víc jak 12-13 tak už by se nevešel ve většině stanic k peronům... Ono všechno má své limity. Btw. 13 vozový rychlík má 325m+mašina. Nevím kolik má Vectron přes nárazníky, ale odhaduji cca 20m.
JiP: ano, jsou slušní nákladní dopravci, chtěl jsem jen upozornit na to, že 162 není zdaleka to nejhorší, co se na koridoru dá potkat.
Pikehead: Ti privatni dopravci se s tim ale narozdil napr. od CD carga snazi neco delat. Co trebe 20 traxu Metransu, 3 x Taurus AWT. To je v sume vice nez pocet 380 CD a 0 u CDcargo. Ony ty ruzne lokomotivy 12x, taky nejsou zadni rychlici, napr, co se rozjezdu i max, rychlosti tyce. A napr ja teda vidim soupravy kde je obvykle napr 2x brejlovec, coz je vyssi max. rychlost a vykon nez vsechny 12x. Takze i v tomto se soukromnici snazi. Oni moc dobre vedi ze jinak budou na koridoru cely den stat a cekat nekdy do noci a to si nemuzou dovolit. Jim nikdo z eraru nenasype.
Louis Armstrong: Tak ja myslim ze ten rozdil bude znat. Trvala rychlost lok 162 je pouze 70-80 km/h, zatimco vectron bude (neznam presne cislo, tipuji) 120-140km/h, coz je v limitnich pripadech dvojnasobek a hodnota se blizi temer maximalni rychlosti na ceske zeleznici, takze skoro vsechny rozjezdy jsou takrka v celem rozsahu na hrane adheze, nemluve ze max. rychlost vectronu je 200 km/h, cizm se odstrani ono brzdeni dopravy na usecich se 160km/h lokmotivami s Vmax 140km/h. POuziti vectronu muze zkratit jancurovi jizdni dobu cca o 15 minut na Ova-Praha oproti 162. Nemluve o tom, ze Vectron umi rekuperovat energii, coz neni u 162 mozne. Bohuzel toto neni nasi legislativou pokud se nemylim, nijak zohledneno.
17.04.2015 (22:37)
Tak ne vždy se daří... Ostatně, dělá se, jako by byl RJ jediný, komu chcípají vozidla. ČD by mohly vyprávět, jak jim "jezdilo" pendolíno.
Takže bych z toho nedělal drama.
Takže bych z toho nedělal drama.
No vzhledem k tomu, jak často je Jančurův Vectron na Slovensku zachraňován cargáckými Esy, tak uživatel M 474 003 daleko od pravdy není... Naposledy zablokovali úsek za Žilinou směrem na Košice a všechna doprava musela jezdit přes překladiště Teplička...
17.04.2015 (22:08)
M 474 003: Bodejť, měli by zatopit nějakou páru a jezdit s ní. Tyhle modernosti a elektroniku bych zakázal.
17.04.2015 (21:29)
Hlavní výhodou žlutých vectronů proti ř.162 bude spíše možnost vozit více než 10 vozů, to zrychlení na 160 kmh a lepší akcelerace zase takový rozdíl při okolním provozu a stavu tratí neudělá.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko