..: Fotogalerie - detaily fotografie 380.006-7 :..
 

380.006-7


380.006-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - GPS: 50°5'37.968"N, 15°7'20.105"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 14.5.2016
 - Autor: 55p 
 - Zobrazeno: 2608x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

23.05.2016 (22:25)  
Můžu zkusit někdy v budoucnu vyzjistit, jak to s výkonem měnírny je. Podle mě je pravda někde uprostřed...

Krom možného provozu na MZO také často probíhají stacionární zkoušky, pro které je potřeba mít také určitou výkonnostní rezervu.
Také tu bude vliv různých napětí do různých částí okruhu. Samozřejmě optimálního výkonu dosáhneme pokud z celého okruhu se jezdí pouze třeba na VZO... a otázkou je pod jakou soustavou?
24.05.2016 (21:54)  


Myslím, že zkoušky ve 200 km/h by se jim asi na 3kV dělat nevyplatilo, když to není nutně potřeba.
23.05.2016 (17:08)  
Já se ptal, jestli někdo může říct zasvěceně něco blíže k tomu, proč supermoderní, výkonná lokomotiva s lehkou zátěží za sebou nemůže za to pořádně vzít při rozjezdu jen proto, že by na okruhu měli málo výkonnou napájecí stanici. To se mi nezdá. Chápal bych, že se třeba netestovala akcelerace z 0 na 200 km/h, tudíž to třeba jen "lechtali".

Ne, nejezdím na okresce na 4. stupeň 90 km/h, abych točil otáčky. Jedu v klidu na 6. stupeň s minimální spotřebou. Když potřebuji vypadnout rychle z křižovatky, tak klidně výkon auta využiji a přeřadím z 2. na 4. stupeň. Využití výkonu auta a turba má ve finále menší spotřebu než loudání.
23.05.2016 (16:03)  
Ty sis začal ;-)

Proč si teda chceš kupovat tak silný auto, když nechceš využívat potenciál do mrtě? Mimochodem, rychlostní limity? A? Nemá to auto snad kvalty, abys za "všech" okolností mohl držet motor ve výkonu? Okreska 2/3, dálnice 3/4?
23.05.2016 (15:56)  
Chary: Děláš z toho zase hypotetické slohové cvičení. "neustále jezdit v oblasti cca 4500-5500 ot/m" - to je přece nesmysl, když mám nějakou maximální dovolenou rychlost.
23.05.2016 (13:46)  
Co opačný pohled, takže si koupíš Škodu Superb TDI 140 kW a budeš s ní neustále jezdit v oblasti cca 4500-5500 ot/m, abys měl pořád co nejvíc výkonu na kolech?

(ta čísla jsou příklad, nemám po ruce graf, ale na otáčkoměru je červená v oblasti 5000-6000, čili čekám, že kilowattový výkon bude vrcholit právě někde kolem 5000-5500)
23.05.2016 (13:36)  
Takže si koupím Škoda Superb 2,0 TDI/140 kW a budu s tím jezdit, jak kloboučník ve Felicii, abych šetřil zařízení? :-)
registrovaný uživatel SYN 
Počet komentářů uživatele49 »fotek 0
23.05.2016 (13:02)  
No, ono i pokud je potřebný výkon k dispozici, přecejen není špatné zařízení pošetřit využíváním nižšího než maximálního výkonu... má obecně pozitivní vliv na výdrž.
23.05.2016 (12:53)  
Zátěž na měnírnu - že by na známém a hodně využívaném zkušebním okruhu měli nedostatečný výkon měnírny? Může to někdo potvrdit či vyvrátit?
23.05.2016 (11:39)  
S přehledem, na 200 se sice rozjížděli 2 kola, ale to prý kvůli zátěži na měnírnu.

EDIT EX POST
Řekl nám to člověk z Parsu, co tam stál s námi. Pravdou je, že na zkoušky ze 120-180 se rozjížděli jedno kolo, na zkoušky na 200 kolem vždy jednou proletěli a brzdili ob kolo.

Pokud vím, mašina má 6400 kW, vedení na VZO je na 2200 A a měnírna je na 10 MW. Ale...

teď si nevzpomenu, jestli vedle nejezdili souběžně na malým, tak možná proto...?
23.05.2016 (11:14)  
utáhne to tá električka?
23.05.2016 (16:32)  


(Ne)zavěšený pk v podobě 124.601, kyklopa nebo T 478.1010 by byl jistě zajímavý a lákavý, ale nezaznamenali jsme jej :-(

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko