..: Fotogalerie - detaily fotografie 380.002-6 :..
 

380.002-6


380.002-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Považská Bystrica - Považská Teplá
 - Datum: 2.8.2014
 - Autor: Marcel Gajar  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Ex 121 Hradčany
 - Zobrazeno: 6784x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
23.08.2014 (8:30)  
Josef Petrák:

a nebo pořídit další naklápěcí stroje ;-)
chtělo by to trochu užší spolupráci a mezi MD-SŽDC-provozovatelem + plánovat + myslet
22.08.2014 (21:57)  
Takže když to shrneme, stavět koridory jen pro 680, když jich máme jen 7 dlouho další nebudou, jen slušné vyhazování peněz. :)
22.08.2014 (11:57)  
Jirka Panther:
Vaše úvahy jsou sice správné, ale ono Brno-Cheb má dva háčky:

1) přes Brno by to muselo jezdit dál na HU/AT a na to je mimo jiné málo pendolin

2) Praha-Cheb by to buď muselo často stavět (=využitelnost rychlosti a naklápění klesá) nebo dělat třetí (expresní) vrstvu a souběžně s tím jezdit stávající R+Os a na to by asi nebylo dost cestujících..
22.08.2014 (10:41)  
Jen technická: Pendolino udělá nejvíce muziky tam, kde je rychlostník 90-130 pro klasiku a samozřejmě při opravené koleji. A to je v dalších 5 letech pouze na 3. koridoru Zdice - Cheb, nebo Přerov - Ostrava.

Jo kdyby byla už opravená trasa č.280 přes Valachy a na Slovensku trasa do Košic, tak to by bylo hodně muziky. To by se dalo počítat na celé hodiny úspory. Jenže pořád je to nesmysl, když na tuto trasu se mohly koupit ojetiny na 3kV ss za třetinu peněz. Ovšem i tak mám obavy, že na této trase by byl problém s kapacitou ve špičkových dnech.

Nejvíc by se dnes využily na trase Brno - Praha - Plzeň - Cheb, kde by naklápěly více než 60% trasy a využily by aspoň dva napájecí systémy.
21.08.2014 (19:50)  
A 380ky budou teda od nového GVD jezdit kam? Na Ostravu? Doufám, že nenahradí moje oblíbené 350ky :(
registrovaný uživatel slawe  mail  
Počet komentářů uživatele21 »fotek 0
21.08.2014 (10:06)  
Pendolíno vidím jedině dobře, že bude jezdit do Košic, a klidně by mohlo jezdit už z Fr.Láznní. Tyto jednotky jsou určeny jako dálkové vlaky, a Praha-Ostrava moc velká dálka není.

Štěpa: měly by od GVD 2014/2015 nahrazovat 380ky na trase Praha-Vsetín-Žilina
20.08.2014 (22:30)  
Ešus:

nezapomeňte na fakt, že pro slováky je směr ČR-Žilina-Košice zcela marginální, pro ně hraje prim trasa BA-Žilina-Košice, tzn. by pendolína musela přejít na slovenské vnitro a to je "nepraktické"
20.08.2014 (21:30)  
Vzhledem k tomu, kam jsou pendolina trasována, mohli tenkrát objednat verzi bez naklápění. Něco využijí na trase do Fr. lázní, ale na Ostravu skoro nic. Do Budějovic se stejně nikdy nepodívají...
Třeba se ale Slováci z úsporných důvodů rozhodnou pro optimalizaci ve stávající stopě a pak bude mít pendolino více než velký smysl. Odhaduji, že by číslo na vertikálním rychlostníku obvykle nekleslo pod 140.
20.08.2014 (14:06)  
Moc pěkný obrázek jaké prachy tečou na Slovensku do dálnic a do "železničních koridorů". Za 25 let je opraveno 100km trati s dvěmi přeložkami.

K Ešusovi - pokud by Pendolino mělo jezdit do Košic, tak současným tempem koridorizace Blava-Košice to má smysl někdy kolem roku 2100. Do té doby tam stačí staré Luxy, přebarvené nažluto s libovolnou mašinou.

Pokud by tam pan Žlutý měl takový úspěch a musel nasazovat 10 vozů, pak by už mašina s 6Mega výkonu měla smysl.
19.08.2014 (21:46)  
To máš asi pravdu, ale každopádně pendolino do Košic já osobně vítám. Jednu dobu se také hovořilo a nasazení 361 k nám do Česka, nevíte o tom někdo něco víc?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko