Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
380.002-6 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Malý zkušební okruh VUZ - Datum: 8.9.2008 - Autor: Chary - Zobrazeno: 29615x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
22.12.2008 (21:04)
krásná....moc týhle masine fandim.....je moc pekna i kdyz jak nekteri rikate je podobna taurusu....hold tenhle design asi frci.....uz se tesi az ji uvidim v provozu
tie vlnite plechy ma skor pre zvysenie pevnosti toho plechu a tym znizenie jeho hmotnosti
06.10.2008 (13:02)
ty vlnité boky má pro lepší obtékání vzduchu (není to zas novynka, řady 163,263,363,371,.. a řady 150,151,350,351 maj takovéto boky)
PS: A ty vlnité bočnice na mašině fakt nechápu! Vypadá to jak nějaký ukrajinský vagon...! Ale abych jen nahanil, má (nejen) výkonostně strčit do kapsy i tauruse. Po technologické stránce super - fandím škodovce! A s tím designem se snad příště polepší....
Co se týče toho již zmiňovaného fádního designu: Myslím, že pro začátek by stačil jiný nátěr. Viděl jsem variantní barevné návrhy 380. Vůbec nevypadala špatně ta s červenou. Byla dravější a hlavně by se hodila k novým vagonům. Nevím co ČD pořád mají s tou fádní modrou?? To je jako s pendolinem - takhle designově zastaralej vlak by oživila nějaká výraznější barva. Alespon, že se pokusili o docela zajímavý geometrický poskládání těch barevnejch ploch. To by potřebovala i 380.
Jinak - fotka je lepší než ta první...
Jinak - fotka je lepší než ta první...
11.09.2008 (13:13)
Co to je? Nic moc.
Tohle už nemá co s českou Škodovkou společnýho, přeci 30 let staré 350 v čele EC mají pořád svůj styl, ikdyž je to okoukany, je to pořád moc hezký, kam se poděl ten vyjímečný dizajn našich výrobců. Počínaje 387 (nejhezčí předválečná loko v Evropě) a 350, 363 konče. I ty sloni (471) vypadají daleko líp než tohle a o pinďolínu raději nemluvim, viděl jsem úplně první návrh, škoda že to nevyšlo. Navrhoval bych tomuhle přezdívku sumo nebo ještě lépe pancíř (vypadá to jak nosej policajti štíty)
10.09.2008 (7:13)
Ještě k okruhu - parametry velkého okruhu by splňovaly tyto rychlosti v běžném provozu na trati: 220 Pinďa, 180/170 klasika s vyloučením vlaků s nižší rychlostí než 100km/h - tedy nesměl by být u stanice.
Tak vyložená krasavice to rozhodně není. Snad bude alespon spolehlivá a bude umět vařit.
re Chary: mě to taky mohlo napadnout při pohledu na TV, pražce a oblouk. Jenom jsem přemýšlel, kde přesně to je.Na okruh mám vzpomínky. Ještě jako vojcl u železničního vojska v roce 1990 jsem tam dělal na pokládce nového svršku na velkém.Montovalo se v Libni a vozili jsme to tam na podvozcích.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko