..: Fotogalerie - detaily fotografie 372.010-9 + DR 230.018-4 :..
 

372.010-9 + DR 230.018-4


372.010-9 + DR 230.018-4Informace o fotografii:
 - Místo focení: Děčín hlavní nádraží
 - GPS: 50°46'38.807"N, 14°12'10.47"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 8.6.1991
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z negativu
 - Zobrazeno: 11425x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2680 »fotek 0
10.03.2011 (20:56)  
Perfektní, netušil jsem, že bastard měl někdy označení 230.
Pomalu i ty 180 začínají být historie.
A kdo ví co, bude s jedničkama po nástupu 380.
10.03.2011 (20:58)  


Už je to třetí fotka ze série, stačí se pořádně rozhlédnout v galerii :-)
registrovaný uživatel MACHII73  mail  
Počet komentářů uživatele173 »fotek 0
10.03.2011 (20:38)  
jeden by řekl,že zde autorovi přijeli zapozovat.pěkné,vzpomínkové foto.***** a právem.
10.03.2011 (17:00)  
Super! Dávám plný počet.
10.03.2011 (14:41)  
Tohle je nádhera, krásné strojeještě za dob své"slávyy"
10.03.2011 (11:13)  
Paráda!!!
registrovaný uživatel milos  mail  
Počet komentářů uživatele551 »fotek 0
10.03.2011 (11:06)  
Špunt pro Němce. Neprojdou!
10.03.2011 (10:27)  
Má to šmrnc! Netradične vo dvojici, ale logicky umiestnené, príjemný farebný takt, autentické prostredie. 4+
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3340 »fotek 0
10.03.2011 (9:33)  
No todle je nádhera. Z historicko-histerického hlediska zejména řadové označení stroje DR - jako "230" si dlouho nezajezdila. Po "sjednocení Německa" na podzim 1991 byly přeznačeny dle schematu SRN, stále však DR.

Při jaké příležitosti to bylo foceno? Jeví se mi to trochu, jako by to nebyla "normální provozní situace". Ale je li to (stroje) naaranžované, pak klobou dolů, že se to povedlo zorganizovat :-)
10.03.2011 (10:30)  


Byla to běžná provozní situace, neboť v té době probíhal ověřovací provoz obou řad a naše 372 byly v turnuse nasazeny za lokomotivy řady 163 a němacké, za před tím běžné, diesely. Takže v Děčíně docházelo na mezinárodních vlacích k paradoxnímu přepřahu z 372 na DR 230. A při přepřahu se takto potkávaly u tunelu.
registrovaný uživatel ceskolipak  mail  
Počet komentářů uživatele165 »fotek 0
10.03.2011 (8:39)  
Tunely v Děčíně jsou obzvlášť působivé místo.

Jako malý jsem pozoroval, jak mezinárodní vlaky mizí tunely ve skále někam do neznáma... Lokomotivy, které jsem neznal.. (bastard ve fialové barvě DR), prominentní první nástupiště stranou vlevo s muži v německých uniformách...
Zvláštní atmosféra.
(Omlouvám se za sentimentálné příspěvěk, ale tyhle fotky ne mě tak působí...)
10.03.2011 (8:18)  
Obzvlášť působivý je průhled oběma tunely. Z náhledu jsem nejdřív usuzoval na Trainmaniaka :)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko