Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
371.003-5 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Leipzig Hbf - Datum: 30.5.2015 - Autor: Šimon P. - Pozn.: EN 456 „Phoenix“ - Zobrazeno: 4778x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 4 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Má to skličující atmosféru, má. Phoenix Kodaň, Curych, Amstr, to byl vlak :). Kdyby zůstalo alespoň to torzo, od nového JŘ nebude ani to, nebude nic. Nicméně zachování spojení s Curychem prostřednictvím nových přímých vozů přes České Budějovice moje zklamání značně zmírnilo :)
Má to trochu skličující atmosféru, když si domyslím pozadí věci. Bohužel - s ohledem na vývoj kolem sítě EN - CNL by byl příznačný popisek "Fénix dojel". To torzo, co z něj teď udělali...
Cargácké 372 zajíždějí mnohem častěji dál do Němec. Často to je do Leipzig Schönefeld. Například polední směsku nebo auta z DNV.
Současná doba si žádá nové stroje s lepší akcelerací a vyšší cestovní rychlostí.
Současná doba si žádá nové stroje s lepší akcelerací a vyšší cestovní rychlostí.
30.08.2016 (10:53)
p.Bazala68:
Němci skutečně na Br 180 DB v osobní dopravě rezignovali.
A Češi zase rezignovali na provoz řady 380 v Německu.
V Dresden raději Němci přepřahují-asi ví proč.
Němci skutečně na Br 180 DB v osobní dopravě rezignovali.
A Češi zase rezignovali na provoz řady 380 v Německu.
V Dresden raději Němci přepřahují-asi ví proč.
pro Bazala68:
Jeste pred 8 lety jezdili i "nasi" Bastardi (krajový název "Knödelpresse") vlozené výkony z Berlin do Polska. Dnes masina nevyhovuje absencí nadbytku výkonu a nekdy i rychlosti. A tak Bastard zajistuje dopravu jen do Dresden a nocní expresy do Leipzig. I Nemecké masiny BR 143/112 jsou ze stejn0ho duvodu neperspektivní.
Jeste pred 8 lety jezdili i "nasi" Bastardi (krajový název "Knödelpresse") vlozené výkony z Berlin do Polska. Dnes masina nevyhovuje absencí nadbytku výkonu a nekdy i rychlosti. A tak Bastard zajistuje dopravu jen do Dresden a nocní expresy do Leipzig. I Nemecké masiny BR 143/112 jsou ze stejn0ho duvodu neperspektivní.
Toto je hezká momentka. Němci již na Bastardy rezignovali, ale ti naši "rychlí" se budou v Německu asi dlouho ještě objevovat.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko