..: Fotogalerie - detaily fotografie 371.201-5 + 380.010-9 :..
 

371.201-5 + 380.010-9


371.201-5 + 380.010-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Řečany nad Labem - Chvaletice
 - Datum: 9.8.2015
 - Autor: JardaK 
 - Pozn.: "vzácná návštěva stroje
371.201, na výkonu s EC 222
Detvan"
 - Zobrazeno: 5065x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
22.08.2015 (19:49)  
Chary: Kdo platí víc, ten má přednost. Kdo si více stěžuje, na toho se více dbá a dává bacha ze strany dispečerů. Je to stejné, jako kdekoliv v jiném prostředí lidské činnosti.

NIcKON: Ano, nejvíce vzpomínám na dobu svých studií. IC za příplatek, jízdní doby spočteny na 160 km/h, proto garantované složení vozů včetně záloh (vložit vůz řady B na 140 km/h do IC soupravy na 160 km/h nemyslitelné). A přitom ještě fungovalo čekání a návaznost dálkových a regionálních spojů. Dnes? Většina IC, pardon Ex ("velká" změna k lepšímu, aneb jídelák šoupnem tam, kde to MD platí?), na 140 km/h. Regionálku platí kraj - tedy ten nechce zpoždění; dálkovinu platí MD - ten taky nechce zpoždění. Tedy vzájemná propojenost a čekání regionálky a dálkoviny je pryč. Výsledek? Je alespoň hodně vidět, v kterých krajích sedí na správných místech koordinátoři dopravy a zástupci objednatelů regionálky. Jsou kraje, kde je radost cestovat a vidět, že nad tím fakt někdo přemýšlí a že to fakt někdo dělá pro ty lidi a "kope" za to aktivně. Nezbývá než tleskat a užívat si to. A jsou kraje, kde je lobby ČD, autobusáků jako před deseti lety. Bohužel žiji v jednom z těchto krajů. Takže když cestuji do Beskyd, už roky plánuji výplň časů při přestupu vlak/bus. Pak navštívíš Švýcarsko, kde jezdí ve výsledku skoro méně spojů, ale jejich návaznost je promyšlená a garantovaná; spadne ti "držka" jako pejsku Oddiemu, že to lze, když se chce, :-).

NIcKON: Koridory se stavěly, protože původní tratě potřebovaly generální opravu, to byl prapůvod myšlenky. Bylo to potřeba a je dobře, že se postavili, staví a budou stavět. Co na nich a jak jezdí - to není až tak přímo vina na straně SŽDC.
22.08.2015 (0:23)  
Dokud budou dirigenti v podání velmistrů sždc pouštět žlutej vlak s rychlostí 140 před pendolino s rychlostí 160, tak ani koleje, ani mašiny na 160 nic nezmůžou. Je to teda jen moje domněnka, aby někdo neřekl, že tu šířím poplašné zprávy. Jen můj osobní názor, klidně se nezakládající na pravdě. Klidně. Jasně.
22.08.2015 (0:16)  
Takže si za sto miliard postavíme koridor, pak za další dvě miliardy nakoupíme nové lokomotivy a nakonec budeme v jízdním řádu držet jízdní doby jako před 50 lety. Ach jo...
21.08.2015 (22:35)  
Vím, že se u Prahy teď kope, ale dříve šlo hlavně mezi Českým Brodem a Prahou hl.n. lecos dohnat, jednou jsem přijel do Prahy Zlínským expresem s 10min. náskokem.
21.08.2015 (22:04)  
Jen jestli místo koridoru nebude problém spíš v jízdním řádu. Na druhou stranu, pokud je tam tak plno, že "pendolíno skáče na blok za žlutým vlakem"... :-(
21.08.2015 (21:54)  
To mě trochu děsí, k čemu se ty koridory vůbec stavěly?
21.08.2015 (18:45)  
Tak ony ty jízdní doby se stíhají i s mašinou na 140, takže nevidím problém...
21.08.2015 (12:34)  
Odhaduju, že ji připojili v Zábřehu. To je jediná stanice, kde byl nějaký větší pobyt, tj. na manipulaci.

Lúky pod Makytou (hranice) +12
potom postupný nabalování až do Zábřeha +25, s 380 v čele
Ze Zábřeha odjezd +35
Vrchol sekery je Třebová a Choceň, +38
A pak šudlačka až do Prahy +34
Takže bastard z Chocně do Prahy stáhl to, co nabral ze Zábřeha do Chocně. Čili, ano, stíhal.
21.08.2015 (9:29)  
Stíhalo to vůbec s bastíkem jízdní doby?
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
21.08.2015 (0:30)  
mesršmit, OMG
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko