..: Fotogalerie - detaily fotografie 365.001-7 + 759.002-9 :..
 

365.001-7 + 759.002-9


365.001-7 + 759.002-9Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 13.7.2017
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Zkoušky polopantografů -
sběrač je zvednutý do
provozní polohy, ale nikoliv
v kontaktu s trolejí
 - Zobrazeno: 5738x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

26.03.2018 (14:17)  
Pěkná momentka. A asi první případ, kdy se na moderní mašině po zrušení Kryšpínova schématu zopakovalo číslo, známé už z parních dob. Jednu 365.001 už jsme tu přeci už mívali.
23.03.2018 (13:15)  
On by se dal použít i Hercules nebo Maxima. Kdyby byl(a). Jenže kupovat novou mašinu, aby víc stála než jezdila, vyjde poněkud draho. Takhle má Kyklop aspoň nějakou práci. Lokomotiva, která nemá žádnou práci, vypadá pak třeba takto:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/750675.jpg
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele567 »fotek 0
23.03.2018 (13:10)  
Lapil: naopak, psí kusy se dělají, aby tam z té reality (jako hrbatý koleje, hrbatý vedení a pomalý jízdy) zbylo jenom to, co chci změřit.
23.03.2018 (10:11)  
Díky za osvětlení.
Stejně je to nádhera, jaké psí kusy se dělají, aby testy byly co možná podobné realitě (tlačení mašiny kvůli aerodynamice). Použití historické mašinky, když běžné motorové nemají potřebné parametry, tomu dodává tu správnou šťávu.
23.03.2018 (10:45)  


Ono by se asi dalo použít i jakoukoliv jinou, třeba moderní elektrickou - ale muselo by se do soupravy řadit potřebný počet vložených vozů podobně jako u měřícího vlaku pro trolejové vedení. Možná mě někdo odborně zdatnější doplní? :)
22.03.2018 (15:49)  
Mašinkám to sluší, asi je někdo dobře vyfotil :-).
Ale potřeboval bych nějaké dovysvětlení. To se jako sběrač dřív, než se dotkne drátů, zkouší, jestli neupadne? A Kyklop slouží na okruhu jako tahač při "bezmotorových zkouškách"?
Na wiki jsem si přečetl něco o problémech s elektrovýzbrojí a její rekonstrukci, ale nic moc mi to neřeklo...
22.03.2018 (17:52)  


Děkuji, dnes už s ruským návěstidlem nefotitelné, bylo nahrazeno AŽD.

Kyklop Belindu sune. Sběrač je v této poloze kousek pod trolejovým drátem mechanicky zafixovaný, výška TV na VZO je v podstatě konstantní... takže se celou jízdu dokola nedotkne drátu, ikdyž je v pracovní poloze, resp. někde na její spodní hranici. Měří se ovlivnění sběrače proudem vzduchu proudícím kolem mašiny jako při běžné jízdě, sběrač je proto osazen čidly.
Využití kyklopa je ideální, protože zvládne 120 km/h a přitom neovlivňuje nijak trolej.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele567 »fotek 0
22.03.2018 (11:02)  
Pěkná fotka Kyklopa!

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko