Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
363.043-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Velký Osek-Kanín - Velký Osek - Datum: 11.11.2017 - Autor: Chary - Zobrazeno: 2600x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
24.11.2017 (22:21)
Zde aktuální člÁnek ohledně nového vlastníka Škoda Transportation nakonec to neni Křenínského EPH ale Kelnerova PPF. http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/hn-plzenskou-skodu-transportation-koupi-kellnerova-skupina-ppf/1554727
Moc hezky pojatá dynamická fotografie aneb i "dokumentace" může být atraktivní.
24.11.2017 (18:47)
topič: Pěkný rotační výsypník je v elektrárně Chvaletice. Třicetivozová souprava se v Řečanech rozdělí na dvě patnáctivozové, patnáctivozová se nasune do areálu elektrárny, kde ji obsluha musí rozvěsit, a další dění připomíná závěr filmu Marečku, podejte mi pero: za poblikávání majáčku jsou jednotivé vozy naváděny na výsypník, tahá je tam lankem za okolek jakýsi vozíček, po vysypání nákladu zvládnou úvrať a řadí se na jiné koleji prázdné. Zde je obsluha zas musí svěsit. Hezky se na to koukalo.
24.11.2017 (15:02)
Dovolím si podotknout, že důl patří ČEZu a elektrárna EPH, což nejsou ti samí vlastníci, naopak často konkurenti.
Přechod na kontejnery zvažují i jiné elektrárny, kam se dosud vozí uhlí po železnici.
Přechod na kontejnery zvažují i jiné elektrárny, kam se dosud vozí uhlí po železnici.
23.11.2017 (18:49)
Keprt:
MonTainery by měly mít oproti rozměrově srovnatelným WoodTainerům masivnější konstrukci a větší vlastní hmotnost a díky tomu pak i větší ložnou hmotnost.
MonTainery by měly mít oproti rozměrově srovnatelným WoodTainerům masivnější konstrukci a větší vlastní hmotnost a díky tomu pak i větší ložnou hmotnost.
Ještě si dovolim doplnit, že ta trasa z Března neumožňuje plne využít kapacitu kontejnerů kvůli nižšímu než (pro tuto soupravu zadoucimu) napravovemu tlaku.
Dotaz na Stanislava Čepka: jak se liší Montainery od Woodtaineru?
Dotaz na Stanislava Čepka: jak se liší Montainery od Woodtaineru?
Stanislav Čepek: Díky za vyčerpávající odpověď. Takže je pravděpodobné, že se s nimi budeme setkávat častěji.
topič: Nejdřív jsem si myslel, že je to pěkná blbost, ale to otočný spřáhlo mě dostalo :)
topič: Nejdřív jsem si myslel, že je to pěkná blbost, ale to otočný spřáhlo mě dostalo :)
třeba takovej Randy Fedder v USA se s vykládkou moc "nemaže" a bere to hezky "šupem"
https://youtu.be/_eMNukCHB9o?list=PLsiOaEGTw2vhMpU1UKPcaxdkFT14TcwxI&t=2322
https://youtu.be/_eMNukCHB9o?list=PLsiOaEGTw2vhMpU1UKPcaxdkFT14TcwxI&t=2322
23.11.2017 (11:58)
NicKON:
Innofreighty (konkrétně tyto tzv. MonTainery) do Opatovic jsou vlastně taková z nouze ctnost. Původně byla inovovaná technologie vykládky a včetně nasazení kontejnerových vozů určena pro elektrárnu Buschhaus v Německu (také součást EPH). Její provoz však byl zastaven, proto byla nakonec tato technologie realizována v Opatovicích.
Obecně mají MonTainery vyšší ložnou hmotnost a objem než vozy řady Falls (teoreticky tak lze stejně dlouhým vlakem přepravit větší množství substrátu, což pak za rok může i nějaký ten vlak ušetřit).
Nakládka se provádí standardně jako u jiných vozů. Vykládka se provádí stacionárním zařízením s vidlicemi, které se "zapíchnou" do otvorů v rámu kontejneru a obsah se přesype do zásobníku, na který navazuje pásový dopravník. Pro obsluhu je to jistě příjemnější, neboť vykladač se ovládá z kabiny, a člověk tak není přímo venku mezi prašným uhlím, vysypávaným ze starých wapů.
Zřejmě oproti původním plánům se v Opatovicích používají dosud obě technologie - viz i nedávná noční fotka "Opatovic" z Velkého Oseka s klasickými wapy. Subjektivně bych řekl, že poměr vlaků pendlujících mezi severními Čechami a Opatovicemi, složených ze starých výsypných vozů Falls nebo těchto kontejnerových Sggrrs, je v současnosti 1:1.
Innofreighty (konkrétně tyto tzv. MonTainery) do Opatovic jsou vlastně taková z nouze ctnost. Původně byla inovovaná technologie vykládky a včetně nasazení kontejnerových vozů určena pro elektrárnu Buschhaus v Německu (také součást EPH). Její provoz však byl zastaven, proto byla nakonec tato technologie realizována v Opatovicích.
Obecně mají MonTainery vyšší ložnou hmotnost a objem než vozy řady Falls (teoreticky tak lze stejně dlouhým vlakem přepravit větší množství substrátu, což pak za rok může i nějaký ten vlak ušetřit).
Nakládka se provádí standardně jako u jiných vozů. Vykládka se provádí stacionárním zařízením s vidlicemi, které se "zapíchnou" do otvorů v rámu kontejneru a obsah se přesype do zásobníku, na který navazuje pásový dopravník. Pro obsluhu je to jistě příjemnější, neboť vykladač se ovládá z kabiny, a člověk tak není přímo venku mezi prašným uhlím, vysypávaným ze starých wapů.
Zřejmě oproti původním plánům se v Opatovicích používají dosud obě technologie - viz i nedávná noční fotka "Opatovic" z Velkého Oseka s klasickými wapy. Subjektivně bych řekl, že poměr vlaků pendlujících mezi severními Čechami a Opatovicemi, složených ze starých výsypných vozů Falls nebo těchto kontejnerových Sggrrs, je v současnosti 1:1.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko