..: Fotogalerie - detaily fotografie 363.015-9 + 123.015-0 :..
 

363.015-9 + 123.015-0


363.015-9 + 123.015-0Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký Osek
 - Datum: 18.11.2017
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3664x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1175 »fotek 0
22.11.2017 (11:36)  
Mě se nejvíce zamlouvá, že pokrok techniky již umožňuje fotit večer jedoucí vlaky. A někdo s tím musí vždy začít.
22.11.2017 (0:03)  
Já vzpomínám na 70. léta, Brno-Horní Heršpice, stojím s dědou na lávce, pode mnou duní Sergej či bzučí dvě laminy a 52 ložených vozů (typicky Eas) za něma. Bylo to vůbec možný? Ten počet ale vím přesně, utkvěl mi navěky.
(A v jednu prosvištěla Hungaria, pak se šlo na oběd.)
20.11.2017 (15:44)  
Nickon: no, to je otázka, co je to podobné řazení. Wa(p)y ze severních Čech do Opatovic jezdí zřejmě "odjakživa", tedy od roku 1959, kdy se EOP rozjela. Nasazení esa je už věc "cargová". Za časů unitárních Č(S)D to byla doména řad 12x (před elektrifikací trati VOsek-Hradec/Pardubice štokry), teprve po vzniku carga se postupně začala esa objevovat i na "čistě stejnosměrných" výkonech.
20.11.2017 (13:27)  
Já bych jen doplnil, že v obdobném řazení to jezdí minimálně už od začátku 90. let. A pokud mě paměť neklame, tak patnácté eso je nákladní stroj "odjakživa".
registrovaný uživatel IC HUTNIK  mail  
Počet komentářů uživatele59 »fotek 0
20.11.2017 (6:30)  
Pěkné foto s atmosférou a příběhem. U autora fotografie jsem si už zvykl na občasné doplnění jeho děl doplňujícími komentáři a za mě říkám, že je moc dobře, že to dělá. Ona ta fotka pak dle mého názoru dostává trošku jiný rozměr. A samozřejmě i pan Čepek vše vhodně uzavřel. Za mě je to příjemné foto za 5 hvězd.
20.11.2017 (3:16)  
Jako zajímavost lze pro budoucí generace doplnit, že konkrétně tento vlak do Opatovic byl výchozí z Počerad (dalšími stanicemi, odkud uhlí do Opatovic ze severních Čech současnosti jezdí, jsou v Březno u Chomutova a Světec), přičemž eso pro tento vlak přejelo do Počerad strojově z Třebušic, kam předtím dovezlo (na přepřah) vlak s kůrovcovým dřevem z Moravy do Německa.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3314 »fotek 0
19.11.2017 (15:28)  
5*!Nejen za hezké foto a krásný komnentár. Ale i z úcty k tem, kterí pak to uhlí v EOP pálili a TG roztáceli. To byli zase moji kolegové.
19.11.2017 (12:19)  
Dvacet pět stovek uhlí do Opatovic.

Tohle kdysi vozil táta. Celkem 32 vozů Wap s uhlím z mostecké uhelné pánve do elektrárny Opatovice. Dvacet pět stovek znamená 2500 tun. Tak těžký vlak vyžaduje v úseku Choťovice - Převýšov součinnost postrku, který se dříve najížděl (nezavěšený) v Choťovicích a postrková lokomotiva tam měla celodenní službu. Dnes je situace jiná a pokud jede tak těžký vlak, že potřebuje postrk, tento se přivěšuje už v Nymburce, kam se, pokud není další činnosti potřeba, zase vrací. Zde na snímku je sice nezřetelná, ale přesto přítomná postrková lokomotiva právě už z Nymburka.

Lokomotiva 363.015 v reklamním ČD Cargo nátěru rozjíždí více než 2700 tun těžký (včetně obou lokomotiv) a více než 450 metrů dlouhý vlak z šesté koleje do čtvrté a dále směr výhybna Kanín a po trati 020 do Opatovic nad Labem.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2017 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko