..: Fotogalerie - detaily fotografie 363.006-8 :..
 

363.006-8


363.006-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Pardubice-Opočínek - Pardubice-Svítkov
 - Datum: 16.9.2016
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3364x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
29.10.2016 (13:58)  
malard: Jo takhle, tak to je smutné. To potom opravdu nějaký význam má, to chápu.
29.10.2016 (8:40)  
malard: takhle, nikomu to neberu, osobně to nechápu. Ale opravdu by mě zajímalo, jaký význam ten nátěr má. Protože si myslím, že i najbrt má nějaký význam.
29.10.2016 (10:49)  


Lokomotiva měla nehodu v Moravičanech při které zemřel strojvedoucí. Proto dostala jiný nátěr, který může připomínat rakev a někdo jí přezdívá "Liborova rakev".
28.10.2016 (21:43)  
malard: Když jsme u toho. Opravdu někdo shledává konkrétně 362.165 hezčí, než třeba toto:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/362258.jpg ?

Jako jasně, lichoběžníky se nepovedly. Ale osobně si myslím (dobře, spíš doufám), že při další obnově nátěru se to sjednotí na toto schéma a to mi přijde v tomto případě vlastně dost variace na „klasiku“.
28.10.2016 (23:19)  


Já třeba určitě. Už jenom proto, že ten nátěr na 362.165 má nějaký význam a dle mého názoru prostě vypadá líp. :)
28.10.2016 (19:30)  
Na tu jsem tak nějak vzhledem k světlě modré zapomněl. :D
Když zkusím zapátrat: 362.052, 362.060, 362.122, 362.125 362.130, 362.168, 362.170, 362.171, 362.172 a drobně odlišná 362.165. :)
28.10.2016 (18:01)  
A co 362.078, jenž v retro stylu tj nátěr zachován pro historické účeli, ta se nepočítá? A kolik je ještě Es s bílim pruhem? Neví někdo náhodou? Předem děkuji za reakce.
27.10.2016 (23:54)  
Mašina je již přistavena do dílen v Přerově (v dílnách už je i 363.002). Takže vůbec posledním ESem v modro-žlutém nátěru je slovenská 363.136. :/
27.10.2016 (23:00)  
Já se vyjadřuji jen ke snímkům, které se líbí, hodnotou 5*.
Proto to také uvádím ve svém komentáři.
Zásadně neradím, jak by měl vypadat edit toho nebo onoho snímku.
Pokud se mi snímek nezdá, tak nepíši nic a nedávám ani žádné rady, ani žádné hodnocení, ale vyjadřuji se jen k tomu, co mne zaujalo. Například právě původní nátěry, ale i ty další fotografie, které se mi líbí, dostanou 5*.
Nikoho z přispívajících fotografů nepomlouvám a ani nepomlouvám jejich záběry, protože sám na ŽP snímky neposílám, protože své snímky zveřejňuji na jiné www-adrese.
Všechny diskutující i fotografy zdraví Karel Farkač
27.10.2016 (22:02)  
Slovo do pranice - dokonce se jedná nyní už o poslední eso u Carga v tomto laku. :D
27.10.2016 (20:56)  
NIcKON: Je na diskuzi, co je to seriózně diskutovat...
Protože když se k fotce vloží, řekněme ne zrovna pozitivní hodnocení nebo i nějaká poznámka, co se na fotce nelíbí, tak je člověk kamenován. Takže u fotek se už mnohdy objevují jen komentáře typu: "pěkná fotka", "pěkná mašinka", "co je to za vlak?".... právě od Karla Farkače a spol.
A ve výsledku fotka skončí i s hodnocením 3* a autor vlastně neví, co se na ni ostatním zdejším návštěvníkům nelíbilo, že ji ohodnotili v průměru 3* a ne 4* nebo 5*. A jestli budou kamenování i ti, co napíší něco jako: "pěkná mašinka v původním nátěru", tak hrozí, že tady budou i fotky bez jakéhokoliv komentáře :-)
27.10.2016 (18:58)  
On je trochu problém v tom, že když se u každé fotky vyskytne podobný výlev, velice často to odradí lidi, kteří se k ní původně chtěli vyjádřit trochu obšírněji a přínosněji. Následky jsou ostatně ve zdejších diskuzích smutně a jasně patrné - pod většinou obrázků, s nimiž si dal někdo často dost práce, se objeví v ideálním případě tak nejvýš pět příspěvků, z nichž zhruba čtyři bývají podobně "relevantní", v horším případě jeden či vůbec nic. Ještě před pěti, neřku-li deseti lety se pod každým obrázkem diskutovalo, až se hory zelenaly, ani dvě stě příspěvků nebylo výjimkou. Dnes se tu převážně mlčí, což zase demotivuje lidi, kteří sem dávají fotky a jsou zvědaví na názor druhých. No a vzniká začarovaný kruh, díky němuž prudce ubývá lidí, ochotných zde prezentovat výsledky své práce i seriózně diskutovat. Před dvěma, třemi lety měla cenzura plné ruce práce s probíráním stovek vložených fotek a autor schválené fotky často čekal i týden na její zveřejnění, dnes velmi často nenaplní ani obligátních sedm záběrů denně.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko