Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
363.015-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Čáslav - Třebešice - Datum: 16.10.2014 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 4582x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
..souhlas. Okolí třebešickeho kusu tratě čím dál víc vypadá k světu :)) .
No, jsou tam jen pahýly :) Dokonce i místo těch posledních dvou, co tam zbývaly.
19.10.2014 (9:51)
No vidíš,jak se Ti to povedlo.
18.10.2014 (21:25)
Student DF ČVUT z Jablonce těžko odloží studium do doby, kdy bude mezi Prahou a Libercem rychlá dvojkolejná elektrifikovaná železnice.
Ona je rychlá dvoukolejná elektrifikovaná železnice to, co student z Jablonce potřebuje ke své cestě za studiem?
On nemůže jet po pomalé jednokolejné a neelektrifikované železnici?
Teda já jsem jako student jezdil jenom po pomalých železnicích. Pravda, byly elektrifikované a místy i dvoukolejné, ale že bych poznal rozdíl v jízdě s elektrickým, nebo motorovým vozidlem v čele, si nevzpomínám...
Ona je rychlá dvoukolejná elektrifikovaná železnice to, co student z Jablonce potřebuje ke své cestě za studiem?
On nemůže jet po pomalé jednokolejné a neelektrifikované železnici?
Teda já jsem jako student jezdil jenom po pomalých železnicích. Pravda, byly elektrifikované a místy i dvoukolejné, ale že bych poznal rozdíl v jízdě s elektrickým, nebo motorovým vozidlem v čele, si nevzpomínám...
18.10.2014 (22:51)
Rozdil bude v tom, ze autobusem je student v Praze 2x rychleji, o kus levneji a jeste muze pouzivat WiFi :) Osobne jsem jako student jezdil take vsude vlakem :)
18.10.2014 (14:26)
classic 90s: Taky mě to napadlo. Taková konkurence na relacích Zlín-Brno, Zlín-Žilina, Brno-České Budějovice, Humpolec-Benešov, Dačice-Znojmo, Šumper-Bruntál, Opava-Jeseník, Kladno-Plzeň, Praha-Liberec, Jihlava-Olomouc nebo třeba Hevlín-Laa (kde ropná lobby vytrahala most přes řeku)... a všecky Lhoty. Sedět a čekat až úřad rozhodne, že tudy povede železnice a postaví ji.
Nebo takové plynovodní potrubí - konkuruje železnici v přepravě topiva, namísto uhlí po železnici. Víte, kolik by železnice vydělala, kdyby vozila vodu z Březové nad Svitavou do Brna? Je tam dvoji potrubí DN1200 mm ... pro představu kolik je to vody.
Holt jsou situace, kdy je výhodnější použít jinou než železniční přepravu. Student DF ČVUT z Jablonce těžko odloží studium do doby, kdy bude mezi Prahou a Libercem rychlá dvojkolejná elektrifikovaná železnice. A tak je to se vším...
Nebo takové plynovodní potrubí - konkuruje železnici v přepravě topiva, namísto uhlí po železnici. Víte, kolik by železnice vydělala, kdyby vozila vodu z Březové nad Svitavou do Brna? Je tam dvoji potrubí DN1200 mm ... pro představu kolik je to vody.
Holt jsou situace, kdy je výhodnější použít jinou než železniční přepravu. Student DF ČVUT z Jablonce těžko odloží studium do doby, kdy bude mezi Prahou a Libercem rychlá dvojkolejná elektrifikovaná železnice. A tak je to se vším...
17.10.2014 (21:23)
Pěkný had.
Paradoxy života - železnice pomáhá distribuovat vlastní konkurenci... :)
Paradoxy života - železnice pomáhá distribuovat vlastní konkurenci... :)
člověk zase jednou není v Třebkách a hned se tam hrne cosi nevšedního ;p .
Jinak ..hezká fotka to je :) .
Jinak ..hezká fotka to je :) .
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko