..: Fotogalerie - detaily fotografie 363.115-7 :..
 

363.115-7


363.115-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Tomice - Olbramovice
 - Datum: 26.7.2012
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3284x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
02.08.2012 (22:10)  
Jožko: To jo, ale tak už to u nás nějak chodí, že než aby se udělalo něco najednou, tak se udělá něco a ten zbytek jindy. V horším případě se to znova rozkope a dělá znovu a jinak.
02.08.2012 (22:07)  
Honza: to já vím, ale jde mi o to, že teď jsou (byly) výluky Sudoměřice - Benešov a za pár let budou znova, tak se mohla udělat výluka Tábor - Benšeov a dělat 3 stavby najednou na souvislém úseku místo toho aby se fragmentovaně dělalo Budějovice - Nemanice, Tábor - Doubí atd...
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
02.08.2012 (20:00)  
Jožko: když se dělá koridor, tak než se udělá celý větší souvslý úsek, obvykle to trvá i víc jak 5 let a některé úseky se stejně dodělají až v nedohlednu. Znám to z vlastní zkušenosti, kdy jezdím téměř každý rok z Lovosic do Olomouce od roku 1999 a teprve před pár lety se začalo jezdit konečně bez výluk. A to to není ještě zdaleka všude hotové.
02.08.2012 (16:05)  
Jožko: Kdysi to tady psal myslím Poborskii, velký znalec tratě 221, a docela bych mu i věřil :-)
02.08.2012 (15:47)  
Tomáš: přivazovaly ke stromům? :-O To jako fakt, nebo s nadsázkou?
02.08.2012 (12:44)  
Woky: No právě, já na to nejsem odborník, ale asi bych těmito úseky začal. Zaprvé se dříve dočkám výraznějšího zkrácení jízdních dob a zadruhé kdybych později už neměl finance, u těch "jednodušších" úseků mi to nebude tak vadit. Myslím že Španělé to při stavbě VRT na sever takhle dělají, že jako první vzali ten nejvíce horský kus, kde se ušetří co nejvíce času, i za cenu že tam teď vlaky po cestě několikrát mění rozchod a trakci (včetně nezávislé). Samozřejmě netvrdím, že třeba úsek Praha - Benešov, kde už se některé stožáry raději přivazovaly ke stromům, si prioritu nezasloužil.
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
02.08.2012 (11:35)  
Tomáš Kraus: Úseky, které jmenuješ jsou ty finančně nejnáročnější (v podstatě celé novostavby v náročném terénu s mnoha tunely), takže se nechávají až nakonec. U obou už ale probehlo alespoń územní řízení.
02.08.2012 (9:48)  
Nejhorší ovšem je, že ted jsou výluky kvůli stavbě Benešov - Votice, za chvíli budou kvůli Tábor - Sudoměřice a za pár let zase Sudoměřice - Votice....
Škoda, že se nenajdou prostředky na to, aby se stavěl celý úsek Tábor - Benešov. Takto se staví zcela nesouvisle a vyhání to lidi z vlaku, kvůli neustálým výlukám...
02.08.2012 (9:23)  
Woky: Ano, takže jinými slovy se zatím nic neděje v těch úsecích, které jsou pro krácení jízdních dob klíčové (Votice - Sudoměřice, Ševětín - Nemanice), celkem by mě zajímalo, podle čeho se přiřazuje priorita jednotlivým stavbám.
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
02.08.2012 (8:47)  
MOs: Já bych Tě doplnil a opravil: Hotové jsou úseky Praha-Uhříněves - Benešov u P., Tábor - Doubí a ČB-státní hranice. Staví se úseky Benešov - Votice (na konci srpna bude zprovozněna 1.kolej Benešov - Olbramovice, v listopadu 2., Olbramovice - Votice je již prakticky dokončeno)) a Nemabice - ČB (vč. stanice). V říjnu by se mělo začít na úseku Sudoměrice u T. - Tábor. Připravuje se Veselí n.Luž. - Horusice.
(Kromě toho součástí koridoru je i severní větev, která byla modernizovaná s 1.koridorem.)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko