Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
362.120-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Polanka nad Odrou - Jistebník (Jistebník) - Datum: 20.12.2009 - Autor: Samir Lepara - Pozn.: Najbrt s nadhledem - Zobrazeno: 7814x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
22.12.2009 (17:25)
Zašedne ale odstín okolo oken, ta blankytně modrá bude více vidět než zelený pruh
Tu sem dnes také viděl v Chocni :-)
Koukám, že jich pomalu přibývá.
Koukám, že jich pomalu přibývá.
Tyhle fotky mi přijdou neobyčejně dynamické díky sněhovým vírům. Třeba http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/363229.jpg nebo http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/680260.jpg
Docela dost o sběračich je napsáno tady:
http://www.atlaslokomotiv.net/page-sberace.html
Jinak k fotce.Fotka je to pěkna.
http://www.atlaslokomotiv.net/page-sberace.html
Jinak k fotce.Fotka je to pěkna.
jjjarda: Podle mě nemusí všechny lokomotivy vypadat stejně. Pro cestující jsou důležité vozy a ty jsou v jednotném nátěru už teď. Když už musí vymýšlet něco jednotného pro všechna vozidla, tak by to mělo být promyšlené a moderní, a ne takovýhle balkán 80. let...
Jurik: Třeba takový brejlovec, to je taky síla...
Jurik: Třeba takový brejlovec, to je taky síla...
Kryštof: jo, sice nevím proč, ale strejda mi říkal, že v dešti, nebo v zimě, se jezdí s předním sběračem. Asi že trolej může být zledovatělá, ale proč v dešti, to nevím.
A nějak do 50 nebo 60 km/hod. může jet s oběma smetáky zdviženými (přední drtí námrazu, zadní bere proud).
Najbrt design se mi na tady na typové řadě 163/363 ještě líbí, horší to je u motorové trakce :-(
A nějak do 50 nebo 60 km/hod. může jet s oběma smetáky zdviženými (přední drtí námrazu, zadní bere proud).
Najbrt design se mi na tady na typové řadě 163/363 ještě líbí, horší to je u motorové trakce :-(
Co bezpečnost najbrtova nátěru? Neztrácí se v té bílé záplavě poněkud?
21.12.2009 (11:41)
mě se ten nátěr docela líbí, lepší než když je každá loko jiná, všechny železnice v okolí kromě slovenských sjednocené barvy mají a když by se to stejnak lakovalo, tak proč nezkusit neco nového?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko