Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
362.086-1 + 362.081-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Zdice - Stašov - Datum: 16.6.2013 - Autor: Duhy - Zobrazeno: 4549x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Také tu je mimochodem vidět budoucí konec radnické lokálky, když se ani nesnažili postavit spojku Chrast zastávka - Plzeň, aby vlaky jezdily přímo do Plzně.
Nechápu, kdo toto řešení vymyslel a kdo ho schválil.
Pro cestující s předplacenými zonami IDP se to finančně moc netýká, akorát se jim prodlouží jízdní doba a možná přesedlají do autobusů. Cestujícím bez předplatného IDP se jízdné citelně prodraží. Kdyby se vybudovala spojka Chrást u Plzně obec-stávající trať 170 a výhybka na Doubravce z pak vybudovaného "koridoru", mohlo se krásně jezdit Plzeň-Radnice přímo, což by zatraktivnilo a zlevnilo dopravu v této relaci.
Jinak fotka skvělá, taky se mi líbí fotky z této trati, po které jezdím celkem často. Ale větší kouzlo ta trať pro mě měla před revitalizací.
Nechápu, kdo toto řešení vymyslel a kdo ho schválil.
Pro cestující s předplacenými zonami IDP se to finančně moc netýká, akorát se jim prodlouží jízdní doba a možná přesedlají do autobusů. Cestujícím bez předplatného IDP se jízdné citelně prodraží. Kdyby se vybudovala spojka Chrást u Plzně obec-stávající trať 170 a výhybka na Doubravce z pak vybudovaného "koridoru", mohlo se krásně jezdit Plzeň-Radnice přímo, což by zatraktivnilo a zlevnilo dopravu v této relaci.
Jinak fotka skvělá, taky se mi líbí fotky z této trati, po které jezdím celkem často. Ale větší kouzlo ta trať pro mě měla před revitalizací.
Zrovna ten tunel u Ejpovic je docela promyšlená stavba, tady mi těch 200 km/h nevadí ani pro VRT, protože musíme zohledňovat blízkost plzeňského uzlu a fakt, že vlak by na dráze cca 6 km od uzlu po konec tunelu na o moc větší rychlost než 200 km/h ani nedosáhl. Důležité přeci je, aby VR vlaky zajížděly do center měst, ne aby zastavovaly kdesi v poli, a cestující tak trávil další desítky minut přepravou do centra. (Také tu je mimochodem vidět budoucí konec radnické lokálky, když se ani nesnažili postavit spojku Chrast zastávka - Plzeň, aby vlaky jezdily přímo do Plzně. Místo toho našli perfektní způsob, jak cestujícím vlak zprotivit a trať pak s menším odporem zbourat.)
Hlavní momentálně je přípravu tras VRT neodfláknout, právě proto mi nevadí žádné průtahy související s plánováním trasy. Zkrátka musíme sledovat přepravní proudy a nesmíme stavět "poloVRT" na 250 km/h na to, abychom je po padesáti letech provozu předělávali na 500 km/h. A především se musíme oprostit od takových hloupostí jako měnění trasy kvůli nářku zemědělců. Za Pernera se u Litomyšle obávali, že jim dráha bude plašit dobytek. Dnes se jim může po koridoru jen zdát.
Když jsme v tomto koutě republiky - jsem docela rád, že nedopadla velkolepá rekonstrukce tratě na 200 km/h do Německa. I jako laik si troufám tvrdit, že by taková sranda byla mnohem dražší než VRT na 350 km/h s minimem stanic s výhybkami (a komponentů zab. zař.) a lepším přizpůsobením terénu - využití obrovské kinetické energie vlaku.
No, a abych nekecal jen o věcech s fotkou pramálo souvisejích, řeknu, že fotky z této trati mám velice rád. Vypadají moderně, dynamicky (díky převýšení kolejnic) a díky zvlněné krajině je na co koukat. Konkrétně zde se mi líbí zvolená kompozice s esíčkem a hloubka prostoru podpořená větší sytostí popředí.
Zlámalík: Jasně že všude, i jediný oblouk na 120 km/h (pokud to není nevyhnutelně nutné - trať sevřená zástavbou) je totální hloupost. Na druhou stranu ale nelze bezhlavě stavět tratě na 160 km/h, pokud by to šlo udělat na 135 km/h a bez dlouhého tunelu.
Hlavní momentálně je přípravu tras VRT neodfláknout, právě proto mi nevadí žádné průtahy související s plánováním trasy. Zkrátka musíme sledovat přepravní proudy a nesmíme stavět "poloVRT" na 250 km/h na to, abychom je po padesáti letech provozu předělávali na 500 km/h. A především se musíme oprostit od takových hloupostí jako měnění trasy kvůli nářku zemědělců. Za Pernera se u Litomyšle obávali, že jim dráha bude plašit dobytek. Dnes se jim může po koridoru jen zdát.
Když jsme v tomto koutě republiky - jsem docela rád, že nedopadla velkolepá rekonstrukce tratě na 200 km/h do Německa. I jako laik si troufám tvrdit, že by taková sranda byla mnohem dražší než VRT na 350 km/h s minimem stanic s výhybkami (a komponentů zab. zař.) a lepším přizpůsobením terénu - využití obrovské kinetické energie vlaku.
No, a abych nekecal jen o věcech s fotkou pramálo souvisejích, řeknu, že fotky z této trati mám velice rád. Vypadají moderně, dynamicky (díky převýšení kolejnic) a díky zvlněné krajině je na co koukat. Konkrétně zde se mi líbí zvolená kompozice s esíčkem a hloubka prostoru podpořená větší sytostí popředí.
Zlámalík: Jasně že všude, i jediný oblouk na 120 km/h (pokud to není nevyhnutelně nutné - trať sevřená zástavbou) je totální hloupost. Na druhou stranu ale nelze bezhlavě stavět tratě na 160 km/h, pokud by to šlo udělat na 135 km/h a bez dlouhého tunelu.
K.K.: souhlas.
Ešus, ukulele: 150 - 160 jo, ale všude, bez propadů rychlosti. Jinak je to sakra drahá výměna štěrku...
Ešus, ukulele: 150 - 160 jo, ale všude, bez propadů rychlosti. Jinak je to sakra drahá výměna štěrku...
Ešus: ale kámen úrazu je fakt, že těch 150 km/h dosáhnete leda tak v tunelu u Ejpovic, jinde se budete muset spokojit i stěmi 120.ti to je ta chyba, né že to není na 200+
Nevím jak vy, ale já jsem zastáncem zdejší koncepce, i když vím, že by to chtělo aspoň těch 150 km/h. Na trati pro 200 km/h podle mě nemá smysl kombinovat všechny druhy vlaků a na VRT je to málo. Budoucost je tedy jasná - páteří VRT a na konvenčních tratích rychlíky a osobáky, kterým 150 - 160 km/h bude stačit.
ale v Rakousku nemají tolik peněz, aby opravovali trať ze 100 km/h na 120 km/h a časem ji přestavěli na 200-350 km/h... přestavují je akorát na 200km/h+
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko