..: Fotogalerie - detaily fotografie 362.123-2 :..
 

362.123-2


362.123-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Čáslav - Třebešice
 - Datum: 25.5.2014
 - Autor: Ema Klimendová  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4395x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
28.08.2014 (0:52)  
Za to, že lidi, který o tom rozhodujou, o tom nemaj ani páru, přece nemůžu ani já, ani ty mašiny. Přesto, mám takový zvláštní pocit, že po těch ehm pokusech s pičoidem a konečně objevení ameriky v podobě vertikálních pruhů kolem celé mašiny se už další verze najbrtu neobjeví, nebo nebudou nijak dramaticky odlišné, ale nejspíš ani to.

Současná verze najbrtu (tak, jak je prezentována např. na této fotce na lokomotivě) mi přijde vcelku elegantní a dovedu si představit, že by tak vypadal celý vozový park bez ohledu na tvar karoserie.

Pokud na Slovensku mají Blonski, tak tohle je to samý v bledě modrým, téměř doslova :-)
registrovaný uživatel cz.kaktus  mail  
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
27.08.2014 (22:35)  
Chary,
Je moc hezké rozdávat rozumy o jednotných barvách, ale v podání ČD nikdy nemůže nic fungovat, jen se podívejme, tato řada měla před "sjednocením" jeden druh nátěru. A po sjednocení hned čtyři (tato verze, pak 2 druhy pičoidu se šedou nebo bílou střechou/rámem a pak ještě dokonce pičoid protáhlý až za dveře stanoviště), tak jaké pak sjednocení, předtím to mělo nějaký smysl a pořádek.
Jednotné, ale neuspořádané barvy, pro mě nejsou unifik, je mi líto. Třeba až na pár odchylek mi jako jednotný nátěr příjde jedině toto http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/db584.jpg
27.08.2014 (22:35)  
Copak obyčejného cestujícího zajímá, pod jakou napájecí soustavou jede? Stejně ani nemá ponětí o tom, že leoexpressí štádlery z technických důvodů nemohou do Brna. Cestující chce na první pohled poznat dopravce vlaku, tedy jestli do něj může či nemůže nastoupit.
Odlišné barvy je vhodné uplatnit pouze v případě, že různé kategorie vlaků mají jiný tarif (např. DB Regio x DB Fernverkehr - cestující ale pořad pozná DB - barvy jsou jen prohozeny). U nás by se mohlo jednat o pendolino (povinné místenky), jinak všechno bez výjimek a výjimek z výjimek do jednotného nátěru.
27.08.2014 (18:53)  
Jaký to má vliv na to, že i Němci měli historicky různý nátěry na různý řady nebo období, zelený, celomodrý, modrý s krémovou, celočervený, červený s krémovou, a jedno jestli elektriky nebo dýzly? Pak se to sjednotilo a všechno je červený.
27.08.2014 (17:14)  
Chary: DB ma ovsem jen jeden typ napajeni.
26.08.2014 (23:38)  
Korporátní identita. DB taky nemá jednu mašinu červenou, druhou zelenou a třetí modrou, reklamy nepočítaje.

Jančura je žlutej odshora dolů, ZAPA má na všem ty bubliny a Švestka je modrozelenej. Vodafonova barva je červená, týmobajlova pinkenta, a když někde uvidíš hnědou dodávku se zlatými pruhy a nápisy, případně bílou s oranžovými, nebo žlutou s červenými, nebo třeba celomodrou se žlutou trumpetou či celobílou s fialovým pruhem okolo, dokážeš identifikovat firmu i na dálku?

Tak vidíš.
26.08.2014 (23:33)  
Až na to, že kromě dvouproudovek tam trochu falírujou barvičky :)
26.08.2014 (22:19)  
No ale si to vem... měli jsme tu nejprv polomáčený (netýká se mj. x6x), pak unifik 88, pak do toho semtam nějaký kvaziumělecký variace na téma 363.160-3, potom přišel pičoidní najbrt jedna, a když se ukázal najbrt tři (?) tak jsme zpátky u unifiku 88, akorát že ten středový pruh je níž a jsou tam trošku jiné barvy. Kruh se téměř uzavírá :-)
26.08.2014 (22:13)  
[ironie]Lesan: Počkat, počkat! Psát, že je nátěr Najbrt pěkný? Toť rouhání nejhrubšího zrna :-)[/ironie]
26.08.2014 (18:49)  
Ty kvetouci bezy nejsou vubec spatne, ale bez nich to je ted takove lepsi :) Aneb kdy se pridas na brigadu?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko