Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
362.068-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Pavlovice - Ošelín - Datum: 10.7.2012 - Autor: Duhy - Zobrazeno: 7311x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Krása jedním slovem.
Jen si nemohu pomoc, ale před optimalizací se mi tato trať líbila více.
Škoda, že tady není více fotek z úseku Stříbro-Planá.
Jen si nemohu pomoc, ale před optimalizací se mi tato trať líbila více.
Škoda, že tady není více fotek z úseku Stříbro-Planá.
02.11.2013 (17:55)
Nádherný flek.
02.11.2013 (9:42)
Ešus
Bohužel v dnešní době již stačí, doby kdy byla chebská nejvytíženější jednokolejka v Evropě jsou dávno pryč.
Davson
Členem molochu ČDC ano, členem Umbrtky nikoliv, ale kluky dobře znám. Video zrovna ke Kraftvargu jsem natáčel já, plus dodávám různé zvuky a jiné nahrávky z prostředí železnice. Dále již případně SZ, ať nejsme nařčeeni ze zašpinění diskuze :).
Bohužel v dnešní době již stačí, doby kdy byla chebská nejvytíženější jednokolejka v Evropě jsou dávno pryč.
Davson
Členem molochu ČDC ano, členem Umbrtky nikoliv, ale kluky dobře znám. Video zrovna ke Kraftvargu jsem natáčel já, plus dodávám různé zvuky a jiné nahrávky z prostředí železnice. Dále již případně SZ, ať nejsme nařčeeni ze zašpinění diskuze :).
Pěkná fotka romantického kousku železnice, jež by mohla sloužit jako předloha pro modelové kolejiště.
StrojvedouciDoBoha. Jen dotaz OT: Vy jste zaměstnanec CDC a člen kapely Umbrtka? :-) Mimochodem tato kapela má super píseň inspirovanou Kraftwerk - TransEuropaExpres (starší budou znát). Umbrtka - Kraftvarg.
http://www.youtube.com/watch?v=p9SFtkbulR4
http://www.youtube.com/watch?v=zOfh7YdugzQ
http://www.youtube.com/watch?v=p9SFtkbulR4
http://www.youtube.com/watch?v=zOfh7YdugzQ
Trať vypadá pěkně, ale stačí ta jednokolejka z hlediska kapacity?
Jožko: Trať Hradec - Pardubice potřebuje především zdvojkolejnit , protože ve špičce je 100% využitá jen osobními vlaky. Naštěstí se rekonstrukce (se zdvojkolejněním) už připravuje, dokonce by měly zdejší šelmy dosahovat maximální rychlosti 160 km/h.
Jožko: Trať Hradec - Pardubice potřebuje především zdvojkolejnit , protože ve špičce je 100% využitá jen osobními vlaky. Naštěstí se rekonstrukce (se zdvojkolejněním) už připravuje, dokonce by měly zdejší šelmy dosahovat maximální rychlosti 160 km/h.
01.11.2013 (22:02)
Ne to bylo následkem kvality provedení, propusty se hroutí a na mnoha místech ujíždí svah. Dvě nebo tři pomalé nyní podbitím zmizely, ale do půl roku budou počítám zpátky, okolo Kozolup stav setrvalý jednokolejný. Ještě nedávno bylo těch pomalých tuším osm nebo devět. Snímek parádní musím říct, vždy když tímto místem jedu, říkám si, že by to mohlo jít z toho svahu nalevo od domku. Tenhle pohled mě nenapadl. Velmi, velmi pěkné.
Jezdil jsem po 170 (a pak po 146 nebo 148) několikrát do roka mezi lety 1987 a 1994. A letos znovu, po (skoro) nové trati a rovnou s lázeňským Pendolinem. Bohužel nevím, zda to bylo následkem jarních povodní, ale nepříjemně mě překvapil vysoký počet pomalých jízd.
moc pěkná fotka.5*vubec to nepoznávám.jezdil jsem tam před 30lety HAHA
ad Jožko:
Však těch peněz, co to stálo, tato modernizace/optimalizace trati Plzeň - Cheb (rozdělená ovšem do tří staveb) coby součásti Transevropské dopravní sítě a také jejího prioritního projektu č. 22 - železniční trati Atény - Sofia - Budapešť - Vídeň - Praha - Norimberk/Drážďany. :-)
Fotka ***** (jisté výhrady mám k přílišné "modrosti" soupravy, jenže s tou ani autor, ani já, nic nenaděláme, ba naopak - už to bude jen a jen horší, co se podílu "šmoulových" vozidel týče; tzn. zahrnovat to do hodnocení není fér).
Však těch peněz, co to stálo, tato modernizace/optimalizace trati Plzeň - Cheb (rozdělená ovšem do tří staveb) coby součásti Transevropské dopravní sítě a také jejího prioritního projektu č. 22 - železniční trati Atény - Sofia - Budapešť - Vídeň - Praha - Norimberk/Drážďany. :-)
Fotka ***** (jisté výhrady mám k přílišné "modrosti" soupravy, jenže s tou ani autor, ani já, nic nenaděláme, ba naopak - už to bude jen a jen horší, co se podílu "šmoulových" vozidel týče; tzn. zahrnovat to do hodnocení není fér).
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko