..: Galerie - Daten des Bildes 361.127-4 :..
 

361.127-4


361.127-4Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Lidečko - Lužná u Vsetína
 - Datum: 15.7.2017
 - Autor: Szymon Czarkowski  Neues Email senden
 - Bem.: Ex 120 "Hradčany"
 - Zobrazeno: 4035x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

Registrierter Benutzer (gp) 
Anzahl der geschriebenen Kommentare519 »fotek 0
21.07.2017 (15:35)  
zirecek: Porovnáme kinetické energie: 256-196=skoro 64. Takže ze 140 na 160 se nerozjedeš za znatelně kratší čas, než z nuly na osmdesát. A na každém kilometru pak ušetříš tři vteřiny. Takže Tvůj dojem se celkem shoduje s fakty. Protože 361 je proti 163 technicky zhodnocená, udělá původní mašina víc parády i v účetnictví. Objektivně se při rozjezdu těch 120 kW navíc projevit musí, ale opět to budou jen ušetřené vteřiny.
20.07.2017 (17:11)  
Fotka pěkná. Mám potřebu se k ní stále vracet. Autorovi děkuji za odpověď na zprávu.
20.07.2017 (17:03)  
Rozjezd v pásmu 120 - 160 km/h je nejpomalejší, co znám. Dle mne to není správná cesta. Tam kde nemáš souvisle 160ku na dlouhém úseku, by původní loko na 140ku s původním výkonem udělala více parády. To je jen můj subjektivní pohled nepodložený tech. fakty.
20.07.2017 (16:13)  
Úsek je špatně napsaný. Má být Lidečko - Lužná u Vsetína.
20.07.2017 (16:46)  


Jj, máš pravdu.
Registrierter Benutzer (gp) 
Anzahl der geschriebenen Kommentare519 »fotek 0
20.07.2017 (14:50)  
Jednak je výkon rekoperšingu významně nižší, než současných lokomotiv, jednak jsou lokomotivy středního doletu vytlačovány odspodu Pantery a odshora Zátopky a adekvátně tomu ubývají peníze.
Registrierter Benutzer JOKR 
Anzahl der geschriebenen Kommentare117 »fotek 0
20.07.2017 (13:45)  
Zajímalo by mne, pokud zvýšená maximální rychlost rekonstruovaných (162,163,362,363) nebyla takovým problémem a stroje ji dosahují bez problémů s potřebnou dynamikou ( ne jako u bastardů 371), proč se rekonstrukce pershingů a esek neubírala tímto směrem i v ČR - případně, proč se o ni nepokusil pan Jančura ( měl by vyřešen velký problém). Nedostatek vícesystémových lokomotiv nad 140 km/hod pociťujeme snad stále (?)

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2017 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko