..: Fotogalerie - detaily fotografie 350.005-5 :..
 

350.005-5


350.005-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Záboří nad Labem - Starý Kolín
 - GPS: 50°0'53.228"N, 15°18'59.042"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 24.5.2014
 - Autor: Miroslav Červinka  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3801x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
29.08.2014 (22:33)  
A taky se najbrtizované vozy pronajímají do Polska (viz řada B) spolu s modrými brejlovci (např. na Helu).

Z provozu Railjetu bez využití funkce řidičáku by také vyplývala o něco větší spotřeba kvůli odporu vzduchu (velký prostor mezi loko a Afmpz a netvarované zadní čelo).
Stejně si myslím, že ČD si měly po zkušenostech v Rakousku objednat na čelo přivrácené k loko mezivozový přechod, který by umožňoval posílení soupravy. V Rakousku v období vyššího zájmu cestujících připojují třeba 2 vozy klasické stavby, což má za následek odříznutí cestujících od kmenové jednotky. Posílený by sice vyl opět cirkusoidní, ale lepší než být odříznutý.
29.08.2014 (21:46)  
U ČD je nutné se s ledačíms smířit a nekazit si náladu. Když už jsme u laku, mé oči tady potěšil kakadu nátěr gorily - osobně se mi na ní líbí víc než korporátní. Je otázka, jak dlouho ještě řadu 350 u nás budeme vídat, takže každou další fotku oceňuju, zvlášť takhle povedenou - nádherná barevná kombinace se tu sešla, skoro všechny barvy duhy.
29.08.2014 (21:06)  
I kdyby v tom byly vozy s hnědým, žlutým, oranžovým či blankytným nátěrem, bylo by mi to celkem jedno (hlavně, aby se v tom dalo slušně sedět:) Souprava i fotka se mi líbí :)
29.08.2014 (19:51)  
Tom Bury: Nemyslel jsem konkrétně to, že by bylo lepší, kdyby na railjetu nejezdili taury, to by mě ani ve snu nenapadlo. Reagoval jsem pouze na výrok ČD, které tvrdili, že pokud nebudem mít taurusy, tak se prostě nenasadí ani samotní railjety, tudíž budou hnít někde v depu. To si potom myslím, že by bylo vážně reálné jezdit s tím klasicky.
registrovaný uživatel Hanys  mail  
Počet komentářů uživatele128 »fotek 0
29.08.2014 (14:23)  
A to mi neříkej že za noc to nemůžou našibovat tak aby z toho třeba udělali 2 celé soupravy v najbrtu po 4 vozech

Jasně.Oni nemají nic jiného na práci,než po nocích šibovat.A co vozy,které jsou plánovaně na údržbě,neplánovaně odstaveny pro závady,zdevastovaný apod.To je člověk rád,když dá dohromady soupravu,která bude mít řazení jak má být.A rozhazovat po nocích soupravy,aby to ladilo barevně...Ostatně můžete jim jít poradit,jak se to má dělat.:-)Ale už to tu moc plevelíme.
Jinak fotka krásná.Nádherný barvy.
29.08.2014 (14:15)  
Nemám přehled o vozovém hospodářství, ale dovedu si představit, že když nějaký vůz ze soupravy jde údržbu/revizi/opravu/cojávím, tak se stav soupravy doplní tím, co je po ruce. Troufnu si odhadnout, že prioritou je jezdící souprava o požadovaném počtu vozů požadovaného typu a nikoliv to, aby to bylo krásně srovnaný podle barev.

To by na to musel být extra požadavek, což si opět troufnu odhadnout, že nic takového na nábřeží ještě nevymysleli. Dotyčným posunovačům je uplně na konci zad, jakou barvu mají vozy, které svěšují.

Co se týče změny barev do korporátu, jelikož dráhy nejsou podnik, který by měl bambiliony na vyhazování, tak se ten proces nedělá přes noc, ale podle dostupných prostředků a zřejmě i podle stavu laku. Nemá smysl přelakovávat vůz, který je třeba 2 roky po laku.

Co se týče např. těch oranžových Bee na této fotce, dostaly nový lak v letech 2008-9, což je přesně doba, kdy se začlo s nabjrtizací, takže to nejspíš budou vozy s nejnovějším nenajbrtím lakem. Takže já bych je za daných okolností posílal na lak jen v případě, že by zároveň šly na nějakou velkou opravu. No ale to bych udělal já, žejo. Já o tom nerozhoduju.

Ano, vím o tom, že jsou třeba lokomotivy, které už stihly projít několika verzemi najbrtu, zatímco jiné mají ještě nátěr vzor 88, nebo že se vzala lokomotiva, dala do najbrtu a odstavila, ale to je drážní logika, na to jsem já moc malej filozof.
29.08.2014 (11:00)  
Martin Maloušek prakticky potvrdil co sem psal
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/754/7541423.html jen tady je to aspoň na konci.
29.08.2014 (10:25)  
Chary: už přebarvujeme 5 let a jsme v polovině?! To bude ještě 5 let trvat než to bude jakž takž sjednocené? Myslím že to plně naplňuje jméno dopravce ČD - času dost-)
29.08.2014 (10:17)  
Štěpa
U těch Railjetech si myslím že by to byla pěkná ostuda. Všude to jezdí s taurusema a taursy k tomu patří i vzhledově a zase jen u nás v cirkusově by to tahalo něco jiného. Navíc by to ztratilo ten smysl 1) odpadnutí obratu LV v uvraťové stanici 2)po obratu Lv by ji připřáhli na ŘV a zase by to vypadalo hnusně. 3)souprava by byla zkrácena o ŘV anebo by došlo k nahrazení tohoto vozu klasikým ČD najbrt. A zase cirkus.
29.08.2014 (10:06)  
Chary
Chceš mi říct že se někdo rozhodne a řekne dnes vememe jeden vůz z této soupravy druhý z tamté, nebo vemou jednu celou soupravu a pak ju rozhážou na 4 další po jenom voze?? Přeci ano když se pošle dejme tomu 10 vozů na přebarvení tak zakázka má nějakou dod. lhůtu. Např do měsíce mi dojde 10 nově natřených vozů. A to mi neříkej že za noc to nemůžou našibovat tak aby z toho třeba udělali 2 celé soupravy v najbrtu po 4 vozech a dobře jednu 2 zelený a 2 najbrt(to se dá pochopit). Ale tady to vyloženě jezdí 3+1 nebo 2+2 ale na přeskáčku. Modrý v půlce vlaku a podobně. Příklad na této fotce - modro červená CIK CAK. U těch odkazech na motory je to v cajku tam je motor braný jako mašina tak je jiný ale všechny vozy jsou pak stejné. Ano chápu že se to neudělá přes noc ale po každém dodání nově natřených vozů by se nad tím mohl někdo zamyslet a dat do oběhu ucelenou natřenou soupravu a ne ten cirkus.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko