..: Fotogalerie - detaily fotografie 242.214-5 :..
 

242.214-5


242.214-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Brno-Židenice - Brno hlavní nádraží
 - GPS: 49°11'38.426"N, 16°37'6.416"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 22.3.2018
 - Autor: Martin Grill  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Foťte je, nebudou tu navždy.
 - Zobrazeno: 3408x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
27.03.2018 (14:52)  
Tak z Plzně zmizí Plechovky taky... na Horažďovice od prosince (nebo od příštího prosince?) Pantéry jsou asi jistý, takže zbyde něco málo do Klatov, no a to taky nemusí být navždy (přijdou Vectrony a budou volný Esa...)
27.03.2018 (12:53)  
Švýcarsko to není, uznávám... :D
26.03.2018 (22:52)  
Kua, Trainmaniak se zlepšuje!
Fotka jak víno, to je od bývalého autosalonu KIA/GM electronic?
27.03.2018 (5:27)  


Kdepak, je to foceno z Vlhké.
26.03.2018 (22:32)  
Moc pěkné! A souhlas, některé řady „umí” z pravidelného provozu mizet nečekaně rychlým tempem, foťme, co se dá.

P.S.: Neuvažoval jsi o shování toho bílého bordelu vlevo dole? Tahá pozornost a je to škoda.
27.03.2018 (5:27)  


Ještě by někdo mohl nabýt dojmu, že je Brno čisté město :))))
26.03.2018 (16:44)  
To jako že by je Cargo koupilo?Jako fór dobrý...
26.03.2018 (16:41)  
To by si je nejdřív muselo pořídit ČDC a to má jen laminy. Tím samozřejmě není řečeno, že se to nemůže stát, jen marně přemýšlím, jak by obhajovali nákup čtyřicetiletých, podle Efiho slov podudržovaných strojů. Pravděpodobnější je, že po nich skočí soukromníci, to už se ostatně děje.
Ex-Kypřani asi dovedou chrlit, ale před dalším výronem by měli začít vyrábět skutečné vlaky a ne jen na míru šité plniče výběrových řízení. A pak taky vyhrát příslušné tendry; to už teď nepůjde tak snadno jako donedávna.
26.03.2018 (16:20)  
Tak snad aspoň v nákladní dopravě ještě nějakej ten čas na jihu přežijou/dožijou když už ne v osobní dopravě.
26.03.2018 (16:15)  
Jsem rád, že máte přehled. Samozřejmě nikdo neříká, že už zítra budeme bez Plecháčů, ale já mám stále v živé paměti, jakým fofrem vzaly za své klasické "čtyřky" na 240. Šádewerke Pilsen, když chce, umí chrlit produkty docela slušnou rychlostí a protože jsou 242 dlouhodobě podudržované, stejně jako tehdy 754, lze očekávat podobný scénář. Určitě mě potěší, pokud se s nimi budeme setkávat i nadále, leč jsem v tomto ohledu pesimistou.
26.03.2018 (16:00)  
A taky nesmíme za pomínat na Plecháče co jezděj z Plzně když to vezmeme v rámci celí ČR. Ta poznámka o konci řady 242 se týká jen těch pod dkv Brno nebo i těch pod dkv Plzeń?
26.03.2018 (15:52)  
By mě zajímalo,čím je asi tak nahradí třeba v Plzni.V Brně zřejmě Kočkovitýma šelmama....
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko