Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
210.030-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Čebín - Hradčany - Datum: 15.9.2011 - Autor: Petr Martinek - Pozn.: Os 4970 - Zobrazeno: 4525x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Tak v nedeľu ma v beznádejne plnom a asi 45 minút meškajúcom (na odjazde z Brna) Haškovi potešilo aj zverstvo, ako nasadenie Bdmtee na EC - proste dva kusy "obohatili" súpravu na konci za prvými triedami práve v Brne. Chodové vlastnosti vskutku dobré, vyvetrateľnosť mizerná. Na miesto som sa sťažovať nemohol - kým v prednej časti vlaku zloženej z Bee/Bpee cestovali sardinky, ja som bol v poslednom oddiele pre 24 ľudí sám. A keďže neboli zamknuté posledné prechodové dvere, aspoň sa dalo účinnejšie vetrať.
Martin Grill: Aké črevá tam chcete rvať? Limitujúce sú trakčáky, ktoré má 210 rovnaké ako 770/771.
NIcKON: žádný balast, kompresor s motorem, ventilátory s motory, hlavní kontroler, aj., u tyristorky bedna s kompletní elektronikou a mezi podvozky tlumivka, atd.
Není to tedy tak, že velkou část prostoru pod kapotami vyplňuje balast, jak jsem si dosud myslel?
19.09.2011 (13:09)
NIcKON: Čísla hovoří jasně - 880 kW Žehle oproti 3 MW u Plecháče. Pokud bys z toho chtěl mít traťovou mašinu, musel bys dodat kompletně nová střeva. Ta by však nebylo kam dát, bavíme-li se o dosažení podobného výkonu, jako třeba u vzpomínané 242, a to ani s použitím současných technologií. Pod ty nízké kapoty se toho prostě moc nevejde...
19.09.2011 (12:46)
Žehlička v osobní dopravě je naprostá tragédie. Je to čistokrevná posunka s velkou tažnou silou v nízkých rychlostech, ovšem se zvyšující se rychlostí tažná síla prudce klesá. Těch zmíněných 40km/h je dost nadhodnocených, žehla vadne už tak od třicítky. Jak pravil jeden fíra, co s tím jezdil: "Na konci peronu jedu třicet, už tam mám všecky šunty a čekám, co se stane. A ono se nestane nic..."
Co se týká traťové služby, tak i brejlovec je proti žehličce raketa. Když přišla do Brna první regionova a začala jezdit místo 210+2xBdmtee, dokázala jen na jízdních dobách neuvěřitelně krátit.
Co se týká traťové služby, tak i brejlovec je proti žehličce raketa. Když přišla do Brna první regionova a začala jezdit místo 210+2xBdmtee, dokázala jen na jízdních dobách neuvěřitelně krátit.
Čili hlavní a v podstatě jediný problém spočívá v nedostatku výkonu, který by se zpřevodováním do rychla ještě výrazně zhoršil. Existuje relativně jednoduchá a levná cesta, jak pár stovek kilowattů přidat? Co všechno by se muselo vyměnit? Trafo? Trakčáky? Odpružení? Kompletní regulace? Nebo ne?
19.09.2011 (11:42)
NIcKON: Pokud by měli být žehličky ve větším množství provozovány v osobní dopravě na rychlejších tratích pak by bylo potřeba je zpřevodovat víc do rychlosti na aspoń 120 km/h. Hodně dobře je tato nutnost vidět okolo Brna. Žehličkové vlaky musí polovinu zastávek projet, aby se aspoň přiblížili jízdním dobám plecháčů, které ale mají o 2 vozy víc a ještě vatu v jízdních dobách.
M.K.: Přesně tak, o něco podobného se občas pokouším :) A slibuju si od toho, že se i něco dozvím.
Já bych k výhodám přidal perfektní fírův výhled a důstojný "důchod" pro desítky nepotřebných zánovních žehliček. A s tyristorovou regulací i hospodárný provoz.
Já bych k výhodám přidal perfektní fírův výhled a důstojný "důchod" pro desítky nepotřebných zánovních žehliček. A s tyristorovou regulací i hospodárný provoz.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko