..: Fotogalerie - detaily fotografie 210.030-3 :..
 

210.030-3


210.030-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Čebín - Hradčany
 - Datum: 15.9.2011
 - Autor: Petr Martinek  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os 4970
 - Zobrazeno: 4525x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
19.09.2011 (21:48)  
Tak v nedeľu ma v beznádejne plnom a asi 45 minút meškajúcom (na odjazde z Brna) Haškovi potešilo aj zverstvo, ako nasadenie Bdmtee na EC - proste dva kusy "obohatili" súpravu na konci za prvými triedami práve v Brne. Chodové vlastnosti vskutku dobré, vyvetrateľnosť mizerná. Na miesto som sa sťažovať nemohol - kým v prednej časti vlaku zloženej z Bee/Bpee cestovali sardinky, ja som bol v poslednom oddiele pre 24 ľudí sám. A keďže neboli zamknuté posledné prechodové dvere, aspoň sa dalo účinnejšie vetrať.
19.09.2011 (20:36)  
Martin Grill: Aké črevá tam chcete rvať? Limitujúce sú trakčáky, ktoré má 210 rovnaké ako 770/771.
19.09.2011 (14:06)  
Ok, tak mám tedy o iluzi méně :)
19.09.2011 (13:48)  
NIcKON: žádný balast, kompresor s motorem, ventilátory s motory, hlavní kontroler, aj., u tyristorky bedna s kompletní elektronikou a mezi podvozky tlumivka, atd.
19.09.2011 (13:19)  
Není to tedy tak, že velkou část prostoru pod kapotami vyplňuje balast, jak jsem si dosud myslel?
19.09.2011 (13:09)  
NIcKON: Čísla hovoří jasně - 880 kW Žehle oproti 3 MW u Plecháče. Pokud bys z toho chtěl mít traťovou mašinu, musel bys dodat kompletně nová střeva. Ta by však nebylo kam dát, bavíme-li se o dosažení podobného výkonu, jako třeba u vzpomínané 242, a to ani s použitím současných technologií. Pod ty nízké kapoty se toho prostě moc nevejde...
19.09.2011 (12:46)  
Žehlička v osobní dopravě je naprostá tragédie. Je to čistokrevná posunka s velkou tažnou silou v nízkých rychlostech, ovšem se zvyšující se rychlostí tažná síla prudce klesá. Těch zmíněných 40km/h je dost nadhodnocených, žehla vadne už tak od třicítky. Jak pravil jeden fíra, co s tím jezdil: "Na konci peronu jedu třicet, už tam mám všecky šunty a čekám, co se stane. A ono se nestane nic..."
Co se týká traťové služby, tak i brejlovec je proti žehličce raketa. Když přišla do Brna první regionova a začala jezdit místo 210+2xBdmtee, dokázala jen na jízdních dobách neuvěřitelně krátit.
19.09.2011 (12:15)  
Čili hlavní a v podstatě jediný problém spočívá v nedostatku výkonu, který by se zpřevodováním do rychla ještě výrazně zhoršil. Existuje relativně jednoduchá a levná cesta, jak pár stovek kilowattů přidat? Co všechno by se muselo vyměnit? Trafo? Trakčáky? Odpružení? Kompletní regulace? Nebo ne?
19.09.2011 (11:42)  
NIcKON: Pokud by měli být žehličky ve větším množství provozovány v osobní dopravě na rychlejších tratích pak by bylo potřeba je zpřevodovat víc do rychlosti na aspoń 120 km/h. Hodně dobře je tato nutnost vidět okolo Brna. Žehličkové vlaky musí polovinu zastávek projet, aby se aspoň přiblížili jízdním dobám plecháčů, které ale mají o 2 vozy víc a ještě vatu v jízdních dobách.
19.09.2011 (10:28)  
M.K.: Přesně tak, o něco podobného se občas pokouším :) A slibuju si od toho, že se i něco dozvím.

Já bych k výhodám přidal perfektní fírův výhled a důstojný "důchod" pro desítky nepotřebných zánovních žehliček. A s tyristorovou regulací i hospodárný provoz.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko